Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Už to, že si na západě dovolí tleskat "muži, který bojoval za 2. světové války proti Rusům", což prostě je rovnítko, že byl fašista, je absolutní důkaz, že jsou to nacisti.

Západ prostě jsou nacisti, není tam žádný pardon, je to tak. Takže je naprosto v pořádku je zničit a nedat jim šanci, vyhladit je, doslova. Proto mají vakcínku a věřím, že tu verbež zničí ještě něco jiného.
A jen kvůli tomu, že Drakoniáni prohrávají s GF, se tak jasně vyvalili a odhalili a přestali si dávat pozor.
Doufali, že lidi jsou dostatečně zdebilizovaní, že to sežerou i s navijákem.

Mladý jo, ty to spapaj. Teď jsem někde slyšela, že ten Jan Keller, levicový europoslanec, jak psal do deníku Právo, ale pak byl nežádoucí a nechal toho, protože tu hnusnou nacistickou verbež kritizoval, tak že prý dal někde na VŠ DOKTORANTŮM test, kde byly dvě otázky. Co to je Mnichovská dohoda a co dělal Masaryk před prezidentováním. Tak z 20 studentů věděli 2, co to je Mnichovská dohoda a 1 věděl, čím byl Masaryk před prezidentováním.

Takže tak, já to říkám, já tu vypatlanou tupou rozeřvanou verbež viděla na základce. Já jako výtvarkářka s tím sekla navždy po roce, protože jsem viděla, jak některé předměty, třeba ten dějepis, úplně znemožní učit a i tvrdé kalibry učitelů, kteří měli dřív ticho, že bylo slyšet spadnout špendlík, mají dnes ve třídě ruch a MUSÍ řešit nějakýho chcípáka s porušeným mozkem a nemají možnosti učit.

Takže že tahle debilní verbež ví totální hovno, se nedivím. Ti budou věřit, že nacismus je Rusko, Kanada je demokracie a nepřijde jim divné tleskat někomu, "kdo bojoval za 2. světové války proti Rusku".
I lidi a brouky budou žrát, proč ne, vždyť je to apokalyptická dementní verbež určená k likvidaci. Předtím byli k zotročení, ale GF to nechce, takže budou zlikvidováni.
Pokud vím, v r. 2021 byla podmínka k nástupu ke studiu VŠ Dvojvakcínka. A dětičky se očkovaly, dobře jim tak.
Ještě bych ten odpad poslala na frontu.

No ale co dospělí?

To jako nějakej padesátník neví, že proti Rusku za 2. světové války bojovali jen nacisti?
To jako neví, že Banderovci byli SS?

Ne, ty naši kriplové jsou zvyklí točit se jak korouhvička, ale tentokrát už to asi přestřelili, bych řekla.
Teď začali prostě hajlovat.
Je v pořádku, když chcípnou.
Takovou zkurvenou verbež nikdo na světě nechce.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter