Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.9.2023 >



A ani si nemyslím, že to, že GF se v mých zážitcích jednoznačně postavila za východ a proti západu, tedy že je politická a jednoznačně se za někoho staví, je nějaká moje vlastní projekce.
Prostě vidím zločin, nesnáším nacismus a mám hodnoty, které potřebuje vidět GF, proto se se mnou vůbec zkontaktovala a stála jsem jim za záchranu. Nenávidím USA a NATO už desítky let.
Protože jsou to prostě zločinci, celou dobu se tak chovají. Prostě je v pořádku nenávidět nacisty a cizopasné vyžírky, kteří terorizují celý svět.
A už je i dost otravné to vysvětlovat. To mají lidi vidět sami, to je jejich povinnost. No ale oni to nevidí a radši hajlují s mainstreamem o RuSSku, to proto, že je to zkrátka ohavný dav s kamenným srdcem, určeni k postupné depopulační likvidaci.
Aby bylo dosaženo spirituálního vzestupu populace - v tomto případě tím, že se nechají vymřít idioti, tzn. osvědčený způsob "zbavit planetu idiotů" je v tomto případě schůdnější, než čekat, až těm kamenným sviním něco dojde.

Západ je vůbec velice aktivní, hlavně v té propagandě. Ječí jak o život, hystericky sype, i to, že "hlavní" informace jde ze západu, o mimozemšťanech, není náhoda, je to řízená akce, ale ne Galaktickou federací, ale řídí to NWO.
Ti se totiž Galaktické federace bojí jak svině, je to jejich definitivní konec, tak nasadili nejúčinnější metodu vůbec. Převzali celé to hnutí, od základů, připravili dokonale prolhaný, psychologicky dokonale vytvořený scénář, aby to v něčem ladilo, ale ve výsledku kontakt zmařilo. A všechno se to sype ze západu, tyhle prolhaný sračky.

Stejně teď uječená ruSSká agenda vedena skutečnými SS. Je to paradox, prostě odporný nacistický zrůdičky chazraského žiďácko-stepního satanistického původu tu navedou Čecháčky, aby mluvili o Rusku jako o nacistické baště.
Opět - už se s tím neperu, to mají za povinnost ty kamenný svině prohlédnout, jestli chtějí jít dál. Neprohlédli to, půjdou. Tady infarkt, támhle rakovina, ono to časem přijde.
To jako není o tom, že když je tu většina dobytka, že nový věk nebude. Ale bude, dobytek nebude.

Já už se západem a jejich projevy, stejně jako třeba Křešovou a jejím vyvaleným spodkem odmítám zabývat. Je to jak konzumovat blitky, sračky, nemá smysl nad tím přemýšlet, má smysl jedině počítat s vyšším plánem a poděkovat mu.

Třeba toto:


https://aeronet.news/kanadsky-premier-za-odhaleni-skandalu-98-leteho-ukrajinskeho-esesaka-kteremu-tleskal-cely-kanadsky-parlament-jako-hrdinovi-obvinil-rusko-a-jeho-dezinformace-justin-trudeau-a-volodymyr-zelensky/


Tak Kanaďani si pozvou do parlamentu nějakého přestárlého nacistického chcípáka, který na Ukrajině fungoval v rámci SS divize a od 1945 je ze strany SSSR a následně Ruské federace stíhán jako válečný zločinec za genocidu, tam mu zatleskají se slzičkou u očička a pak kanadský premiér vydá prohlášení, že se musí semknout na podporu žiďáků a proti Rusku a jejich strašným dezinformacím.

Jak píše VK:

"Nejprve se omluvil členům vyvoleného národa, omluvil se jim za to, že k tomuto skandálu došlo během jejich svátku Yom Kippur, ale ihned poté vyzval k tomu, že se musí všichni sjednotit proti Rusku a ruské propagandě a nesmí se polevit v pomoci Ukrajině. Trudeau bez vysvětlení obvinil Rusy z dezinformací, přičemž nic z toho, co bylo uveřejněno o Huňkovi, dezinformace není. Potvrzuje to i úterní událost v Kanadě."


No ... a to je západ. V Kanadě nabízejí řízenou sebevraždu při depresích, mají pohlavně nevyjasněné figurky v závažných institucích a skoro už snad uvažují o legalizaci pedofilie a kanibalismu.
Komu bude vadit vychcípaná Kanada?
Odpověď: VŮBEC NIKOMU

A o tom to je, dnešní svět.
Galaktická federace není stupidní, oni nepotřebují za každou cenu vyvažovat "korektně" svět.
To, že je GF jen za USA si dovolili tvrdit jen oni, nikdo jiný.
To proto, že jsou to loutky Drakoniánů.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter