Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 1.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Jsem šťastná, že se začíná objevovat nějaká schůdná cesta, jak celé toto zrealizovat, jak přeskupit na východ. Když se podaří uskutečnit spojenectví států východní a střední Evropy, celá věc již bude stát na úplně jiných základech, než Sovětský svaz. Kdyby došlo na výhrůžky, že Rusko se dá válečně tažením na západ, i kdyby došli až do Lisabonu, problém bude zase to "dobytí území". Tedy, zase by u nás řvali západní fanatici o tom, jaká je to okupace a kdesi cosi. Když se uskuteční svaz států východní a střední Evropy, což se může podařit během několika let, protože očkovaní prozápadní lidi budou umírat a celkově slábnout, bude to stát na silných a stabilních základech dobrovolného rozhodnutí a už celá ta věc bude mít úplně jinou energii, než Sovětský svaz.

Velice v tento scénář doufám, vypadá jako nejreálnější, nejschůdnější a nejméně dramatický a splní podmínky přecentrování na východ.
Rusko se zároveň otřepe z děsivého šoku, že se na něj západní nacisti vrhli ve snaze ho úplně zničit skrze nacistické provokativní jednání na Ukrajině následně "celosvětovou" podporou nacistické Ukrajiny.
Když ucítí, že se na západ od něj vytvořila koalice států o své vlastní vůli, bez jejich válečné intervence, která s nimi bude spolupracovat, získají vnitřní energii pro vlastní obrodu.
Tou dobou už bude západ slábnout a již nebude nebezpečný, zmizí konflikt "studené války", celý další vývoj už se bude soustředit na "nový věk", nové vědy, nové chápání, otevře se problém pro řešení techno-okultních věcí, nakonec i kontakt s Galaktickou federací.
Věřím tomuto vývoji, podobného typu, tak to chce vesmír, GF, planeta, tak to stojí ve vizích a věštbách.

Západ už končí.
To, co se tu stalo za poslední dva roky je vyvržení kruté pravdy. O nás, o našich spoluobčanech, o tom, co si skutečně myslí.
Kupř. ta Marta Kubišová - pořád se na ni nahlíželo jako na chudinku disidentku, vždy když měla nějaké ty prozápadní kecy, které nám škodily, protože nás hnaly nacistickým žiďákům do chřtánu NWO, tak to bylo takové nejasné, co když má pravdu, ten komunismus asi byl hroznej, vždyť je to taková zpěvačka a disidentka a bůhvíco ... pořád v tom byl ten znejisťující prvek. Málokdo si dokázal říct, drž hubu ty nacistická krávo Kubišová.
Dnes to jde, už se odkopali, absolutně ukázali s banderovskými nácky, co jsou zač, za co celou dobu kopali, co bylo to jejich zkurvený disidentství.
Prostě jsou to náckové, kolaboranti, proto měla tato parta "umělců" problémy s režimem.
Kryl měl problémy s tím, co bylo tehdy a zabilo ho až to, co přišlo po revoluci, s tím měl taky problémy. Jo, ten byl disident.
Ale tahle "charta 77" pakáž, to je úplně jiná liga, byli to kolaboranti a jsou, ale teprve teď je to vidět.

Prostě očkování a ukronacismus ukázalo pravdu a konečně to rozčíslo a přerušilo ten příšerný porevoluční vývoj a skutečně věřím, že ve vzduchu je změna a obroda přijde.

Já to mám hezky od dětství, hned po revoluci jsem nastoupila do 1. třídy a ještě jsem zažila doznívající socialistické "strašné komunistické moresy", kupř. jsme ve škole dostávali zadarmo svačinu a naše třídní učitelka měla hned v 1. třídě dokonale rozpracované metodiky, jak pracovat s různými dislexiemi atd. Taky jsme měli ve škole zakázáno vyrušovat.
No nic, základku jsem zvládla v 90. letech, tedy jsme se ještě učili, pak na střední škole přišlo 11. září 2001, Afghánistán, okupace a útok na Írák, tam už jsem si začala víc všímat, co se děje, vše se jen stupňovalo. Pořád ale doznívala jakási dobrá porevoluční nálada plná nadějí na duchovní vzestup.
Zhruba v r. 2007 toto ale tak nějak ustalo, došlo k nějakému divnému přeformátování celé společnosti, nasadil se tvrdý fašismus, korporátní fašismus, teror oploštělosti, hrabivost, nesmyslné půjčky, lži, počátky tvrdší cenzury, potom 2008 a ekonomická krize.
Tou dobou se něco změnilo a to hezké zmizelo. Ale vadilo to jenom menšině obyvatel, většina nic ani nezaregistrovala.
Byly to strašné časy.
Na nebi se objevovaly divné úkazy, divné záblesky, divné mraky, začalo to očkování těmito sračkami.
Poslední očkování - tetanovku - jsem dostala 2013, omarodila jsem to extrémní divnou chřipkou velice podobnou původnímu covidu, pak se mi zhoršil duševní stav, až 2015 mi pomohla se z následků té vakcíny dostat GF, kdy jsem slyšela, jak mi vyhání z těla, z hlavy nějaké nanorobůtky, měla jsem pocit, jako když mi v uších bydlí miniaturní hmyz...
nikdy více, už ani tetanovku.

Prostě se to celé pořád zatmavovalo a většinová populace nic nechápala a projevovala se hůře a hůře a děsivěji a děsivěji a USA mezitím likvidovalo celý jižní svět, Blízký východ, severní Afriku, namalovali nám děsivou budoucnost s miliony uprchlíků a CO2 terorem, žraním hmyzu a bezpohlavní degenerací...

No skutečně tedy naštěstí proběhla ta úspěšná válka proti Drakoniánskému NWO a Galaktická federace to vyhrála a proto přišly tyto dva roky rozbřesku, kdy se vše vyjevilo, odhalilo a už je jasné, oč tu běží.
Už je vidět nepřítel, už jsou vidět i ty davy, jejich příšerná kvalita, jak jsou skutečně stupidní, že je v pořádku, že vymřou.
Zároveň teď, když je to už vidět, jsou už ty davy ošetřeny očkováním a jejich pravděpodobný osud je známý. V podstatě čas už teď půjde v náš prospěch.
Všechny problémy se dají řešit, když se chce. Miliony uprchlíků nemusí být, když se do jejich zemí nebude nikdo srát, jako USA. CO2 agenda se může ukázat jako naprosto nesmyslná, protože příčiny oteplování můžou být někde úplně jinde atd.

Hodně se ukázalo a vyřešilo, v minulých letech a snad ty příšerné minulé dva roky, kdy se naši spoluobčané ukázali jako nacistická superstupidní fašírka ochotná nás zničit, najdou vysvobozující rozhřešení v budoucnosti, kdy se odpoutáme od EU a nacistická většina bude vymírat.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter