Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 




To jsem ještě ze sebe dělala debila, když jsem vychvalovala Suenee a Alex McKenzie, jak jsou jako hvězdy proti Křešový a o pár měsíců později s ní vysílala nejdřív Alex McKenzie a následně i Suenee.
S ženskou, co hrála v pornu a přitáhla Rourana.
Takže debila už ze sebe fakt dělat nebudu a hezky nechám svou intuici proudit, nebudu se zastávat už nikoho, kde mi blikají kontrolky, což v případě těchto dvou určitě bylo.

Protože to jsou přesně ty "uměřený" lidi, jak ignorují divokou realitu, tedy to, co popisuju já, toto je jim u prdele, to považují za výplody bláznů a sami servírují pentagonovou prolhanou kašičku a infantilní kontakty na nějaký neschopný mimozemský rádce, který jsou nám úplně k hovnu, které si shání při svých CE-5 meditacích někde za hranicemi galaxie, ale nevidí a ignorují přítomnou Galaktickou federaci a negují všechno, co dělají.

Takže buď idioti, nebo nasazenci.

Prostě na internetu není o mimozemšťanech příliš relevantních zdrojů. Kontaktéry mého typu zdiskreditoval Rouran a to, co valí tito "rozumní uměřenci" je blábol a na facku dementní kašička.
Hlavně že si udělají další ročník festivalu o mimozemšťanech, kde se nic nevyřeší a k jádru se nedojde ani náznakem, prostě se vysokokapacitně maří čas.

Toho je málo. Řešením pro tuto civilizaci je pochopit, co to je NWO, co to je Galaktická federace, co to je 5G a neurální síť a podobné technické záležitosti, které působí na jemnohmotné energetické a informační pole, jak člověka, tak planety, co to je ovlivňování počasí, co to je infiltrace atd. Finálním řešením je kontakt s GF a zařízení se v nové galaktické realitě s novými bezpečnostními řešeními.
Jestli si tato pitomoučká rasa myslí, že toto nemusí řešit a stačí jim prohlásit starseeds za blázny a zničit je, je krutě na omylu.
K tomu potřebují mít základy spirituality už v malíčku, aby tyto mety zvládli.
Což nemají, většina se pěkně poctivě drží v ohrádkách 3D a dále se nerozvíjí, protože přece "jsou to blbosti".
Maximálně ještě věří na nějakou náboženskou tupou ideologii, protože to je intelektuální obdoba materialismu, není třeba ničemu rozumět, jen plnit osnovy. Většinou makat, držet hubu a nerozhlížet se.

Hodně lidí pochopilo to, co se děje, jenom tak, že mají být jako hodní, že teď tedy konečně se začnou chovat jako člověk s vyšším duchem, tedy že se změní v prolhaný nablblý růžový obláček, v jejich pojetí.
Jenže ono je potřeba třeba něco úplně jiného, v první řadě začít chápat realitu, naší situaci, ve které se nacházíme.

No, v podstatě, kdyby to mělo všechno ideální průběh, tak lidi zaznamenali výpovědi mého typu a začali je brát vážně, začali vyhlížet mimozemšťany, celá věc by se stala šířeji pochopenou, otočili by se proti NWO, absolutně, většinově by odmítli vakcínu a tyhle jejich sračky, někde v r. 2021 či 2022 by došlo k civilizačnímu kontaktu s Galaktickou federací.
Došlo by k objasnění problematiky, k veřejným popravám infiltrací a následně k novému řešení našich věcí, z nichž by byla prvotní stejně depopulace, ovšem plánovaná a dobrovolná. Jenže protože by bylo lidstvo díky pozitivnímu předchozímu průběhu jasně dostatečně chápavé, rozvinuté a spirituální, tak by to šlo.

No, tak to se fakt nestalo. Stalo se něco jiného, válka měla extrémně těžký průběh a vlastně bylo dost šílené do toho vůbec jít, protože to bylo racionální úvahou bez šancí. Lidstvo chrápající a duchovně zaostalé, plné tvrdých kamenných šmejdů s křiváckou povahou, nikdo nic nechápal, veškerá pravda založená v kolonce "blázni, konspirační teorie a nesmysly", tvrdá drakoniánská okupace, nasazeny kruté zbraně okultního, psychotronického působení + do toho rozběhané technokratické nacistické projekty a absolutně obsazený veřejný informační prostor, což je největší kámen úrazu doposud.
Takže válka byla hnusná a krutá a za hranicemi únosnosti, přesto se nám podařilo odvrátit Drakoniány a vyhnat je.
NWO začalo rychle a překotně valit svůj projekt, uspěchaně, rychle rychle, takovým způsobem, že ta debilita jejich propagandy byla tak strašně moc dementní a ubíjející, že to muselo otevřít oči všem.
Ale neotevřelo, to je ten problém.
Zkrátka, jak tu byla 12 000 let drakoniánská okupace, tak se do této rasy prostě nastěhovaly nějaké odpadní duše, to co předvedli, je neuvěřitelné.
To s tím globálním očkováním je jenom jednou, to je prvotní tah Drakoniánů na ovládnutí rasy na zotročenou polotechnickou úroveň mysli.
Přesto do toho ty svině jásavě šly, i když proti tomu byly vážné námitky a objevovaly se znepokojivé věci, jako ty magnety držící na rameni. Ne, těm sviním to bylo u prdele, že právě teď definitivně potápí veškerou budoucnost této rasy a i život planety.
Zaslouží si smrt, absolutně.

Po tom, jak se ukázali jako zhypnotizovaný fašistický dav proti Rusku, tak si přeju jenom jejich smrt a všechny ty žvásty, jak se budou tyhle parchanti zachraňovat, mi dokonale pijí krev.

GF říká, že to stejně věděli už předtím, že to skončí depopulací na 20%, ale že nám to neříkali, protože bychom se zbláznili a nebyli bychom schopní porazit ty Drakoniány.
Je fakt, že jsem v r. 2019 a 2020 absolutně neměla ponětí o obludné idiocii této populace a že tehdy jsem zvládla tu nejhorší válku a věřila jsem, že vybijeme jenom infiltraci a žádná depopulace nebude. Kdybych tehdy znala úroveň této populace, nezvládla bych to, kdybych věděla o depopulaci, taky ne.
To se ten dav a jeho hrůznost, kdy se ukázali jako dementní kreténi, co je neděsí ten magnet a následně hájili Azovce a podobnou hnusnou nacistickou verbež a řvali proti Rusku, to se ukázalo až 2021 a 2022.

Takže jo, ať zdechnou a ať se o tom ani nesmí mluvit.
Chtěli "demokracii", maj ji mít.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter