Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Konec
Autor: Little (Občasný) - publikováno 3.5.2003 (19:12:20)

Umírám

Ach ne!

Už zas.

Je tady-

podivný hlas.

Samota

bije mě do hlavy.

Vzpomínám

na věty.

Jsi tady?

Nejsi.

Copak se stalo?

Dala jsem všechno.

Je ti to málo?

Vzpírám se.

Nemám snad?

Pravdu chci znát!

Oči.

Extáze.

Teplo.

Křičet se chce.

Kap,kap.......

Krev!

Žiletka padá.

Umírám.....



Poznámky k tomuto příspěvku
MZF (Občasný) - 3.5.2003 > V poezii nejsem jako ryba ve vodě. Spíš jsem jako ryba na suchu. Nemám srovnání s jinými pracemi, ale tohle mi přijde až příliš nejasné (pro mě). Přijde mi to hrozně nejednotné. Rozhárané. Ale třeba to tak má být. Jak jsem psal výše, zatím nemohu srovnávat, natož hodnotit.
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 3.5.2003 > na jaře umíráme všichni!
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 3.5.2003 > Pavel Šavel> 

Navrhuju jmenovat autorku čestnou členkou klubu. Dva sebevražedné příspěvky za tři dny, to je teda výkon. Ta má životů, jako kočka.


<reagovat 
 Pavel Šavel (Občasný) - 3.5.2003 > jelen> skvělej nápad! projednáme to na klubovym grémiu...
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 4.5.2003 > Tfuj.
<reagovat 
Adina (Občasný) - 5.5.2003 > Omdlívám. Jsem holt slabší povaha. Ty máš buď depku jako blázen, nebo jsi masochysta.
<reagovat 
Little (Občasný) - 5.5.2003 > U vás člověk nikdy neví jestli to myslíte vážně nebo si ze mě děláte prdel. Chtělo by to jasné vyjádření-mám psát dál nebo se na to vysrat? Adina>depky nemívám já jsem rozenej optimista a masochysta asi taky nejsem. Jedna ta básnička je částečněco mě s nadsázkou samozřejmě.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 4.5.2003 >
Dobrý nápad, kluci, můj hlas už máte.
<reagovat 
 jelen (Občasný) - 5.5.2003 > Naty> 

Naty, abys mohla hlasovat o přijímání členů do klubu Poskoků a Skokanů, musíš být sama členem. Což v praxi znamená předložit  alespoň jeden motivující příspěvek se sebevražednou tématikou. Leda, že bychom tvůj hlas brali jako názor externího odborníka, ale to bychom museli prodiskutovat na grémiu.

S bodrým: Zdar osvětě se loučí JELEN ZčKPS


<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 5.5.2003 > jelen> Teda být externím odborníkem, to by se mi líbilo. I když tenhle obor nemám zrovna zmáknutý.
Ale za člena bych snad mohla být s přimhouřením obou očí přijata, pokud byste vzali na vědomí můj snadno přehlédnutelný, a zřejmě nijak zvlášť povedený, příspěvek, uveřejněný 17.12.02 zde, s názvem Sebevrahova cesta nočnám městem. Řekla bych, že základní kriteria by mohl splňovat.
<reagovat 
Casper (Občasný) - 6.5.2003 > Mě se to líbí
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter