Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Tak teda taky skáču
Autor: jelen (Občasný) - publikováno 2.5.2003 (21:53:32), v časopise 4.6.2003

      Právě jsem přečetl další příspěvek se sebevražednou tématikou, autor tentokrát zvolil tradiční způsob-skok do hlubin bezedných. No, jak to vidím, tak pod Pražskejma mostama maj teďka pohřebáci šichtu přesčas, nejspíš musejí jarní nihilisty z jistého nejmenovaného literárního serveru sklízet kombajnem. No nebudu to natahovat, popřemýšlel jsem o tom a říkám si, proč ne, proč stát stranou. když se ostatní baví. Rozhodl jsem se zprotivit se svým předsevzetím, že si tu ještě nějakej čásek pobudu.

           Víte, ve škole mě to v poslední době nějak nebaví, no a taky holky mě nějak nechcou a to jaro k tomu, no hnus, znáte to. Prostě si zaplachtím, jako ten ptáček jarabáček a pak se pěkně rozplácnu a bude. Vydám se na ten kosmickej vandr a všecko mě bude šumafuk. Aby mě nebylo smutno, až budu jako mrtvej, vezmu si s sebou do kapes nějaký cédéčka, nějakou Irskou muziku a taky bluegrass a taky Johna Denvera a Jablkoně nesmim zapomenout, smyčcový kvarteta od Janáčka ty ne, ty mam pučený, no, ale stejně budu asi potřebovat na to batoh. Jo a taky zábavnou knihu si vezmu do kapsy, nejlíp něco od Chestertona. Ještě svačinu si musim jít koupit, kdo to kdy viděl, skákat takhle nalačno. Vánočku a mlíko, to je taková správná svačinka nadějnýho sebevraha......

     Ještě, že hnedka za kolejema se až k nebeskejm výšinám strmí temná skála, úpatí je dokola obrostlý rozkvetlym třešňovym sadem. Pod každou z těch třešní se líbá zamilovanej pár, fuj nemravové. Tak se soukám na ten kopec, na zádech bágl plnej mý oblíbený muziky, v ruce svoji kejtru Adélku, přece bysem jí tu chuderu nenechal samotinkou, v jedný kapse Anarchistu Čtvrtka (ne, to není o tom, co napsal Rumcajse) a v druhý tu vánočku, mlíko už jsem vypil.  No, teď stojím až na vrcholu té skály, která je vztyčená jak ukazovák a lechtá nebe na břiše, no výhled jako prase, to vám teda povim. Pode mnou utěšená mozaika skrovných políček, v dálce hory modrající a ta řeka, která se krajinou bohem požehnanou vine jak pentle zlatavá ve slunečním svitu, ó jak je krásné žít. Jindy bysem se bál, že sletím, ale teď, ach ta svoboda, jsem volný, jak opeřený dravec mezi nebem a zemí. Tu mi pod botou uklouzne kamínek a plachtí dolů. Ještě furt padá, ještě, ještě................... a teď zmizel v těch bílejch třešňovejch duchnách tam dole, aby tak spadnul někomu na kebuli.

     Jejda, dlouho padal, to taky budu hehehe, no, ale ono to bude jaksi definitivní a co když oni kecali, psali že se budou zabíjet, skákat z mostů a mrakodrapů a teď se někde veselí u piva, nebo třeba tam pod těma třešněma líbaj nějaký holky, ne-li něco horšího a já se tam rozplácnu jako žába a budu, jak se řiká za vola. Ne, cítím ten velebný pocit, tu svobodu, tu moc nad životem a smrtí (vlastní), právě se chystám obětovat svůj užitečný a nenahraditelný, svůj jediný život za lidstvo, já HRDINA.

     Rozebíhám se a HOP...... Dole pode mnou bouří a vřou rozvášněné davy nezletilých nihilistických fanynek, skandují mé jméno, už na sobě trhají trička, odvážnější už i spodní prádlo UAAAAAA a plác. Konec....

     Tam dole, pod temně se strmící skálou, tam v tom sadu třešňovém, nalézá se malý hrobeček a na náhrobku je psán takový epitaf: "Zde leží pochován JELEN, ten, jehož skon byl stejně tragický, jako jeho tvorba." U toho hrobu, dávají si v měsící máji dostaveníčka dvojice zamilovaných nihilistů a se vzpomínkou na padlého hrdinu dávají na hrob skrovnou kytičku lužního kvítí.

    



Poznámky k tomuto příspěvku
Přeslička (Občasný) - 2.5.2003 > hele přiznej se,ze tys taky neskocil:)))? Ostatne bylo by to skoda, pobavilo...
Body: 5
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 2.5.2003 > Přeslička> Já si skočim, leda tak pro to mlíko, mně je tady vcelku dobře (většinou). A ty nebudeš skákat? Neskákej, zůstaň tu se mnou, budeme společně okrádat mrtvoly (to bude sklizeň).
<reagovat 
jelen (Občasný) - 2.5.2003 > Ještě jsem to chtěl napsat bíle na černý pozadí, ale zapomněl jsem na to, jako na smrt :-), a teď už mě to nejde. Jestli někdo víte, jak změnit dodatečně ty barvy, tak mi prosím poraďte, a nebo to rovnou změňte, když to neni bílý na černym, tak to je prd nihilismus.
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 2.5.2003 > Tak to mě teda pobavilo. Sebešibeníční humor. Dobré.
Body: 5
<reagovat 
MZF (Občasný) - 2.5.2003 > Koukám, že jsi se nechal strhout davem. To je charakter... :)
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 2.5.2003 > MZF> Nenchal, já kecal, nikam neskáču Chachá
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 3.5.2003 > ty si z toho jako děláš srandu, jo? tak já si jí teda taky budu dělat. napíšu, že neskočim a skočim. muhehe
Body: 5
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 3.5.2003 > Pavel Šavel> To je ovšem podraz :-). Můžeme založit Klub Skokanů a Poskoků, jehož smyslem bude v prvé řadě osvěta a v druhé řadě vzájemně podpůrný spolek pozůstalých.
<reagovat 
 Pavel Šavel (Občasný) - 3.5.2003 > jelen> ok. vymysli program, pronajmi sál na schůze, zvol mě předsedou, místopředsedou, pokladníkem a sekretářem, sám se zapiš jako člen a zaplať roční příspěvek 365 a čtvrt dobře vychlazenejch a TOČENEJCH piv Plzeň 12°
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 3.5.2003 > Pavel Šavel> Na takovejv spolek se ti můžu vyprdnout. 
<reagovat 
 Pavel Šavel (Občasný) - 3.5.2003 > jelen> tak mi mailem pošli základní myšlenky a nějak to rozjedem. taky by to chtělo založit klub předskokanů, aby sebevrahům zjistili, jestli se zabijou nebo ne...
<reagovat 
karolinka (Občasný) - 3.5.2003 > Nakonec bys stejně zjistil, že si kvůli tobě žádná fanynka tričko neroztrhala. Smutné, že? :)
Body: 5
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 3.5.2003 > karolinka> Pech jako prase holt no. Co se dá dělat, budu muset na fanynce rozthat tričko já.
<reagovat 
 karolinka (Občasný) - 4.5.2003 > jelen> To už ale nebude ono, že? Tak nějak to ztratí tu dynamiku. :-)
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 4.5.2003 > karolinka> Asi jo, ale já se u toho stejně dobře pobavim
<reagovat 
Lian (Občasný) - 7.5.2003 > :-)) Jo, pobavilo, stejně tak i poznámka Phexe :-))))
Body: 5
<reagovat 
Kapucín (Občasný) - 4.6.2003 >

Chi, to je psina... :o))) Ještě chceš změnit ty barvy, i když je už červen?

Každopádně zařazuju do časopisu, coby drobný odlehčovač (bez urážky). :o)


Body: 5
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 29.6.2003 > :o))
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 20.9.2003 > jarní nihilisty sklízet kombajnem:o)))jelene bomba:o))))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter