Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Josef a Honza,...., proč nezakáží.. (pouze koncept)
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 15.11.2022 (08:22:32)




Josef a Honza,...., proč nezakáží.. (pouze koncept)

(( ...)).


Poznámky k tomuto příspěvku
Mister NS. (Občasný) - 15.11.2022 > No toto je skvelé!! Dávaj sem viac komiksov, ak nejaké máš
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 16.11.2022 > Tým pádom zákaz populistov – keby bol možný, ako že je nezmyslý, samozrejme – by sa musel vzťahovať aj na tú súčasnú českú vládu
<reagovat 
Čtenář - 19.11.2022 > A aj tady!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
<reagovat 
Čtenář - 19.11.2022 > Keď MOSAD mal uniesť z Ameriky Eichmanna do Izraela, nebude sa vedieť vysporiadať sa aj s touto protižidovskou a protikresťanskou stvorou???!!!!!!_???????!!!!!!!!!??? ?????
<reagovat 
Čtenář - 19.11.2022 > Predtým si vraj hovorila Aine, treba vypátrať jej adresu a identitu - aj na Fóre
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.11.2022 >

Jo, úplně přesně - takhle uvažuje prostý lid.
Nechce referenda, protože ví, že je hloupý a elity mají daleko víc rozumu, než nějaký blbý lid, co je tu od toho, aby na ně makal a taky držel hubu, přesně.
Taky samozřejmě miluje Kalouska a chce odstranit populisty.
Super.
Fakt bomba.
Tohle žerou jenom klerofašouni, chtěj víc!

<reagovat 
 čtenář Mister NS - 16.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ty menej chápavá osobo - nechápeš, že tu sa naznačuje, že súčasná česká vláda sa chová prinajmenšom rovnako populisticky, ako tí, ktorých päťkoalícia dlhodobo kritizuje? Nesleduješ snáď českú politiku (slovenskú nemusíš :) )? Preto je pointa v tomto komikse tak skvelá!! Zeanddrich je majster :) (Chcej od seba viac)
<reagovat 
 Čtenář - 16.11.2022 > čtenář> Pointa? Řekl si pointa?!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.11.2022 > čtenář> 


Zeanddrich se vyslovil proti referendům, že o všem mají rozhodovat elity. To mi stačí.
Ano, tahle vláda je vyloženě zločinecká, vlastizrádná, dovolila si to, co si dovolili naposeldy komunisti - cenzuru médií, cenzuru myšlenek, toho jsem si narozdíl od vás všimla, vy hnusný fašistický církevní idiote.
Je to nejvíc zločinná vláda od 1989.


<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 16.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> Chcel som, tu na Toteme, vystaviť nejaké moje kresby aj obrazy, ale tým by som naplno odhalil svoju identitu. A s tým, kvôli tak emočne nevyrovnavým osobám, akú ste zrejme Vy, s tým veľmi váham.
<reagovat 
 Mister NS. (Občasný) - 17.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> Inak som ešte nenapísal, že mne sa tiež nie veľmi páči referenda – ako majú zodpovedne rozhodovať ľudia (napríklad) s nedostatkom informácií o nejakej odbornejšej veci? A zákonodarcovia majú možnosť si nechať vypracovať odborné posudky, zaplatiť nezávislých poradcov z daného odboru, apod. Veď sa môžeme pozrieť napríklad do starovekého Grécka, aké limity mala takzvaná priama demokracia, a čo spôsobovala za problémy... Priama demokracia je dnes skôr populistické heslo ľudí, ktorým nejde tak o dobro spoločnosti, ako skôr o ich osobnú moc.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.11.2022 > Mister NS.> 

Tak teď úplně pláču.
Vy to tedy kvůli mě nevystavíte jo?
Hmm...

Co se týká referend - lid má mít hlas.
Nevěřím vládě, nevěřím elitám.

Jde o to, že lid je velice dobře formátovatelný mainstreamem a sociálními programy a je s ním brutálně manipulováno.

Do jisté míry je ta myšlenka jistě pravdivá, problém je ten, že elity a tzv. "odborníci" jsou zaprodaní globálnímu fašismu.
Je to zločinný režim.

Proto jsem pro lidová referenda, protože to elitám alespoň nějakou mírou háže klacky pod nohy.


<reagovat 
 Čtenář - 19.11.2022 > Mister NS.> Ha!!!!!!!!!!!!!! A ďalšieho človeka odtiaľ vyštvala - to je dôkaz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2022 > čtenář> 

No a teď abys týden nemluvil jako Mister NS vraj by mohl každý druhý poznat, že jsi pořád to stejné zešílelé jezuitské hovado ve službách NWO


S tímto komentářem jsi mě rozesmál:
"Keď MOSAD mal uniesť z Ameriky Eichmanna do Izraela, nebude sa vedieť vysporiadať sa aj s touto protižidovskou a protikresťanskou stvorou???!!!!!!_???????!!!!!!!!!??? ?????"

Co s tím Zenaddrichem furt šílíte s tím Mosadem? Eichmann je taky nějaká židovsko-esesácká zrůda, že?
Ten s nima dělal na nejhorších projektech.

Hele - asi takhle.

Fakt mě Mosad neoddělá, kvůli vašim žiďáčkům.
Já chápu, milí vyšahanci, co končíte, že vás to hluboce rozrušuje, prostě vaše dosavadní praxe končí.
Mosad už nic nemůže, hlídá mě galaktická flotila.
Kdyby mohli, už bych nebyla, pochopitelně, ale GF je vždycky sestřelí.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2022 > čtenář> 


Hele ale jezuito, už mě to nepřekvapuje, tenhle tvůj kousek. Tuhle jsem si říkala, jo jo, jdeme nahoru, udržujeme stabilní hladinu vzestuu, jsme na tom zas čím dál líp, wau, ---- no jo, to mě budou chtít zase nějak srazit.

No a už už je to tady.

Mosad, pronásledování, vytáčení nacistickým prastrýčkem, touha vypátrat mou identitu.

Já slyšela, jak nepříčetně ječíte v tom Měsíci, abych tam na vás nevlítla.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 19.11.2022 > čtenář> 


A hádej co blbečku, to tvoje naci faši Hlinka strejček dílo mám nascreenované. Takže si to klidně vymaž.
Měla jsem si nascreenovat i tvoje dementní přiznání, že bereš perník.



<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter