Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Ale asi se řítíme do extrémně temných a šedých normalizačních vod, kde zmizí veškeré autenticity.
Vše bude podobné jako tento pořad:

https://www.stream.cz/jak-nas-vidi-svet/ktere-ceske-skladby-nejvice-oslovuji-cizince-podivejte-se-na-unikatni-vyber-64664653

Tam se cizinci baví o české hudbě, tu si měli sami najít. Baví se tam o hudbě, ale žádná hudba tam není, tam se nepouští nic, co by mělo cokoliv společného s hudbou.
Baví se tam o sračkách, některé se jim líbí, některé ne.
Ale všechno jsou to sračky, není tam žádná hudba.
Tak takový bude svět, vše bude jen jako, všechno autentické zmizí, nebude se smět mluvit, psát, zpívat, skládat, tvořit, nebude to možné.

Většině to nevadí, protože většina je dobytek a nějaká divná vesmírná náplava. Třeba doopravdy jenom lidi mají potřebu hudby a dalších forem umění, zbytek to nepotřebuje.

No nic no, kdyby se to chtělo fakt totálně podělat, tak prostě zdechnem, půjdeme si pustit nějakou hudbu na loď a až se zrelaxujem, tak to tady vyhladíme.
Taky řešení.
.-D

Ale stále věřím v depopulaci, která vybije odpad a nechá tu 20% lidí a začne nový věk.
Pokud to tak být nemá, tak Galaktická federace převorá povrch země a vysadí se tady jiný druh.

Vážně věřím, že je tu přítomná mimozemská inteligence s obrovskou mocí.
Pokud přijde to hyper normalizační období, kdy vše bude šedé a jen jako, tak si kulturu každý musí vytvořit sám v sobě a musí to vydržet. Třeba to bude jenom přechodné období.

Víc pravděpodobné mi přijde "orbanizace" východní a střední Evropy, trhneme se s východními zeměmi a zdrhneme z fašistické EU, přece jen máme potřebu i nějakého rytmu, logiky, autenticity atd.
Tedy alespon část národa, ta neočkovaná a méně germanizovaná. Ale za jak dlouho to bude, těžko říct. Ale myslím si, že to bude, že to EU nezastaví.
Za 5 let se můžeme trhat z EU jedna radost, protože prozápadní budou velice pochcípaní a oslabení.
Takže kdyby náhodou přišla tuhá normalizace a šedá demence, kde je vše jen jako, nemyslím si, že by to mělo přetrvat navěky.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter