Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.9.2023 > PřilítliMimozemšťani> 



Když se může všelijak relativizovat Mnichovská dohoda a její význam (nikdy nevěř napudrovaným pudlům ze západní Evropy), protože pamětníci již nežijí, tak si myslím, se může docela klidně překlasifikovat i význam kapely Plastic People, protože ti již pokud vím, taky nijak moc nežijí, byli alkáči a feťáci a už prostě pochcípali.
Takže by se mohlo přiznat, že to nebyli žádný hrdinové proti strašnému komunistickému systému, ale jenom banda ožralých hovad, co produkovaly nesnesitelný rámus, do kterého mimoňsky něco halucinoval nějaký vyšahaný "magor", což je tu prý skutečná přezdívka. Nechápu, proč mu tak říkali :-D

Michael Kocáb a podobné příšery z této éry teď hajlují s Ukrajinou, veškeré toxické kolaborantské síly jsou navázány na Havla, ta zpěvačka z 1968, Marta Kubišová, je taky prozápadní prožiďácká svině, tak kurva o čem byl nějaký ten dementní český underground?
O nacistech? O CIA?

Jako disidenta bych chápala Kryla, ale o tom nikdo až tak nežvaní a nepřipomíná ho.
Havloidní galérka byl prostě umělý underground, musely to být nasazené politicky udržované skupiny šmejdů, kteří pouze posloužili po revoluci k nekalým nacistickým a žiďáckým cílům, ke zničení tohoto národa.

To je právě to, co nikdo nechápe, protože nikdo nevěří.
Drakoniáni - "Rohatí" vymysleli plán na krach a zotročení této populace, použili k tomu západ a žiďáky, nasadili satanismus, začali podporovat nejhorší ksindly ve společnosti (viz. český undergound za socialismu), aby se dostali k moci nejhorší slouhové zla, co existují.
Jejich náboženstvím, těchto slouhů, je satanismus. Ty špičky doopravdy viděly Drakoniány, byly přítomné obětním zabíjecím rituálům, jsou zastrašení a bez duše a vedou pyramidovým způsobem ty pod nimi.
Všechno je to jedna hnusná odporná satanistická verbež.
I Venca Havel.

Takže Kubišovou i Jandu i Kocába vystřelit na Mars.
Musíme se "orbanizovat". Musí vyhrát Fico!
Když bude Slovensko při rozumu, máme šanci i my, nejpozději za dva roky se té odporné havloidní nacistické galérky zbavíme.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter