Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Co tak pozoruju, tak alternativa o mimozemšťanech spočívá z několika proudů, které se sebou vzájemně nekomunikují. Tzn. třeba Suenee následuje racionální stopu podle Stevena Greera, ale absolutně vynechává veškerou metafyzickou čarodějnickou okolnost této věci. Odmítá existenci negativních mimozemských ras, stejně jako Steven Greer, který veškeré zlo vidí v utajených NWO projektech a šedé mimozemšťany považuje za umělé roboty. U Stevena Greera se to dá pochopit, protože to je hlavní tvář celé této věci, hlavní myslitel, ten, co utvořil základní koncept celého toho problému, co tu je. Tedy vysvětlil NWO, stále se v tom vrtá atd., vymyslel CE-5 protokol a tak dále. To, že nepřiznává zlé mimozemské rasy, může být jeho skálopevným důkazem, který on má, dále jeho vlastní sebezáchovnou ignorací tohoto faktu a dále politikou, kdy nesmí přiznat tyto reality veřejnosti, aby se nezačala bát.

Tento směr ovšem je USA, vše se točí kolem USA, kolem Pentagonu, od kterého se jako nějak naivně očekává, že jednou konečně něco přizná.
Ne, nepřizná.
Možná se to pak spláchne nějakým utajovaným letadlem, či něčím takovým.
Ty zrůdy, se kterými Američani spolupracovali, jsou vyhnané, vyhnala je Galaktická federace.

Tyto proudy, racionální a snažící se být co nejvíce stravitelné pro široké masy totalitně materialisticky smýšlícího obyvatelstva, se ale ve výsledku neustále nejsou schopné dotknout jádra.
Kupř. klasická CE-5 aktivita mě nikdy až tak nelákala, bála jsem se něco takového dělat, bála jsem se, že sem stočím meteor a že vůbec by to byl průser. Nakonec přilítli sami a nakontaktovali mě oni, ne já je. A dnes mi připadá CE-5 aktivita, jak byla původně koncipovaná, už vyloženě postavená na hlavu, když doslova stačí se dívat na nebe, nic nevolat a všimnout si jich, pravda tedy v éterickém poli, jejich světelné hodnoty jsou nízké, sice ano, ale málo, asi jako éter, občas bliknou, jsou inteligentní, reagují na mysl... hm.
To ne, to místo toho, když už, tak se hezky usadíme, uvolníme všechno v těle, pak se svezem do planety, pak zase nahoru, pak opustíme sluneční soustavu a pak světelnou rychlostí ! opustíme i galaxii, kde si za dalších několik až X set tisíc let najdeme spojence, které si přivedem až domů. Pak se zvedneme a půjdeme se podívat na dvorek, jestli na nebi něco je.

No nevím, mi to přijde svým způsobem velice na hlavu.

Řekla bych, že doba už je i za CE-5.

Strhla se brutální mimozemská řežba o tuto planetu a hlavním a zásadním problémem je techno-okultismus a pochopení těchto obyvatel této planety, v jaké byli situaci a co se dělo a děje.
Zároveň toho jsou schopní jenom někteří, protože až ve 40% této populace jsou kopytníci, kteří budou v dalším životě někde pobíhat, přežvykovat a stříhat ušima.
Proto se vlastně z vyšších pater kosmického vývoje rozhodlo, rozhodně planeta i GF to tak mají jako plán, že se to tu prostě sejme na 20% a při té příležitosti budou mít přeživší možnost konečně pochopit, co se tu děje.

Kupř. infiltrace, to chápou jenom šílenci, rozumní toto nepřipouští, tudíž veškeré pekelné a nelidské činy infiltrovaných reptiloidů a drakoniánů a vlkodlačích satanistických polozvířecích forem nějakých galaktickcýh mafiánů berou do lidské karmy a tímto zatěžují lidstvo, když stále věří, že jsou to lidi a že se jim dá něco vysvětlit.
Ne, nedá.
To nejsou lidi a dokud toto někdo nepochopí, pouze utrácí energii a čas a zatěžuje lidstvo jejich hříchy, když to na ně jako na rasu svádí.
Ale ta rasa je víceméně dobytek, ne reptilián.

Je tedy fakt, že v 60% už dlí složitější duše, někdy i lidského typu, což má být určitě tedy těch 20%.
No a tato rasa, již lidská, musí pochopit, co se tu děje.

To,c o chtěli Drakoniáni udělat, je jejich typický tah. Infiltrovat špičky společnosti, pomalu a nenápadně, za tiché likvidace opozice stočit společnost na technokratickou cestu vývoje - tady vše 5G, bezdrátové, mikrovlnné, "smart technologie" a pak, dostat jim do těla nějakou jejich sračku s inteligentní nanotechnologií, aby byli snadno ovladatelní. Dostat je absolutně pod kontrolu, pro monitoring, dálkové ovládání myšlení i procesů v těle, navíc, VK tedy nastínil variantu, že může jít i o závislost typu drogové, tedy organismus se stane na té látce přímo závislý.
Následně ta látka automaticky vypne všechny vyšší spirituální napojení a očeše bytost na úroveň 3D, tedy úroveň myšlení materialistického ateismu. To se podle mě skutečně stalo, hned po tom, co se všichni očkovali. Zhloupli a zhasli.
Potom následuje pomalá, ale jistá změna DNA, která vede k kyborgizaci, následující generace se rodí čím dál víc "šedivácké", ztrácí vyššího ducha, v takových tělech se již vůbec neudrží lidské duše.
Rasa mizí, končí, případně je s ní dále zacházeno jako s otrockou, následně dochází k likvidaci životního prostředí, vše zůstává již technokratické a z celé planety se stává nehostinná dračí sluj.

No ale protože mezitím Galaktická federace vyhrála techno-okultní, galaktickou a vesmírnou válku, z duchovního hlediska proti vesmírnému viru, archontskému kruhu padlých andělů, pragmaticky a racionálněji, již ve vesmírné a hlavně galaktické rovině proti Drakoniánům, jako vůdcům pekel, tak se toto nestane a ti, kdo se oočkovali, tak zemřou.
Prostě umřou a od té hrůzy bude pokoj.

Nejvíc je očkovaný západ a myslím si, že nejhorší pro to umírání je pseudohumánní lež a formátování, které si tito lidé do sebe napsali v kombinaci se stresem a rozpadáním se jejich světa, mají v sobě doslova toxické reptiloidní energie a budou kapat.
Ale nebude se smět o tom mluvit, zajímavé že.

Ve skutečnosti je to, co se děje, velice šťastná verze vývoje.
To s celým očkováním byla zkouška, kde finální vyhotovení této zrůdnosti zastavil Putin, ze dne na den. Dalo se tomu vyhnout a kdo doopravdy chtěl, vyhnul se tomu, dalo se to udělat bez skutečně velikých ústupků, ohrožení na životě, stěhování se, výhrůžkou nebo podstoupením internace atd.
Takže se to zastavilo přesně tam, kde už by šlo doopravdy na krev.
Putinem.

No, západ řve jak pominutý, EU nám hodlá mazat myšlenky i paměť ideálně, ideálně na dálku, přes všechny ty nepřiznané technookultismy.
Fašismus jak kráva, nacistická EU hajluje jak o závod.

Naštěstí mají ty slovanské a vůbec další planetární vřídla a energie úplně jiné kvality, než reptiloidní toxické, pseudohumánní stresové zlo ze západu.
Takže kor tady u nás, kdo není očkovaný, vyhýbá se idiotům a jejich spike-proteinům, má svoje duchovní napojení na planetární, případně další ozdravné a netoxické vesmírné síly, nebydlí vedle silného vysílače, tak má docela šanci, že ho nepostihne turborakovina.

Jenže, stejně je těch toxicit mnoho.
No nic no, toto je zkrátka předpokládaný směr vývoje.

Oficiální většině co nejúslužnější pojetí typu Suenee je v tomto ohledu bezzubé a navíc na liché cestě, to, co říkám já, nebo třeba ta Válková, tedy parapsychické spojení s mimozemšťany je poměrně zrádná a nepřehledná mela a muselo by se najít větší počet na sobě nezávislých kontaktérů, kteří říkají cca to samé, aby se z toho dalo něco použít pro velice uctivou a úctyhodnou většinovou společnost a ještě úctyhodnější vědeckou obec, že.
Což se tedy skutečně neděje.
Dalším směrem jsou nekonečné proudy růžových slov z plejádské dílny Aštar šeran bejby.
No a pak samozřejmě ještě technokratická vize o Galaktické federaci světů, která zbožňuje Ameriku ad Dr. Salla a Elena Danaan.
Nic z tohoto spolu není schopné spolupracovat a ideově se to dost často absolutně vylučuje.

Takže ve výsledku se s mimozemšťany nic moc nehýbe, protože není síla zevnitř, vládne zmatek a nejistota a nedůvěra, kdy kupř. realita je příliš fantastická k pochopení a vše je krutě okultní a hrají v tom roli složité kosmologické zákruty a utajovaná historie a její vazby na současnost a to se neřeší, nebo úplně vynechává v těch "serioznějších" zdrojích.
No ale proběhne ta depopulace a přeskupení na východ, protože to tak prostě vypadá, že to je pro tuto populaci ta nejlaskavější verze, co existuje.
Oni zdechnou, my pochopíme, že skutečně udělali velkou chybu a o to jde. Horší by bylo, kdyby nezdechli a začali se měnit na šediváky a nás nakonec definitivně z této planety vyštvali pryč.
Jakože s tou příklonností k nacismu u nich je jasné, že k tomu to přesně spěje.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter