Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 >



Mám radost, na Slovensku vyhrál Fico, toto jsou volby, na kterých velice záleží, teoreticky se díky tomu můžeme odlepit od EU.
Mohlo by dojít ke svazu střední a východní Evropy, jako Slovenska, Maďarska, Bulharska, Rumunska, nás, České republiky, kdyby chtělo, může i Polsko a nebo další státy na Balkánu... a trhneme se od EU. To je věc, která má velice krásnou vnitřní energii, funguje to na bázi lásky, jak jsem to pocítila.
Zkrátka je to přirozené, není to okamžité obnovování Sovětského svazu, což je nyní v našich podmínkách poněkud násilné a příliš velký a nejistý krok. A taky by to extrémně vyčerpávalo Rusko.
Takže vypadá to, že proběhne "orbanizace", tedy pomalá, ale jistá tendence se osamostatnit a vystoupit z EU, ochránit svoje kulturní hodnoty a vymyslet cestu pro pokračování naší společnosti, nejlepší by bylo a tato myšlenka se právě již rodí a věřím, že se časem prosadí, společností států střední a východní Evropy, s vlastním hospodářstvím a politikou, kdy jsou přátelsky navázaní na Rusko, politicky, ekonomicky i vojensky.

To je naše budoucnost.
Tekly mi slzy štěstím, že vyhrál Fico, ještě včera jsem viděla na iDnes před spaním článek, že vyhráli ty liberálové, říkala jsem si, to snad není možný, přece ta noční můra musí někde skončit.
Takže se mi úžasně ulevilo, že vyhrál Fico. Ne, že by to samo od sebe bylo nějak zachraňující, ale dává to příslib, že se konečně otočí vítr a že budeme mít šanci se emancipovat od EU.
Nejpozději za dva roky se to změní i u nás, jde o to, aby ta změna skutečně k něčemu byla, docela věřím Martinu Kollerovi, že Fiala a Babiš je stejná globalistická pracka, že jsou nepřátelé jen na oko. Tomu bych i věřila, je potřeba, aby se dostali k moci lidi, co mají tento národ rádi a uvažují o jeho budoucnosti, ne o finálním nacistickém zotročení a vyhlazení.

Je potřeba opustit EU, protože je to mrtvola.

Pročítala jsem si na aeronetu diskuzi o těch turborakovinách po očkování, tak další lidi potvrdili podezřelá úmrtí po očkování, co viděli u svých známých. Prostě je to fakt, je to realita, co vím já, tak následky jsou porucha erekce, srdeční problémy, bolesti kloubů, jenom to, co mi řekli sami, očkovanci.
Každý něco ví, o nějakých poruchách očkovaných ve svém okolí. Prostě to poškození zdraví je fakt, není to výmysl.
To se za nějaké ty roky projeví, věřím, že ty lidi budou vymírat, doslova od nich bude pokoj, přestanou nás rvát svým apokalyptickým vypatlaným směrem plným idiocie a krutého dementního materialistického nacismu. Jejich vlivy zeslábnou a my se od nich osvobodíme, od jejich děsivých hodnot "západu". Takže vystoupíme z EU, věřím tomu, skutečně to může přijít klidně i za několik let.

V té diskuzi dalo několik lidí odkaz na tento článek:

https://cz24.news/a-dugin-rozchod-s-civilizaci-smrti/

Ruský ideolog Dugin popisuje západ jako mrtvolu, od které se musí Rusko odseparovat, vymanit se z jejího vlivu, nebo zemře s tou mrtvolou:

"Vším čím nás může zasáhnout, nás Západ zasáhne. Něčím už zasáhl, a tím, čím ještě ne – to přijde postupně.
Je snadné si to představit. A když jste si to představili, připravíte se.
Od této chvíle jsme předurčeni žít bez Západu.
....
(...)současný Západ – je rozkládající se, hnijící mrtvola spojená s lidstvem.
Nestačí mu zahynout, chce s sebou do propasti strhnout všechny ostatní.
"

Je to radikální vidění, svým způsobem to je velice smutné, protože to znovu vrací éru studené války, rozděleného světa, na druhou stranu, teď už je to jiné.
Ve skutečnosti je to ale pravda, západ je skutečně mrtvola, v tom dimenzionálním poli to tak je, skutečně, jsou mrtví.
Jejich kultická vřídla a inteligence strážných sil se odtáhly a přestaly proudit, od západní Evropy. Tam mění struktury, slábnou a co vím, vše je připravené na velké zaplavení a jakýsi kultický restart Evropy. To znamená, že nové obyvatelstvo Evropy západu bude muset to území znovu dobývat jednou z bažin.
Západní Evropa je skutečná mrtvola.
Austrálie je mrtvý kontinent bez vnitřních sil, jejich obyvatelstvo je nejdebilnější na celém světě, že jsou tak krutě debilní, je vidět kupř. na oblíbeném pořadu na seznam stream "Jak nás vidí svět". (jeden příklad, z posledních dílů - výrok Australana - něco ve smyslu "jo, docela dobrý, takový lepší průměr, to jídlo. Dávám tomu 120%" ... prostě idioti, hlupáci, kreténi atd, tam nic jiného nežije)
No a USA je ze západních mocností na tom paradoxně kulticky nejlépe, protože se tam objevila atlantská energie, kultické vřídlo, což je jejich budoucnost a odpovídá to jejich alternativě typu Steven Greer, což je budoucnost této země. Tedy, poté, co tam vymře většina obyvatelstva, tak Amerika bude mít kulturní pokračování, zkrátka budou dále civilizace, ale už pochopitelně úplně jiná, než co je nynejší USA a Kanada. Zbude tam třeba jen 10, nebo 15% obyvatelstva.

Západní Evropa je ale doslova mrtvola v kultickém poli a ta míra brutální dementní degenerace je obrovská, musíme se od nich dostat co nejdříve, protože jestli někoho v první linii ohrožují, tak nás, naši zemi, Českou republiku.
V dimenzionální válce stojím vyloženě na hranicích dobrého a zlého světa, je to tu nejextrémnější. Naštěstí se dlouhodobě daří vyměňovat a ozdravovat naše národní energie a kulticky jsme připojeni k východu, k velké civilizační epochální desce a mizí odsud západní toxicity a atmosféra NATO, tedy nacismu.
Ale pohodlné to není, jako pohraničník už toho mám dost a doopravdy bych ocenila jasné oddělení od té mrtvoly, ideálně politickou cestou bez války a uzavřením západních hranic, klidně i obnovením Železné opony.

Už ve škole, když jsme se učili o studené válce, nebo vůbec, kdy jsem pochopila, co to je studená válka, mi přišlo divné, proč k tomu vůbec došlo.
Vždyť východ i západ bojoval proti nacismu. Pak porazili nacismus, rozdělili si svět, doopravdy bylo nutné z toho udělat studenou válku, proč jako, nedávalo to žádný smysl.
Proč vůbec byla nějaká studená válka.
Nikdo to nevysvětlil, tak jsem si říkala, že asi kvůli komunismu, že to jako pro západ bylo absolutně nepřijatelné, vize jiného přerozdělování hmotných statků, ne jen do rukou bohaté elity, že to asi vadilo západu, nebo nějaký ty jejich debilní lidský práva, či něco takového.
Ale ne, nyní je to vidět černé na bílém - studená válka byla kvůli tomu, že se ve skutečnosti podařilo nacismus vyhnat jen z komunistického bloku, na západ a západ pokračoval v nacismu. Západ byl od té doby nacistický, ve skutečnosti se nacisty nepodařilo porazit nikdy, ani teď ještě ne.
Tak proto byla studená válka.

Je smutné, že se musí Rusko takto uzavírat, ale já si myslím, že nikdo dvakrát nevstoupí do stejné řeky a že se ve skutečnosti spíše věda a další obory přesune více na východ a západ skutečně finálně zemře, vymře, prostě bude od nich pokoj, časem bude EU pod vodou a severní Amerika bude prázdná.
Centrum světové kultury bude v linii euro-asijského kontinentu s centrováním na Rusko a dále Afrika.
Amerika bude periferie a bude velice málo početná.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter