Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
UFO porno
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.8.2022 (17:20:48)


Vynořily se další nevídané informace.
Jak jsem viděla Andreu Svobododou Křešovou a její SS UFO USA agitku, hned mi byla nesympatická.
Bůhví, kdo ta baba je, možná že prý hrála i v pornu a to krajně ubohém, jak poslal odkaz jeden čtenář.

Zavřete oči a nepouštějte to dětem a zvířatům:

"U příspěvku:POZOR KRITIKA!!! Andrea Svobodová Křešová na Příznaky tranformace
Čtenář - 19.8. > Přispívám svojí troškou do mlýna. Nedávno mi přistálo v telefonu velmi zajímavé videjko.
Co je možné vidět na tomhle uvedeném volně přístupném videu?
Paní starostka ASK v akci s mladíkem...ještě asi před starostováním. Používá zde i svoji perfektní angličtinu.
Na dvojníky lze věřit, nicméně její rozkošná mezírka mezi horními zuby dává tutovku.

https://freevideo.cz/vase-videa/ceska-panicka-vojede-mladika-1108229.html

""



Pokud to nechcete vidět a trpět, tak tady je vyloženě třeskutý materiál a pointa toho všeho:





Myslíte si, že na tom něco je?
Doopravdy ničí křehkou informační strukturu o mimozemšťanech na veřejnosti pornoherečka?
Chování NWO by to plně odpovídalo.

Prostě nikdy nevěřte nikomu, kdo bude vykládat, že Galaktická federace preferuje USA!



Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2022 >


Pokud je toto pravda pravdoucí a nehynoucí, tak je pointa naprosto jasná.

NWO se za každou cenu snaží stočit pozornost k mimozemšťanům nežádoucím směrem a snaží se diskreditovat Galaktickou federaci!
K tomu se sníží pouze špinavé osoby zatížené ponižujícími akty v minulosti, porno, kolaborace, podvody. Takovou osobou je Křešovka!
Nikdo jiný do toho nepůjde, do kolaborace proti lidstvu a Galaktické federaci.

A to, že NWO vynakládá takové úsilí je jednoznačný důkaz, že Galaktická federace je pravda, že to je realita na nebi.

Hleďte vzhůru, jak vás nabádá Elena Danaan, ta USA čubka, ale to, co na nebi uvidíte, není žádná GFS, která má ve znaku oko napíchané špendlíky, ale docela normální GF bez oficiálního znaku.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Všichni ti, kteří měli kontakt s mimozemšťany, byli křehcí a báli se jakkoliv veřejně vystupovat, či cokoliv byť jen anonymně psát a byli znejištěni Elenou Danaan jako oběti tzv. Nebu a Mayter, jsou důkaz, že mimozemské civilizace se s námi snaží navázat kontakt a že jsou tady.

Stejně tak je tu konečně důkaz, že projekt GF 17.10.2021 a 28.12.2021 zašlapala jedna zmatená šamanka Namu, co se spojila s Allatrou a na to konto pomluvila Gf, dále Iša, panslovanská šovinistka, co má teze, že to opravdu i přehání a nakonec jedna obyč šlápota ASK, co se má stydět a nestydí!

Lidi by si měli vylepšit kurz svého myšlení, protože jestli pokaždé spadnou do každé pasti, co jim nastřeží NWO, nikdy se z toho nevyhrabeme!



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2022 >


A zdůrazňuji, že ten záběr, který jsem použila, je nejlepší a nejkratší, co se dá v tom videu najít.
Kdyby chtěl někdo zdiskreditovat ASK jako kurvu, tak tam ten její ksicht narval explicitně od začátku a přehledně.


<reagovat 
analfagot (Stálý) - 19.8.2022 > Ufounko, haló, tady Analfagot!
Já tě teda moc nesleduju, ale vůbec netuším o kom tvůj příspěvek je. Neznám tu ženu, nevím proč na ni útočíš, ale neřeš to!
Co mě ale zaujalo... ty jsi hloupá? Ty neumíš číst čísla, nebo si doteď nepřišla, že tam u každého příspěvku jsou uvedena? My ti je uvádíme i zepředu, a stejně na hovno, koukám...
Opět jsi potvrdila, že jsi Bohuňa, ta taky dokola mele, jako Fiala, nesmysly. Vím jak nám s juliánem předvídala malou čtenost a pak to bylo 11000 čtenářů...

Chápu tě, tvých 10 je víc než našich 11000, viď? Tahle nesoudnost a závist je opravdu k zblití!
Sice stále opakuješ, že poezii nerozumíš, ale já to cítím spíš jako výmluvu, abys nemusela pochválit co vidíš!
Většina našich básní je čitelná i pro naprosté ignoranty, tedy, ty mé určitě, ale co, my se bez tvých obdivných slov obejdem... pa, bohuňko, hoňko!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2022 > analfagot> 

Však jo, já myslím, že jsem s tvou pětijedinností opravdu ve frekvenční disharmonii.


<reagovat 
 Čtenář - 19.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Kámoši jak hrom jsou yula a ýťa. Tak to máme rádi, tak je největší legra:))).
<reagovat 
 Čtenář - 19.8.2022 > čtenář> Sledovanost má tak Křešová:))), vy dva mantáci jeden jak druhej.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2022 > čtenář> 

Jula má sledovanost na totemu.cz, já mám sledovanost utvořenou z několika desítek lidí, které jsem zaujala. Píšu totiž texty na současné téma, složité, složité.
Takže si vygeneruj, co to je lidi, když to vydrží číst.

Křešová má sledovanost 8 000 blbečků a 7 000 nepřátel.

Takže, když si to vezmeš, mám větší moc, než ona.
A jste v hajzlu NWO.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2022 > čtenář> 

A dokonce blboune žiďáckej, když si dáš do google pojem "galaktická federace", jsem první!!!

Chápeš?
Buď jsem vás už oblbla, nebo to chce GF, nebo jsem napsala tolikrát "galaktická federace", že jsem bezkonkurenční.

Problém je, že lidi lozí po sítích a něco googlit už je starověk digitalizace.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 >


Já nejsem nikterak kovaná v pornu, neboť to nesleduju, tak nevím, do které kasty porna patří ten výkon, na který je odkaz, ale tipuju že do druhu "to snad není možný".

Erotický moment se dá vyvolat filmově snadno i bez vystrčené prdele, že jo, stačí mužská ruka na polštáři a ženské vlasy a je hotovo ... ale tohle?
Kde je na tom proboha něco sexuálně vzrušivého?
Z porna obecně jde přesně to, co je snímáno, to co tam doopravdy je a co se tam děje - hnus, sliz, bída, strach, ponížení atd.
Ale tento výkon s Křešovkou, to snad nedává ani smysl jako porno ne?

Na tom ksichtu všechno sedí, jakoby to byla Křešovka před deseti lety, všechny vrásky, všechny rysy, všechno. Kromě vlasů, protože ona má vlasy tak, že ji rostou do čela do špičky - to se dá ale jakkoliv zakamuflovat, nebo ji babě začaly padat vlasy.

S největší pravděpodobností to je ona.
Za tohle, co je na tom videu asi člověk nedostane moc peněz ne? Tipuju.
Že by to udělala proto, aby se stala starostkou Prackovic, je taky asi nereálné.

Co mě napadá, že si takto NWO jistí svoje lidi - že je donutí udělat něco tak strašně ponižujícího, jako je toto, aby je pak měli čím vydírat.

Ve výsledku se ale nevyplatí se nechat vydírat, protože člověk musí udělat to, co nechce a ještě to na něj spolehlivě praskne.

Rozhodně toto zapadá do mozaiky o Křešovce - přesně tento hnus jsem z ní cítila vždy, když jsem viděla její mohutnou hruď.
Něco poníženého, zmrzačeného, zprzněného, nečistého, co z ní svítí.

Božemůj, to je masakr.
Taková nána krmí lidi v Čechách a na Slovensku Elenou Danaan a žvásty o Artemidině dohodě, diskredituje tím Galaktickou federaci a blbne lidem hlavu s Auroranem.

A tento článek musí někde viset jako odkaz na FB, protože má neuvěřitelnou čtenost :-D





<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ano, vyhoupl se v jedné skupině na FB, ale už byl odstraněný. Pokud je to ona, tak mě to moc nešokuje. Odpovídalo by to tomu, proč tak zuby nehty brání toho pablba, ktery "léčí" ženy polonahé i nahé. Nebo jim nabízí sex s mimozemskou bytostí, jakože s nim😅.
<reagovat 
Čtenář - 19.8.2022 > NO TY MUSÍŠ BEJT ŠEREDA, KDYŽ MÁŠ KOMPLEXY I Z TAKOVÝHLE
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2022 > čtenář> 

No teď jsi mě úplně setřel.
Já čuju tu dobu, že vy, malý kanální NWOčka konečně zdechnete a nebudete!!!
Věci se hýbou dobrým směrem.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2022 > čtenář> 

Celá ta vaše struktura kolaborantů s SSáky a dalšími hnidami, konečně se vás zbavíme!


<reagovat 
 Palach (Občasný) - 20.8.2022 > čtenář> trefné!
<reagovat 
 Čtenář - 19.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> A jula čuje, že ještě letos umře. Čutí, to teď na totému móda:))).
<reagovat 
 Čtenář - 19.8.2022 > čtenář> Na ja, patřej k sobě, to už je jistý dlouho. Jen jula má přeci jen jistou důstojnost:))) a nevnucuje se "parťákovi" tolik jako ýťa.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2022 > čtenář> 

Julián si tu malou sledovanost zaslouží a ty vypadni SSáčku z mého příspěvku, nikdo na tvý debilní slinty není zvědavý.
Já nejsem Zeanddrich, mrtvo od církve hledej jinde, ne tady, já si na život stačím sama.
Nepotřebuju shnilýho žiďáka na kokainu, tak jako Ukrajina.


<reagovat 
 Čtenář - 19.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> No nevim jak je to s tou sledovaností. Stejně jako nudla si povídáš sama se sebou, občas dostanete facku ode mě jeden jako druhej, jen jemu přeci jen občas přidá i někdo další. Sledovanost, hmm:))).
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.8.2022 > čtenář> 

No jo, fandi si blbečku od NWO.
Ještě to vysvětlím dvaceti lidem, co se orientují ve vodách a je po vás smradi.

Dále už ti mohu jen zprostředkovat mé běžné doporučení:

Transformuj se na savce


11.8. > čtenář>

Věnuj se své transformaci na savce.

Máš celé spektrum možností, hnedle ta první je dělaná pro vás, plazoidní inflitrace do savčí lidské rasy.



Můžeš lítat i pít živým bytostem krev.




PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8. > čtenář>

A kdyby padlý reptilián nechtěl dělat upíra, našla jsem další skvělou verzi, co by mohl dělat, až se ztransformuje na savce.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Ptako%C5%99itn%C3%AD



Ptakořitní (Monotremata) jsou jediným žijícím řádem podtřídy vejcorodých savců. Jsou známí především tím, že kladou vejce, místo aby rodili mláďata jako vačnatci nebo placentálové.






Čtenář - 11.8. > čtenář> Tak, přesně tak. A bitku by soudcoval egil. V levé kladívko, v pravé oslintajdu, rozpažoval by upažoval jako toho jara, co suploval telocvik v 3.Bé a nebohý Pažout se z toho uchechtal k smrti.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8. > PřilítliMimozemšťani>

Musíme se snažit, aby to plazoidi dali, tu transformaci na savce.

Wikipedie pro to dělá, co umí, píše třeba:

"Savci (Mammalia), dříve ssavci, jsou třída obratlovců, která se v současné době vyskytuje téměř po celém světě."

SSavci!

Nebo:

"Vědecké jméno ptakořitných Monotremata vychází ze slov mono = jedna, jednotlivá a trema = otvor, což znamená zvířata s jedním otvorem a odkazuje tak na skutečnost, že ptakořitní mají kloaku, do které ústí jak střeva, tak i močovody a vývody pohlavních žláz. Český název „ptakořitní“ není příliš šťastný a výstižný, protože stavba těla, a tím i řitě této skupiny savců, silně upomíná na plazy. "

Tady je potřeba taky nějaká diplomacie, žejo.



PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8. > PřilítliMimozemšťani>

Některá zvířata, ač savci, mají zkrátka pro plazoidy uklidňující styl života.



Čtenář - 11.8. > PřilítliMimozemšťani> Další pojítko mezi julou a ýťou. Jula se zamiloval do představy, že dívky, dámy, ženy mají řiťokundu, ať nemusí zbytečně hádat, kam to nikdy nezasunout. ýťa se zas vposledku nadchla pro ptakoříťaly.

Vaše patalogie jsou v harmonii, tak si konečně padněte kolem krku a navzájem se uškrťte.

PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.8. > čtenář>

Tak já hledala schůdnou budoucnost pro tvou plazí transformační duši, proto ten zájem o tyto specifické savčí druhy.
Někam by ses měl už posunout. Víš, přece jenom už jste takoví archaičtí a na ústupu, tak aby ses měl kde rozvíjet.

No, s juliánem už asi pochopení nedosáhnu.
Myslela jsem si, že chápe alespoň to, že nejsem ty, žid na kokainu a že tě NWOčko nemusím.
No ale on to nechápe, jsem prý vargošský cigoš, co se živí homosexuální prostitucí, či tak nějak, tak jsem na tebe sama, jako vždy, ovšem tentokrát se nenechám oslabovat mlhavou naivní tezí, že tu někdo něco chápe.


<reagovat 
čtenář Spása - 20.8.2022 > Všem doposud komentujícím -

Psychiatrická nemocnice Bohnice

Adresa: Ústavní 91, 181 02 Praha 8, Česká republika

Tel.: +420 284 016 111
Fax: +420 284 016 595
Web: www.bohnice.cz
E-mail: podatelna(zavináč)bohnice.cz

Datová schránka: vkthpk3
IČO: 00064220
DIČ: CZ00064220
Bankovní spojení: Česká národní banka
Číslo provozního účtu: 16434081 Kód banky: 0710
Číslo účtu pro dary: 50008-16434081 Kód banky: 0710
<reagovat 
 Čtenář - 20.8.2022 > čtenář> To vychází, ale na celý sídliště Bohnice. Žije tam 11 tisíc obyvatel, přesně tolik má jula obdivovatelů:))).
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > čtenář> 

Zapamatuj si ten kontakt, až přistane GF, udělá se tam stanové městečko.


<reagovat 
 Palach (Občasný) - 20.8.2022 > čtenář> ano, ty jsi naše spása!
<reagovat 
 Čtenář - 20.8.2022 > čtenář> 11 tisíc jedna. Zapomněl si na Alenku Křešovou:)))
<reagovat 
 Palach (Občasný) - 20.8.2022 > čtenář> zase vedle, to má jen u jedný básničky, ty musíš bejt hodně vzdělaná!
<reagovat 
Palach (Občasný) - 20.8.2022 > bohuno, už sis dneska mrdla, nebo to v tobě mrdaj šediváci???
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 >

Fb mě miluje :-) Já mám tak zapovězenou image, až se musím smát, je to docela dobrodružné, stačí myslet jak to je.

Fuj už s babou, hned od začátku skřetí špatně o mimozemšťanech a co z ní ještě vyleze, nechci vědět fuj.
Nakonec se najde ještě video z Andrejky satanistického rituálu ne?
Určitě je to figura od NWO a pokud ne, tak je sjetá temnými silami na nevědomé úrovni už desítky let.

Fuj hnůj.

Jediná naděje je, že si česko-slovenská alternativní veřejnost uvědomí, že máme velký význam, jako kulturní okruh lidstva, protože máme největší potenciál realisticky pochopit mimozemské civilizace, Galaktickou federaci a tím, že to pochopíme a budeme první, kdo je bude schopen racionálně pochopit, začneme nový věk.
Proto do nás furt jebou NWO a když jed Eleny Danaan nikoho na západě nezajímal, nastěhovali to přes ASK HLAVNĚ k nám.

GF spolupracuje s Ruskem, prostě si vždy dali docela i říct, o dost víc, než v USA.
Neznamená to, že Rusko povede svět.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Pokud to politicky někdo nechápe, tu situaci, tak ta je následující:

Hlavy mocností světa, ti co to doopravdy řídí, nemohou být naivní jako běžný lid udržovaný ve lžích. je jim jasné, že musí spolupracovat s nějakými mimozemšťany. Světová mocnost, která nespolupracuje s mimozemšťany, není světová mocnost. Jde o to, si vybrat, s jakými mimozemšťany spolupracovat.
Což se v případě Ruska podařilo stočit více, než u jiných mocností, ke Galaktické federaci.

Je jisté, že nic není černo-bílé, ve všem je tuna svinstva a realita odpovídá přesně tomu problému, co píšu.

Takže pičoviny nějaké ASK, už doslova bohužel, o tom, jak USA dokonale spolupracuje s GF a bude vést svět, jsou totálka mimo.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Naše země má potenciál pochopit mimozemšťany. Naše pokrokové myšlení nezatížené náboženstvím se bohužel ale odklání směrem prasáckého porna ála Belgie, nebo směrem, že každý druhý Čech si klidně nechá píchnout čip pod kůži a považuje to za pokrok.

Proto je na nás, na naši zemi dělaný takový nátlak, proto ASK, diskreditace GF, proto Auroran krytý v páchání podvodů údajně nějakou policií.
Chachá, ať tomu nikdo nevěří.
Tihle, pokud jsou někým krytí, tak samotným NWO. Tzn. zločineckou mafiánskou sítí, proti kterým je tady Galaktická federace.

Ať si jakákoliv debilní show-business hvězdička, hérečky, komediantky, zpěvačky a ostatní prodejná verbež, ať se válí v pornu a satanismu, jak chtějí.

Ale esotericko - exopolitická scéna, to je o něčem jiném. To je hnutí úplně jiných lidí.
Já vystupuju jako člověk upřímně napojený na GF, s vlastním autentickým zážitkem.

Nenechám si líbit, aby můj boj o život, osvobozovací projekt Galaktické federace, hatila nějaká hnusná tlustá primitivka, co se svojí vagínou diskredituje celé toto téma.
Ta ať si špína jedna zkusí cokoliv žalovat, nebo její dementní fanynky, jestli je to video pravda, bude ASK jednou ráda, že ji lidi neumlátí na ulici zaživa v krvavém lynči.
Pokud je to "fake", tak je její problém, že tohle koluje na netu.
Nevypadá to na fake.

Dost už bylo špinavých her NWO s malýma kurvama, které všechno dobré zničí.
Už by se mělo kolektivní vědomí dostat do stavu, kdy začneme být na toto alergičtí. Kdy to přestaneme tolerovat.

A hlavně - celé je to o tom, až davy úplně vypatlaných kravek přestanou na toto skákat, jako na pravdu.
A taky je to o zodpovědnosti naší esoterické scény, protože jestli Brožová netušila, že celé toto je špatně, už když valila ASK Elenu Danaan a Elona Muska jako spásu, tak je prostě debil a měla by vzít v potaz, že exopolitiku by měla úplně vypustit.

Svobodný Vysílač ji už naštěstí vypustil před dřívější dobou, porno svini.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já mám velice ráda ten pořad "Jak nás vidí svět", doporučuju nejnovější díl se žloutkovým věnečkem.

https://www.stream.cz/jak-nas-vidi-svet/cizinci-z-celeho-sveta-ochutnavaji-venecky-tradicni-cesky-zakusek-prekvapil-64365273

Tento pořad mi čím dál víc zvedá národní sebevědomí, které doopravdy potřebujeme a na které máme absolutní právo.

Proč vzhlížíme k USA?

Bába z USA říká:
"Máte to třetinové, než naše donuty. Udělala bych to růžové, pak to vypadá ZDRAVĚ (!!!). Dávala bych to dětem po obědě, u nás jedí k obědu hranolky a hamburger, tak by to měly jako zákusek. (!!!)

Co proboha máme na Austrálii?

Australanka říká:
"Já nikdy nic neupekla, u nás je všechno v obchodě." Následně není schopná sežrat žloutkový věneček a urazí se.

Australani jinak samozřejmě perlí:
Španělský ptáček se dá zlepšit kečupem.
Kečup je ZDRAVÝ a ČERSTVÝ.
Hranolky, kečup a avokádo jsou ZDRAVÉ a ČERSTVÉ.
Kofola je MÁLO SLADKÁ.
Kohinoor, nebo Baťa, případně Eidam jsou AUSTRALSKÉ přece odjakživa ne?

Prostě země, ke kterým zhlížíme, jsou totálně plné absolutních idiotů. Kteří žerou prefabrikované sračky odjakživa, neznají přípravu potravin, rozpadla se jim genetická paměť a totálně jim odešla inteligence.
A to není humor!!!

To je pravda, je neuvěřitelné to pozorovat.

Měli bychom si uvědomit, že jsme jeden z nejnadějnějších národů na světě, který ještě umí vařit a pamatuje si, co to je rodinný život.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Právě proto do nás NWO tak nemilosrdně jebe a pořád nám posílá zkorumpované prostitutky, aby ničily pravdu o mimozemšťanech.
Proto, to je ten důvod.

To nevychází z lidu, tyhle piči, to je práce NWO.
Žádný, jak mele Brožová, že když ti nestojí nic v cestě a máš sledovanost, že to vyšší síly ti políbily zadek.
Ne, to se děje těm, co jedou NWO.

Jakmile je něco bez problémů na YT a je to jakoby revoluční, tak je to NWO.
Jak Křešová.

Ta Elena Danaan má zase svou sledovanost 30.000 a ona mele anglicky!!!
Ale Křešovka nainstalovala do hlav cca 50 - 100.000 lidí koncept NWO, že USA je leader světa a mucinky pucinky Elonek.

Asi že teď frčí s podvodným Auroranem a diskredituje to i NWO, tak začínají na Křešovku vytahovat svoje zálohy.
Už je venku, že hrála v pornu, co bude dál?

Hlavně, kdo má pořád řešit takovou špínu a podvody?

Jé, kéž by se lidi víc zajímali o dění na nebi, kéž by se GF víc ukazovala.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Elena Danaan je spořádaná, uhlazená zmije od NWO. Křešovka byla asi podchycená od NWO, už asi deset let zřejmě, minimálně, ji měli v pasti a ona musela dělat, jak oni pískali.

Protože může existovat jakákoliv motivace pro natočení takového porna, co je tu k vidění?
Za takovou céčkovou chudobu, která sotva bude mít velké shlédnutí, těžko dostane velké peníze.
To video je jenom a jenom o ponížení, o ukázání celého těla, v celé jeho nedokonalosti a ohavnosti, v naprosto ponižujícím kontextu.
I porno se musí umět natočit, já o tom nepochybuju.

Neznám sice kanální pravdu o kanálních zákaznících a jejich cílovém vkusu, to ví porno magnáti, ale tipuju, že tohle jako porno neobstojí.
Tam "porno" je jenom záminka.

To video muselo vzniknout s cílem natočit materiál, se kterým se dá Křešovka vydírat.
Umím si to představit, jako stvrzení "smlouvy s ďáblem", spolupráce s NWO.

A teď, když byla ASK nasazená ze strany NWO jako figurka a měla pěkně poctivě šířit uhlazené dezinformace od Dr. Sally a Eleny Danaan, solidně a usměvavě šířit lživou propagandu a očerňovat autentické proudy exopolitických dějů a výpovědi psychických channelerů ... tak se jim panenka zvrhla s podvodníkem Auroranem. který to všechno zprasil, ten asi opravdu vyjebe i s NWO.
Je to asi bezvěrecký vychcaný psychopat, zkušený podvodník a manipulátor, vypadá to pravděpodobně.
Ale NWO tenhle šmejd nevyhovuje a milá Andrejka se vymkla z řetězů, tak na ni vytáhli její ponižující porno.

Tak vypadá nejpravděpodobnější průběh reality.

Jakou piču nám naservíruje NWO příště?



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Toto je z YT debaty pod novým Tichým na Zprávy z Galaxie:

"
Marcela Malikova
před 21 hodinami
děkuji za vysílání, ale musím se zeptat. mluvila jste paní Andreo o "entitě", která uchvátila planetu před stovkami tisíc let a žije dlouhodobě tisíce let.
a ta entita už není? nebo nám ta entita nyní dovolí zavést Gesara Nesara atd...?
já jsem to nějak nepochopila.
2
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
·
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
před 2 hodinami
Ještě není vyhráno, ale ta entita byla vytlačena do bezpečné vzdálenosti od Sluneční soustavy. Existují galaxie, které pozřela celé. Používá na to negativní mimozemské rasy, které toto provádějí v hmotné rovině - Anunnaki, reptiliáni, Šedí atd.... "


Odkud bere Křešovka ty informace, že byla vytlačena velká entita, která zničila několik galaxií?

Nepíšu náhodou já o vesmírným viru, který zničil několik galaxií?

Jenže já to fakt zažila, tu válku, já o tom musím psát. Že nějakej chcípák podvodnickej tuto moji informaci zneužije, mě vytáčí.

Ale oni na to dojedou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ten její podvodnickej chcípák Rouran si načte, co píšu já a ten a tamta, vymyslí si nějaké slinty a Křešovka tím vytírá zrak ovcím.

Ne, už si nebudu dělat iluze.

Pak se ještě vybleje, kdo je Ing. Tichý a tak dále, určitě je to NWO parta.

Tipuju je na nižší NWO piča "šlechtu", co už je odřízlá a má to spočítaný.
Protože ten Ing. Tichý měl kecy typu:
"no, ale my jsme na tom stejně jako vy, my jsme s vámi na stejné lodi", jako v omluvě, že je inženýr, "elita" či tak.
Bylo to podezřelé.

Prostě systémové svině, které na tom celý život dělaly a teď zjistili, že je ten systém přejede, i když byli kolaboranti.

Teď zneužívají vše dobré, aby se sprostě zachránili a devastují přitom pověst GF, kudy jdou.
Snaží se za každou cenu "ztratit mezi lidem".
Jenže, to by museli mít čisté svědomí a nikdy nesměli říct ano korupci, mentální či fyzické.
To není zadarmo a to je berná mince a jestli si myslí, že GF je tak pitomá, že o nich jako nic neví, či něco takového, no tak jsou prostě idioti.

Ať si Andrejka zneužívá informace ode mě, jak chce, stejně na to dojede svině jedna hnusná podvraťácká.



<reagovat 
Revival Anála+jfj (Občasný) - 20.8.2022 > ty hovado, kdyby sis nepovídala sama se sebou tak tě nesleduje nikdo! proto nás všechny hejtuješ?
Přestaň se přežirat a koukej makat, zřeba si zamrdáš, zrůdo nwo!

https://youtu.be/LvC5xa7OUow
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.8.2022 > Revival Anála+jfj> 

Ty idiote, píšu ti to vysvětlení už naposled.
Já píšu tematicky, píšu o věcech, na které evidentně nemáš. Nikdo tě nenutí na to jakkoliv reagovat. Je to mimo tvoje sféry.
Nestojím o tvoje dementní komentáře.
Moje dřívější sympatie vůči tvé osobě byly rámovány souhlasem s konspiračními anti-covid agendami, které jsi vyznával a dále mi tě bylo líto, jak tě tady likvidoval ten zasranej žiďák.
Ale protože se ukázalo, že jsi hnusná ožralá sketa, která je schopná mě kdykoliv podrazit a že si jakékoliv podpory nevážíš, tak už na tebe seru.
Doopravdy chci, abys nereagoval na moje díla a nehádal se s tím zkurveným židem pod mými díly, protože to prostě zabírá počty příspěvků a já nebudu kvůli tvý demenci neustále dělat nové a nové příspěvky, protože nechci mít novinky a diskuze pořád až na třetí stránce.
Kdo to má pořád překlikávat kvůli tomu, že na první stránce budou slinty dvou dementů?

Jsi kretén a už tu nepruď.

Já pod tvými díly nemám žádné zájmy.
Nebudu ti tam nic psát.
Dřív jsem tě hájila, byla to chyba.


<reagovat 
 čtenář Hasil Zdenek - 21.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jsem tu poměrně nový, a potřebuji se zorientovat. Vy patříte také do té zdejší ,,Juliánovy party"?.
<reagovat 
 Čtenář - 21.8.2022 > čtenář> CELÝ TOTEM JE JULIÁNOVA PARTA. KDO ZA SOUČASÝCH PODMÍNEK SEM JENOM NAKOUKNE, JE STEJNEJ ČUŇAS JAKO ON.
<reagovat 
 Čtenář - 21.8.2022 > čtenář> Čuňas, brňák nebo ufon. fuj totem, fuj!!!!!!!!!!!!!!!!
<reagovat 
Eaea (Občasný) - 21.8.2022 > Tož stálo mě to pár dat a půl života, ale tím videjem jsem se proklikala a marně v tom hledala nějakej fajn záběr jejího ksichtu. Jako nějaká podoba tam je, ale nepřijde mi to jako ta samá osoba. Ta paňmáma je s prominutím fakt hnusná. Lidi obvykle s věkem vypadaj spíš hůř než líp, že by Andrea byla až taká vyjímka? 😀 Každopádně jestli to je ona, tak pak chápu, že přešla rači na zprávy z galaxie ...přece jenom Tori Black z ní nikdy nebude🤔.

Jinak jen k těm debatám tady kdo koho sleduje ...já sice moc nepřispívám, páč není čím, ale pročítám to ...někdy denně, jindá obden, jak to vyjde. Vaše hádky teda přeskakuju, ty mě nezajímaj😉.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.8.2022 > Eaea> 

Je to odporné a v tom videu je Křešová.
Kdo nemá stále jistotu, přidávám další důkazy:












I kdyby si někdo dal tu neskutečnou práci a velice dobře nakamufloval její ksicht do porna, tak s rukama se takhle mazlit nebude... to už by musela být prezidentka zeměkoule.

Prostě Křešová je šlápota, špinavá kurva.
Vše odpovídá tomu, že NWO ji mělo tímto pornem dlouhé roky jištěnou a protože to je evidentně video staršího data, ale bylo uveřejněno až v květnu tohoto roku, vše vypadá na tezi, kterou popisuju.

NWO zaúkolovalo Křešovou, aby agitovala za Elenu Danaan, SS NWO USA exopolitiku, tímto by ovládla pro GF superdůležitý ČS alternativní prostor a zničila vše dobré.
Jenže Křešová se spustila s Auroranem, který ve skutečnosti není v NWO programu, prostě se jim do toho zapletl podvodník, se kterým nepočítali.
Křešová se vyprdla na Elenku a řádí s Auroranem, který mele nesmysly, páté přes deváté, maglajs, který totálně narušuje jejich pečlivě uhlazenou NWO agitku a celou Křešovou znevěrohodnil, i pro účely NWO.

Tak přišla pomsta - zveřejnili to porno, kterým měli Křešovou jištěnou.


Takže známe pravdu - ASK je šlápota, co pracuje původně pro NWO.


Jinak, toto prostředí a hádky...
Já jsem se snažila o kultivovaný a přehledný výpovědní materiál, sepsala jsem to nejlépe, jak jsem dokázala. prošla jsem tu neskutečnou šikanou a pronásledováním, sprostotou, kanálními sračkami.
Nic s tím nenadělám.
Tyto kanální zrůdy naprosto zdiskreditovaly tento můj materiál, který jsem poskytla, pro jakékoliv seriozní šíření ... inu práce NWO.

Já za toto nemůžu, nebránit se by mě tehdy nezachránilo.
Touto dobou bych nepublikovala a proti Křešové by neexistovala argumentace, nic.
Ani Hana Borovská by tehdy nezafungovala, protože by neměla ode mě munici. A vy byste o mě zase nevěděli, kdyby to tehdy nerozšířila.








<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Když si srovnám fakta a svoji teorii, co o ASK teď razím, tak z toho vychází jako kurva, co se obětovala.
Protože ona je koncipovaná jako oběť tak jako tak a to jí asi došlo. GFS je fake a NWO už nemá na to, tuto verzi doopravdy zrealizovat. Až se ukáže skutečnost, skutečná GF, bude tak jako tak v prdeli. To si musela vypočítat, pokud tomu, co kváká, aspoň trochu věří.
Tak se jako kurva obětovala a udělala s Auroranem sabotáž proti NWO. Spíš je to o tom, že si ji vodí Auroran skrze její nevědomou sexuální pudovost a osobnostní poníženost na vařené nudli.
Je to takový bizarní pád celé té temné struktury do sebe.


Jak se bude tato show ještě vyvíjet?
Já bych řekla, že v tom prostě Křešová lítá jak hadr na holi, že je dost blbá, aby byla něco jako hlava NWO u nás. Je jejich nástroj a oběť v jednom.



<reagovat 
 Eaea (Občasný) - 21.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tak H. Borovskou mi předhodil youtube na základě toho, že jsem předtím nějakou dobu koukala na videa Andrey/Eleny, jinak bych neměla páru kdo to co to. A tím pádem ASK může vlastně za to, že si chodím číst na tyhle děsný stránky 😂. Dementů je ale plnej internet, zatím nevím o webu, kam by je nepouštěli, takže co se dá dělat. Aspoň že se tu občas objeví nějaká čtivá básnička.

No jestli je to fakt ona na tom videu, tak jí to upřímně nezávidím ...starostka na malý dědině, kde zná každej každýho a všichni vědí všechno 😂. To už není jenom trapas, ale spíš společenská poprava.
Mě je to ale vlastně celkem jedno, ať si natáčí videa dle libosti ...už ju nesleduju dlouho. Jen mě pobavilo, jak se občas věci vyvrbí.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 21.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mě se zatím taky nezdá, že by to Andrea skutečně byla, někdy jsou lidi až neskutečně podobní a přitom nemusejí být příbuzní. Hlas má tedy naprosto jiný. A tady je ještě věkový rozdíl. Hodilo by se spíše, najít nějakou starší fotku Andrei, jak vypadala před několika lety.

Jinak, to video jsi našla nebo ti ho někdo poslal? Tohle je už docela tvrdá liga, zveřejnit něco takového a ukázat prstem na veřejnou osobu, obzvláště, pokud to není ověřené. Zlo sice pohltí samo sebe, není třeba mu překážet v tom, ono si vystačí samo, ale tlačit na pilu někdy znamená že se člověk sveze pomalu s tím přesvědčením. V tomhle to pořekadlo bojovat ohněm proti ohni se nevyplácí - oplácet zlo zlem.
tohle může být pravda, nebo taky nemusí, ale valíš to tady jako kdyby byla a půlka lidí z FB se toho samozřejmě chytne.

Ne že bych se Andrei zastávala, to vůbec. Celé je to nechutný a divím se že se k tomu propůjčuješ. Reálně kvůli nenávisti k Andree dáváš link na nevkusný péčko na veřejně dostupný forum, které má svá pravidla - někdy tato pravidla poukazují na to že se takový materiál dávat na forum nesmí. Není to tu věkově omezené, mohou sem nahlédnout klidně i děti. Nevím, jak je to tady, ale jinde to tak je. Kdekoliv jinde bys dostala banán nebo přímo zablokování IPky. To jen aby ses pak nedivila a nesváděla to zase na NWO, to není úplně všude. Někdy i sprostý psaní je důvod na vyhazov z veřejného webu, jinde by ti tohle netolerovali. A nejde vůbec o to, CO PÍŠEŠ, ale JAK TO PÍŠEŠ.

Jinými slovy, tady si dáváš slušný vlastňák. A naprosto zbytečně.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.8.2022 > Kiki_> 

Podle těch záběrů, co tu jsou k dispozici, to je Křešová na sto procent, jedině že by měla jednovaječné dvojče, nebo byla naklonovaná.

Hlasová stopa je u jakéhokoliv filmu nepodstatná, protože se to vyrábí tak, že zvuková stopa se dodává později, tzn. hlasová stopa té postavy nemusí být Křešová, protože to je dabing.

Přišlo mi to anonymně, přesně tak, jak jsem to popsala v příspěvku.

Jinak mi tvůj názor přijde přizdisráčský a pokrytecký, ani to dále nehodlám rozebírat.

Já nejsem na FB ani na YT a pokud jste si slušné dušinky nevšimly, co se tu běžně děje, tak chápu, že máte oči na nic.

Žaloby se nebojím, ASK je evidentně šlápota, takovou informaci mám i od GF a kdybych se kdykoliv bála překračovat ty vaše stupidní slušňoučké hranice, tak jsme děvčata opravdu nevyhráli.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Já už jsem na rozmazlené vybíravé a neustále odsuzující mentálně líné ezo publikum už poněkud alergická.

Milé dámy. Já byla ve válce, slepičí myšlení jsem musela zahodit a nesměla jsem se bát.
Viděla jsem hrůzy, o kterých vyprávím.
Ne, nejedná se o nějaké vaše debilní duchovní růsty a opatrné vývoje.
Jedná se o válku o tento svět a o to, jak bude dál svět vypadat.
Nyní jsme ve stavu, kdy nás spasí jen GF, tím že tento národ plný naivních ezo slepic, které ten nový věk údajně realizují svým kreativním potenciálem, pochopí, co lítá na nebi.

Jestli jste duševně otřesené z toho, že ASK je obyčejná vydíratelná kurva od NWO a že všechny její sladké řeči a propagačně popularizační začátek jejího působení, jsou pečlivě koordinované akce NWO na rozvrácení naší ufo - ezo scény a zničení pokrokářského myšlení, ...

...

... tak vás všechny milé dámy chci vidět, jak budete zvládat odhalení.

Ne, to nemá s ezo čajíčkem co dělat.


Já si vůbec nepřipadám, že bych udělala něco zlého.
Jestli ta zasraná svině dělala pro NWO, zaslouží si to, úplně na max ji rozmáznout, pani starostku.

Vzhledem k situaci, kdy se tu volně produkuje ženská s ptákem v prdeli, píče i držce, mi připadá vrcholně pokrytecké mi vyčítat můj extrémně cudný a vkusný příspěvek, vzhledem ke kanální špíně, na kterou je odkaz.

Jděte si se svým slepičím pokrytectvím už do prdele a mě, konkrétně mě, s tím fakt neotravujte.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 21.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

co je pokryteckého na tom, že si myslím že do mrtvol by se nemělo kopat? jenom poukazuju že je to pod úrovní, ale jestli chceš kopat do mrtvoly, tak asi je to tvoje úroveň. To ti neberu.
Může to být ona, nemusí. Důkaz není.
Je rozdíl poukazovat na vesmírný vir, vysvětlovat věci atd. a není to to samé jako tohle nenávistné ventilování. Tak pošli link, fotku a napiš ať si každej udělá svůj názor ne?

Myslím, že pokrytec by byl ten, kdo by si tohle myslel, ale nenapsal ti to.

<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 21.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> nejsem duševně otřesená, ale jestli se válka vyhrává tím, že se dělaj screeny na to jak Křešovka drží splasklýho ptáka, tak sorry ale tomuhle se musím smát 😂😂😂
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.8.2022 > Kiki_> 



Já se aspoň pořádně po dlouhé době ožeru a zhulím do bezvědomí. Už jsem smíchala pivo, víno a Becherovku, tak ti můžu kiki říct, že tě stejně zbožňuju, i když máš občas slepičí myšlení.
To se často stává psychoterapeutkám, co uvěřily, že nemají chlastat, hulit a nadávat.

Křešovku je potřeba POUČNÉ rozmáznout a já se zmažu jako prase, protože vy slušné psychoterapeutky, to neumíte.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter