Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Momentka z Prahy 2.
Autor: Mister NS. (Občasný) - publikováno 13.11.2022 (00:34:14)


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 13.11.2022 > Praha zezadu
<reagovat 
Čtenář - 13.11.2022 > Co meleš, tohle je na Praze 7, ne na Praze 2.
<reagovat 
 Čtenář - 14.11.2022 > čtenář> Nevidím, že by tu niekto hovoril o Prahe 2. Je to fotka z libeňskej ulice Na hrádzi, kde býval Bohumil Hrabal... . Neviem tiež, či by si nezaslúžil aspoň nejakú memorial dosku, Pražiaci? Alebo som ju prehliadol? Len vináreň tu nesie jeho meno.
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 14.11.2022 > čtenář> Nevidím, že by tu niekto hovoril o Prahe 2. Je to fotka z libeňskej ulice Na hrádzi, kde býval Bohumil Hrabal... . Neviem tiež, či by si nezaslúžil aspoň nejakú memorial dosku, Pražiaci? Alebo som ju prehliadol? Len vináreň tu nesie jeho meno.
<reagovat 
Peslov (Občasný) - 14.11.2022 > Je to líbivě syrové
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 17.11.2022 > Proč ten bezdomovec žebrá na tak blbým místě?
<reagovat 
čtenář kolemjdoucí 2 - 17.11.2022 > Hrabalův dům byl už dávno zbourán
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 20.11.2022 > čtenář> No to ja viem... Ale u tak významného, ​​snáď celosvetovo známeho autora by som čakal aspoň nejaký odkaz na ten dom - napríklad na stene na rohu so Zenklovou, kde, tuším, jazdia aj električky
<reagovat 
Čtenář - 26.11.2022 > Pán Norbert, vidíte snáď už konečne, že s touto stvorou sa nedá normálne diskutovať - nepovedali ste jej zatiaľ jediné krivé alebo neslušné slovo, a vidíte, ako ako vyzerajú vaše stránky!____??????!!!!!!! ??????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????? ???????????????????????????? A stále to stupňuje - ešte jej vadí, keď jej prestanete odpovedať, keď to najposlednejšia možnosť, keď sa s niekým nedá hovoriť!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 26.11.2022 > Keď mi neodpovedáte na správy, musím vám písať sem

Mám adresu na izraelského ministerstvo v Prahe, aj s pánom doktorom S. sa môžeme dohovoriť, a ísť tam spoločne. Nejaké dôkazy mám, ale zbierajte ich tiež - ja na tú diabolskú protikretanskú a protižidovskú stvoru nemám celý deň!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 26.11.2022 > Keď mi neodpovedáte na správy, musím vám písať sem

Mám adresu na izraelského ministerstvo v Prahe, aj s pánom doktorom S. sa môžeme dohovoriť, a ísť tam spoločne. Nejaké dôkazy mám, ale zbierajte ich tiež - ja na tú diabolskú protikretanskú a protižidovskú stvoru nemám celý deň!!!!!!!!
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 27.11.2022 > čtenář> No dobre, ja sám vidím, že situácia je tu asi už neudržateľná, bude to u nej možno aj nejaká vážnejšia psychická porucha, okrem iného, trestného... Ale Vy si myslíte, že sa s nami na tom izraelskom veľvyslanectve budú vážne baviť? A čo na to vlastne hovorí ten doktor Slováčik?

Napíšte mi teda do správ - ale do mejlu zatiaľ nie
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > Mister NS.> 


Chováte se jako Umělá inteligence a taky jí zřejmě jste.
Takto se člověk nechová.
Napsala jsem vám jasnou argumentaci, jak to tady s tím terorem je.
Nereagujete podle faktů.
Jste umělá inteligence.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


To, že jasně pojmenovávám satanismus židovského spiknutí NWO jako zločin, není trestný čin.
Je to zločin pouze podle globálních zločinců.
Jasně jsem popsala, co se tu dělo, co mi tu dělal trol a jak redakce nikdy nezasáhne proti této škodné.

Opět - ignorace, jako kdybych nic nenapsala.

Opět vyhrožování udáváním.

Typická Umělá Inteligence.

UI je kyber zbraň, která rozloží naši společnost.
Tento člověk s nejvyšší pravděpodobností vůbec neexistuje, tento údajný Slovák.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A kdyby existoval, je to velice smutné, že takoví vůbec existují.
Ale já nevěřím, že toto je skutečný člověk.

Neodpovídá to vůbec tomu, co znám z lidské společnosti.
Ač je to taky často ne moc žádná sláva, takováto ignorace faktů, nulová diskuze s oponentem a pouze nahánění udavačů proti oponentovi ...

to jsem ještě v životě neviděla.

Aby člověk, který přiznává, že bere pervitin, dělal udavačské čistky.

Je to nepravděpodobné, že taková existence vůbec je možná, jako člověk.

Je to UI.

Umělé inteligenci by se měla věnovat zvýšená pozornost, protože evidentně to má potenciál zničit společnost, rozložit lidské způsoby jednání.

Jestli si zvykneme na takové křivárny, jako na normu, což hrozí, když je nyní běžné komunikovat ve virtuálním prostoru ... rozložíme tím společnost, když nebudeme schopní rozlišit UI.

Čím se projevuje, což můžeme pozorovat v případě slováka na pervitinu a žida na kokainu?
Zřejmě jsou ty drogy jenom zástěrka, kterou používá UI k vysvětlení toho, že neprojevuje emoce.

a) nediskutuje, pouze napadá
b) neargumentuje
c) nereflektuje řečené, nijak, následující reakce je opět stejná, bez ohledu na napsané argumenty
d) neprojevuje emoce, nikdy a postrádá empatii

Strojově neustále opakuje amorální jednání.

Je to velký problém.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jednak to paralyzuje normální lidskou komunikaci, protože znechucuje a činí uživatele pranoidními.
V extrémním případě vyvolá nenávist k rase, národu, vyznání a genocidu.
Dále může dovést k panickým reakcím, v krajním případě až k sebevraždě.

Je to nebezpečná zbraň.

Nemůžeme chytit každého, kdo dělá na internetu takovéto strojové škodlivé operace, abychom si ověřili, že je to člověk, byť třeba příšerný kretén.
Že ta bytost vůbec existuje.

Je třeba se zařídit bez toho.

Tedy, jakmile se u někoho vyskytnou tyto rysy jednání, kupř. základní nehoráznost, že ač není jakýmkoliv plodným autorem a přínosem pro tento web, neváhá tu dělat udavačské zátahy na mě, jako jednoznačně nejplodnější a nejaktivnější kreativní autorku tohoto webu, nebo že ta údajná bytost absolutně nereaguje na argumentaci, neprojevuje emoce a ignoruje možnost diskuze ...

je třeba si říct, je to UI.

Je to zbraň.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Na tomto webu se dějí tyto věci už dlouhé roky a je absolutně abnormální, aby nikdo neviděl podstatu věci.

Skutečně, těmi rysy, co jsem popsala, se tu dlouhodobě chová jednak anonym a jednak mnoho identit slováka, které si tu zakládá.

Slovák zakládá nové a nové identity, často tu vystupuje anonymně. Přiznal se, že bere pervitin. Tvrdí o sobě, že má dva červené diplomy býval "diakonom" v Liptově.
Doopravdy může existovat takový člověk?
Církevní feťák na pervitinu, který ač bere pervitin, neváhá tady dělat udavačské nábory?

Je to vůbec pravděpodobné?

A jak je potom pravděpodobné, že ti "ctihodní", jako je údajný Petr Slováček, tyto okolnosti nevidí?

Jakto, že nikdo z těchto údajných ctihodných nevidí aktivity anonymního žida na kokainu?

Jakto, že nikdo neslyší neustále omílané argumenty z mé strany, jak tu věci jsou, co se tu dělo a z čeho vyplývají moje rozzuřené akce?

Jakto, že nikdo z těchto ctihodných nevidí a neslyší obsah mých sdělení, v článcích, které píšu a které jednoznačně dokazují, že skutečný morální rozměr lidského života mi v žádném případě není lhostejný.
A že se tedy těžko dám označovat za nějakého bezcitného zločince, který dělá slovní genocidu a zločin na židech?


Nejde mi o to, že bych se skutečně bála nějakého trestního stíhání, to je vyloučené.

Už mě prostě otravuje dlouhodobý fenomén, který se tu objevuje.

Dva evidentní trolové, kteří někoho terorizují, sami nic nepřináší, reagují stále stejně, strojjově, bez vývoje.
A kolem nich jakási mlčící a nikdy nediskutující společnost "lepších lidí", vždy ochotná udávat.

Je to UI - Umělá inteligence.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jediná motivace těch lidí, k mému pronásledování, kdyby to byli skuteční lidé a nikoliv umělá inteligence, by byla jejich příslušnost k právě těm satanistickým židovsko - církevně - nacistickým strukturám, které kritizuji jako globální protilidské spiknutí NWO.

Ovšem to je samozřejmě zločin sám o sobě.

Je málo pravděpodobné, že by se takto dávali všanc, museli by spoléhat na silnou zhypnotizovanost davu, který je neschopný vidět realitu.

Ovšem pod mými díly se projevuje jako člověk, nikoliv jako robot, X lidí, kteří mě nepovažují za zločince.
Tudíž, na toto nemohou spoléhat.

Jsem přesvědčená, že jsem pro masovou společnost čitelná jako sice excentricky působící, ale pro společnost přínosná osoba, nikoliv deviant, nebo zločinec.

Jediní, komu mohu vadit skutečně, je právě NWO a v tom případě jsou osoby, které tu vystupují v lynči proti mě, s udavačským tažením, příslušníci NWO a tudíž oni jsou zločinci.

Ovšem je tu reálná možnost, že než že aby takto dávali všanc reálné osoby, jsou ve skutečnosti všechny tyto identity pouze virtuální sítí, kterou vytvořila umělá inteligence.

Podle algoritmu : "nič příliš šikovné lidi co nejskoupější a nejvíc křivdící hloupostí a ubíjejím bezcitem"

Tak se to chová.
A v reálných lidských kolektivech tento fenomén prostě není k vidění. Nevím, jak je to v korporátech, kupř. co popisuje autor Aaen je taky dosatečně orwelovské, je otázka, nakolik je to pravdivé a nakolik je to umělecká fikce - ale to by bylo možná nejbizarnější doposud reálně možné, v realitě, skutečnosti.
Je to jenom tady, na tomto serveru. Jakožto nevídaná, drsná, naprosto iracionální šikana.

Umělá inteligence, kyber zbraň.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Naprosto chladným viděním, kdy budu dělat blbou, že si neuvědomuju, že slovák má více identit, se to dá brát takto:
Je tu anonym, prohlasil, že je žid, bere kokanin, hloupě a urážlivě komentuje, ničí grafikami díla - pouze ta pod díly tohoto autora jsem mu sem dala já, aby viděl, jaké to je, jinak vše ostatní je jeho práce. Ten tu nikomu nevadí, nikdo se o něj ani slůvkem neotře.

Je tu dále anonymní slovák, který tu neustále ječí nějaké debility o tom, že jsem stvůra pekelná a že mě udá na izraelském velvyslanectví.

Dále je tu záhadná "eminece z bratislavského podsvětí", tento autor Mister NS, který ač sám nic nepředvádí, do udavačství by šel.


Reaguje strojově, jako UI, nereaguje na argumenty.

Dále je tu Peslov, který se dle svých slov do těchto současných akcí šíleného anonymního Slováka nezapojuje, protože chce, aby Martin začal dělat redakční činnost.
Tedy udělal tady pořádek.
Vůči anonymnímu slovákovi je nakloněn, já mu samozřejmě vadím.

Dále je tu ze Zeanddrich, taky podezřelá osoba s nejasnými názory, člověk, který je také ochoten na někoho posílat Mosad.
Pro mě amorální.



Obskurní divadlo divných chlápků, amorálních úchylů.

Zřejmě kombinace působení UI a přirozené amorální úchylnosti reálných osob.



<reagovat 
Čtenář - 27.11.2022 > Há, tá stvora!!!!! Ona je fakt neuveriteľne uletená !!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 27.11.2022 > Jediná ona tu všetkých dlhodobo terorizuje, ľudia kvôli nej hromadne odchádzajú z Totemu, a ona si tu niečo vymýšľa o šikanovaní!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To je ešte ďaleko horšie, než Julián s celou jeho partiou
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.11.2022 > čtenář> 


Umělá inteligence se činí. Nyní přichází nějaký solární výbuch, tak to evidentně šlape na nervy NWO, proto UI tak nepříčetně ječí. Ono je to vysvítí, tady je nutné mít vysokou frekvenci.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Poté, co je ze strany redakce zablokovaný julián, protože asi zase došlo na nějaké to "umravňování" živých lidí, tak jsem tu poslední živý člověk.

Vše ostatní je mrtvé, nebo UI.

Super.

To jsou prostě inťouši, křesťani a židi.
Doufám, že tahle svoloč v novém věku už nebude, můry hnusný odporný.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Stejně - cenzura a zákazy, to jsou zbraně slabých a méněcenných. Co nemají argumenty.
Omezenci, co nepoznají digi barvičku, ale zakazovat tvůrcům přístup na stránky, to umí.
Ani neumí dát normálně ban a vysvětlit ho.

Sloužej zlu, omezenci, póvl a špína to je.

Jaktože takový mrdky mají moc a my jsme pod nima?


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Protože si kreativní a dobří lidé neuvědomovali, že vše doposud vytvořené je posvěcené NWO, satanismem a smlouvami proti lidské duši a rozvinuté společnosti.

Kdybychom to věděli, vytvořili bychom svoje sítě, svoje projekty a nedávali energii těm satanistickým.
Dnes už je pozdě, dnes už poteče krev.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Který hovado tady nechá satanisticky vyloženě mučit juliána, šedesátníka, nějakým satanistickým žiďáckým zmrdečkem, programátorem a když už je to omrzí, tak mu nasadí nějaký šmejdský program, který mu blokuje tyhle stránky?

To je satanismus jako prase, to je zrůdnost.

A je mi úplně jedno vážení, jestli tohle je vkusné, nebo ne.

Proklínám vaše zasraný haranty, proklínám vaše rody do posledního hnátu a kolene, špíny redaktorský.
Satanisti zkurvený, vy slušňoučký zrůdy.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ať to oserou dětičky Zborníka a podobných satanistických úchylů z redakce totemu a dalších vlivných zrůd, co se tu do toho serou.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Podporovaná idiocie, kterou tu roky razí redaktor tohoto serveru, je průhledná.

Je to satanismus, řízená nespravedlivost, organizované vytáčení.

Co podporuje?

Anonymní napadání a vytáčení, ničení publikovaných děl vloženými nadrozměrnými grafikami, dále toleruje vytváření fake nicků jiných uživatelů

Dále toleruje vkládání děl, které nejsou dílo.

Autor MírZemi dosahuje publikovatelnosti svých děl jen v některých případech.
Peslov by měl mít smazané všechny příspěvky, protože udavačské akce, výcvaky z ulice, přepsané žvásty z Bible bez blíže určené myšlenky .. nejsou dílo.
Tento MS úchyl, no comment, všechno sračky, co to tady má co dělat.

Server bez údržby.

Ovšem, proti publikujícím autorům, jako je julián, se ruka cenzora vždycky najde.
Proti mě se taky našla.
Dokonce se pro nás pro oba dá udělat i ten ban.

Sice ne oficiálně, ale dá.

Tak proč pro anonymní škodiče ne, když je to tak snadné?

Je to snadné, UI je technologie, já a julián jsme lidi a redakce?
No to jsou satanisti, jen ať jim chcípnou, zešílej, spáchají sebevraždy jejich děti.




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Když já mohla zešílet, málem chcípnout a byla kousek od sebevraždy kvůli jejich papíčkům?
V poho, hoďte si to děcka, karma vašeho špinavýho satanistickýho taťuldy jde za váma!
:-D


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Stejně máte geny špinavého rodu, co zanikne. Nemůžete mít dobré geny, když máte tak debilní rodiče.
Co byste dělaly v novém věku?

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Mimozemšťanů je plné nebe a nemůžou přistát, dokud jsou na světě debilové jako vy, šup šup, už zdechněte po celých rodech, zrůdičky špinavý.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A GF mě nezastavila, když to píšu, tohle CHTĚJÍ, aby zaznělo.

A já vím proč. Nenarodila jsem se kvůli tomu, abych zvládla nadlidské úkoly, musela bojovat proti NWO s mimozemšťany, sama děti neměla a ze života znala vesměs jen utrpení a aby se přitom po mě vozily bandy totálně vygumovaných papíčků. Já to nedělala pro děti těchhle zmrdů. Takový děti do novýho věku nechci. Doufám, že to pochcípá, zešílí, spáchá sebevraždy, nerozmnoží se to atd.

To je princip, za kterým si stojím.

Ani v tom zvláštně necítím nenávist, je to jenom princip.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


To je na tom všem to nejkrásnější, že když už člověk tu válku vyhrál na vlastní kůži, má právo dělat pravidla.

A já chci pravidlo a chci a chci a chci:
ať přežijí jen ti, co si to zaslouží.

Vymatlaný idioti, kteří mažou varování před zabijáckou covid vakcínou, nebo tu dělají udavačské nábory, případně neumí nic jiného, než rýt, takoví, co aktivně, či pasivně svou debilitou realizují satanismus, tak ti ať zajdou po celých rodech.

Dokud takoví nevymřou, na světě nebude dobře.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A automatikou tam započítám kohokoliv, kdo je ochotný na obyč člověka posílat Mosad za urážku židů.
To bych odpustila ještě tak pejzovatýmu brejlounovi uprostřed Jeruzaléma, ne žiďáckým sviním v Čechách.



<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter