Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 11.6.
Bruno
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Psycho pokusy na lidstvu a planetární energie
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 19.5.2023 (12:03:11)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.5.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


V tomto ohledu jsou taky zcestné všelijaké ty představy, jak lidstvo půjde někam jinam kolonizovat jiné planety.
To je nemožné, protože nás prostě galaktické osazenstvo nenechá.

Po galaxii se sice potulují mafiánské lidské bandy, pro GF jsou ale škodná, kterou musí pochytat a dají je do galaktických vězení, což jsou často zařízení s uměle udržovanou gravitací, které se nachází poblíž černých děr, takže je nemožné se z těch míst dostat, jedině pomocí dalších speciálních zařízení.

Ale jinak platí, že po galaxii se může volně pohybovat pouze rasa, která prokazatelně zvládá dobře spravovat svoje planety, aby prospívaly a svoji rasu, aby se zbytečně nepřemnožila a nedegenerovala.
Což lidstvo ještě neumí ani zdaleka.
V normálním stavu bychom nebyli tyranizovaní kyborgovatými zrůdami ze strany Nicoty, ale stejně by se na nás vztahovalo toto pravidlo.
Tedy - pokud bychom ničili svoji planetu a ještě se s tou degenerací chtěli roztahovat po galaxii, byli bychom zastaveni Galaktickou federací a upozorněni, že takto ne.
Pokud bychom obývali tuto planetu a nikam se neroztahovali a vážným způsobem ohrožovali planetu, která je cennější, než tento druh, byli bychom zničeni.

Bohužel planetu pod vlivem kyborgovatých stvůr ohrožujeme, jdeme jim na ruku a ignorujeme výzvy GF, takže to skutečně hrozí.

Nadějí je taky ta neurální síť, byť je to nástroj NWO, technicistní, tak i tak to může lidská mysl ovládnout a vytvořit základní program pro tu síť, aby se lidstvo vysvobodilo. Když se to naladí na ty dimenzionální hlubinné, miliardy let staré technologie, mohlo by to fungovat.

Jenže, k jakémukoliv vysvobození z těchto zrůdností je potřeba aktivní vědomá spolupráce.

To se ale neděje.
80% a více lidstva je tupě zdegenerované a nemá vůbec žádný aktivní přístup.
Dalším kámenem úrazu jsou náboženské blafy s jejich "zaručenou strukturou chodu věcí", tedy že po bestii a Antikristu musí automaticky přijít Království nebeské, jen tak, že se to stane jako samo, že lidi nemusí nic dělat.

Nevím, mě tyhle infantility lezou strašně na nervy.
Sice vnímám, že z vyšších struktur Stvoření máme nějaké jištění, že nás snad doopravdy nenechají padnout, ale těch problémů je nad hlavu a to i v těch dimenzionálních realiách, ač už ode mne GF odřezala drtivou většinu těch parchantů a ten zbytek, co vnímám, je v defenzivě a víc nadávají, než že by byli na koni, ale pořád se ještě dořešuje, odkud který šmejd co dělá, pořád se zaměřují zločinci.
Ani nemusí být v této sluneční soustavě, to je to, že mafiánská síť je roztahaná taky přes ledasjaký sluneční systém a pochytat a zaměřit a odhalit je, odkud co dělají, mnohdy není až tak jednoduché.

Štve mě, že tak málo lidí je v kontaktu s GF a aktivně s nimi spolupracuje, nikde nikdo nemluví, absolutně chybí plán, co dělat, jakákoliv vlastní iniciativa lidí, aktivní jednání proti NWO.
A stejně tak mě serou ti, co vynechávají mimozemšťany a myslí si, že tyhle zrůdy zvládnou vyřídit vlastními silami.
To je tak strašně naivní, že mě to kolikrát dohání až k slzám, když vidím, jak ty politický aktivisti vůbec nic nechápou.

Jediný tah na bránu, jak setřást NWO, je aktivní spolupráce s Galaktickou federací, na civilní, aktivně jednající bázi.

Toto nikdo nechápe a já nechápu proč.
Asi protože to všem připadá příliš fantastické, ale na to sere pes.
Mě zase připadá fantastické a psychedelické, že někdo věří tomu, co je psané v Bibli, chodí do kostela a na kolínkách omílá modlitbičky o Pánbíčku.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter