Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
T. a F. - ad Agrofert (pouze koncept)
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 21.11.2022 (00:56:46)



Tonda (ten vlevo) říká: ..Pozor, pane kolego; vlétáme nad areál nějaké firmy jménem Agrofert.. . Nevím sice přesně, o co jde, ale na základě převládajícího dojmu z esence tiskových zmínek ve státě Česká republika po roce 2014 mi náš palubní computer radí neprodyšně zatáhnout poklop, ..., zapnout vyčkávací obranné systémy lodi, a aktivovat protislizovou ochranu!!


Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.11.2022 >


Mimozemšťani nejsou tak neuvěřitelně stupidní, aby brali informace z českého tisku.
<reagovat 
 Čtenář - 22.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ty ale vážne nerozumieš legraci (po česky srande)?
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.11.2022 > čtenář> 


Bez humoru bych nedokázala projít dimenzionální válkou. Přeju vám, odporný klerofašisto s inkvizičním tažením proti mě, zažít to, co já. Nepřežil byste dva dny.

A protože jsem v kontaktu se skutečnými mimozemšťany, tak mi proglobalistické výlevy Zeanddricha, které dává do úst nějakým hloupoučkým mimozemšťanům, fakt lezou na nervy.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.11.2022 > čtenář> 


Kolik ty jsi rozesmál lidí, ty klerofašistický inkviziční hovado?
Ty mi budeš něco vysvětlovat o humoru.
Ty umíš jenom zastrašovat Mosadem zmrde.
Vrátí se ti to, tomu věř a hodně zle.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.11.2022 >


Zeanddrich i klerofašoun mají k vesmírnému viru úžasně blízko.
Ke Stvořiteli daleko.
Prostě toxiny, které škodí svou demencí světu.

Čím víc křesťan, tím víc zlo.

Je to tady vidět, černé na bílém.

Zeandrich nemá smysl pro humor. Je to vyloženě debilní globalistická agitka, je to účelový, vytáčí to a schválně.
Teror mlčením, to samý.
Prostě židovská taktika čirého zla.

Mě to tedy ještě nikdy doopravdy nerozesmálo.
A tohle je vyloženě urážka.
Ne kvůli Babišovi, ale kvůli tomu, že by mimozemštani jakkoliv věřili tisku.

GF je tu proto, aby nás z takových debilit, čemu věří Zeanddrich, dostala.

Ale Z. je prostě provokatér, žiďácká svině.
Která podle a s úsměvem dělá fenomenální zlo.


<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.11.2022 >



Nebo a to je další verze, jsou doopravdy všichni jenom hodně stupidní a hodně otravný filcky a já do toho nemám vhled a přeceňuju je. Že si jako myslím, že to dělají schválně, ale ony jsou to od nich traumatické reakce.
Kdybych viděla jejich mizernou duši a nulové chápání skutečnosti, třeba bych ty debilní zvířátka mlátila méně.



<reagovat 
Čtenář - 22.11.2022 > Ha! - Takže opäť – tá diabolská prekliata stvora, ktorá šíri zlo a terorizuje pokojných ľudí, kadiaľ chodí, a kvôli ktorej odchádzajú z Totemu poctiví ľudia ako na bežiacom páse, zase tvrdia, že ju niekto terorizuje tichom!!!!
Však Izraelci majú už prostriedky, aby si s takými neľudskými kreatúrami poradili, keď kresťanské štáty to už nedokážu
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.11.2022 > čtenář> 


Ty prolhaná svině, kdo kvůli mě odešel?
Když odcházejí jak na běžícím pásu, tak mi je vyjmenuj?
Kdo kvůli mě odešel, já o nikom nevím.

Když jsem sem přišla, běželo tady chaotické peklo, kdy kokainový žiďák terorizoval juliana a ten měl asi 5 nicků a těmi s ním bojoval.
Dále tu byl Zeanddrich, MírZemi a František Vyrut, ti jsou tu i teď, to je stejné jako před dvěmi lety.

KDO odešel?

K Zeanddrichovi jsem se chovala celou dobu slušně, dokud neposvětil teror mé osoby na MDŽ.
Od té doby ho nenávidím, ač jsem si myslela, že to byl možná nějaký omyl, tak potom, co jsem si prolustrovala jeho názory na seznamu a pochopila, že člověk, který na nevinný lidi posílá MOSAD, nemůže být dobrý, jím docela opovrhuju.

A když si tady otevírá přes mimozemšťany krámek se svými debilními proli-lidskými názory, tak ho občas kopnu.

Peslov, ani ty, ty debile, nejste autoři.
Jste klerofašistický udavači, který si tady ublíženě nahání svý křesťánkovský nezpracovaný úchylárny na "čarodějnici", na mě.

Jste NEUVĚŘITELNÝ.

Úplný horor.

Tobě do hlavy má zavedenou sondu NWO, jseš jejich bezmocná figurka, já vím, že s tebou předvádí neuvěřitelné středověké divadlo.
Ale brzo skončíte, svině špinavý.

Že kvůli mě tady někdo odcházel, už když jsem byla Aine, to jsem taky slyšela.
Nevím, o koho šlo a pochybuju, že to bylo kvůli mě.

Na titulce tohoto serveru by mělo být napsáno, že jde o klerofašistický web.
Nikdy bych se sem nepřihlásila.

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.11.2022 >


Prostě mám příliš pronikavé myšlení, že tyhle omezený satanistický, pardon "Křesťanský" debílky provokuju.
Co jsem si tu od těch slizů užila sexuálního obtěžování, napadaní, inkvizičního pronásledování, zesměšňování.
Samý úchylný buzerant a pokřivený debílek z kostelíčka.

Nemám na tenhle odpad absolutně čas.
Nikdo mě obtěžovat nebude.

GF si vybrala ke komunikaci mě - protože nemám v hlavě nasráno z nedělního kostelíčka a nejsem vykastrovaný křesťánek.


<reagovat 
Čtenář - 23.11.2022 > zzz přátelé, zzz. pak bude dobře.
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 25.11.2022 >



Jsem nucen se DŮRAZNĚ ohradit proti tomu, že já jsem kdekoliv a kdykoliv ,,posvětil teror" vůči jakékoliv osobě, a to ani v reálném životě, ani na žádné internetové síti, apod. - odporovalo by to ostatně i mému hlubokému křesťanskému přesvědčení, založenému na úctě ke každé bytosti (naopak, já jsem byl na některých webech opakovaně napaden, a byl jsem přinucen na to reagovat určitými protikroky, které mne ovšem zdržují od mých úkolů a práce..)¨

Co se týče diskuzí apod. na Totemu.cz, v jeho podrobnostech - po roce 2012 už určitě - je nesleduji, a tudíž bylo pod mou rozlišovací schopnost posoudit, kdo pod jednotlivými krycími (často genderově neurčitými) přízvisky či přezdívkami vystupuje (či kdo se zrovna za koho vydává, apod.).

Pokud se na některé síti do nějaké diskuze zapojuji, preferuji výhradně tan fóra, kde se respektují alespoň ta nejzákladnější pravidla úcty k protistraně, ..., kde se nepoužívají vulgarismy, a kde se konstruktivně hledají východiska.

((Na Totemu.cz jsem ukončil snahu o diskuzi po té, co jsem zjistil, že nejméně jedna osoba zde používá až desítky kryptojmen - pokud jsem se v některém snad zmýlil, alespoň takto se omlouvám - a že je to (pro tuto osobu) ..pouhá jakási forma zábavy (či výplně času), ke které vlastně další diskutující nutně nepotřebuje, jelikož s nejrůznějšími i protichůdně jdoucími názory si vystačí sám (sama)..)).




Toto říkám opakovaně, ..., na tomto si trvám, a více k tomuto nemám co říci.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2022 > Zeanddrich E.> 


Děkuji vám za vyjádření, ovšem asi snad nezapřete, že jste použil jméno "Magda", které jste blahopřál na MDŽ. Magda mi tu říkala ta anonymní parta démonů, když mě tu likvidovala.

Netvrďte mi, že jste si tím nerejpnul.
Jenže hodně nechutně, milý pane.
Bylo mi z vás na blití.

Jinak jestli se nechcete zapojovat, tak se nezapojujte ani takovými narážkami. Dělají hodně zlou krev.

Takže jste ten teror proti mě posvětil, ne že ne.

A toho se teď chytá ten Slovák, co tu organizuje lynč proti mě.
Dost mi to vadí a pije krev.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A tvrdit, že to byla náhoda, to bylo veliký pokrytectví i na vás.
Jednou jste myslím tvrdil, že to chtěl nějakej nakladatel, to jméno Magda.

Asi si honil pan nakladatel, když mě tady parta zrůd chtěla dohnat k sebevraždě a já od toho byla na vlásek daleko.

Ať jde všechno zlo za panem nakladatelem, který si to jméno objednal. Ať to odnese on a jeho rodina, ať nikdy nedojdou štěstí, ať zaplatí až do dna.

A vy se styďte, že jste jenom prodejný šašek ochotný udělat jakékoliv zlo.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.11.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Protože kdyby pan Zeanddrich tehdy použil mozek místo rozkroku, nikdy nebyl žido skandál.

Nikdy nebyla žádná aféra a žádné udání.

A už rok a půl bychom měli pokoj od té vřískající zfetované slovenské klerofašistické stvůřičky.


<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 2.12.2022 > Tonda (ten vlevo) říká: ..Pozor, pane kolego; vlétáme nad areál nějaké firmy jménem Agrofert.. . Nevím sice přesně, o co jde, ale na základě převládajícího dojmu z esence tiskových zmínek ve státě Česká republika po roce 2014 mi náš palubní computer radí neprodyšně zatáhnout poklop, ..., zapnout vyčkávací obranné systémy lodi, a aktivovat protislizovou a protidémonickou ochranu nejvyššího stupně!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter