Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




V náhledu na ten článek, bez placení, je tento text:

" Doby, kdy se Sergej Lavrov mohl cítit jako vážený a respektovaný člen světové diplomatické komunity, jsou pryč. Odešly nejpozději s rozpoutáním krvavého konfliktu na Ukrajině.
Dnes se někdejší těžká váha ruské zahraniční politiky stala spíše karikaturou sebe sama, slouhou Vladimira Putina, který se zaplétá do lží a šíří neudržitelné propagandistické teze, kudy chodí, byť sám ve skrytu duše nemusí mít z probíhající války až takovou radost.
"""


No, já nevím, to je zase štěkání nacistického umírajícího vlkodlaka západu.
Podle dimenzionálních realit, co vnímám, je to takto. Celý svět je ve skutečnosti proti západu, docela sjednocený, sice v tom pořád něco skáče, ale de facto je to tak. Dá se říci, že světu vyhovuje tato situace, co je. Tedy USA se ohání s válkou na všechny strany, vyhrožuje Čínou a přitom jim to nejde s Ruskem.
Rusko, bez ohledu na žvásty pisálků našeho mainstreamu získává novou pozici ideového vůdce, protože Čína na to nemá a taky nemá tak světové ambice, jak si kdekdo myslí. Oni jednají ve svůj prospěch, přičemž tvořit koalici s Ruskem je pro ně výhodné.
Nicméně svět se tím dělí ostřeji na dvě poloviny a trhá to i Rusko, na západní problémy a východní problémy.
Přesto však tato syntéza nového světového rozvrstvení sil funguje a dá se říci, že svět je sjednocený proti USA a západní Evropě, EU obecně.
Afrika se osvobozuje, muslimské oblasti se taky dokážou zastabilizovat, odpad světa směřuje do západní Evropy, Indie nemá zájem být s USA kamarád a koloniální nálady tam mizí, jižní Amerika taky USA nemusí, .... zkrátka, USA a EU jsou v řiti.

Tak to je, tento stav se stupňuje a bez ohledu na to, co plácají české nacistické loutky, Rusko sílí a jde nahoru.
Ovšem, pochopitelně, tam poběží čistky, docela regulérně bych se nedivila nástupu nějakého nového Stalina, který se nebude s věcmi nijak párat a nemyslím si, že vše v Rusku je jen skvělé, ale oni jsou budoucnost a jejich chronický problém je chazarská infiltrace.


Ovšem, jsou budoucnost.
Svět má EU a USA za blázny, tak to je.
A všem náramně vyhvouje USA ve stavu šachu matu. Jsou v prdeli. Rusko nedaj a Čína se jim vysměje.
Prostě prohráli světovou válku.
Tak ať si tam i s Kanaďany dají ještě několik dávek, změní barvu i pohlaví, prohlásí se za létající mašličku a pak konečně zdechnou.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter