Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 5.6.
Dobroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 4.10.2023 > PřilítliMimozemšťani> 


Já mohu poskytnout pouze svůj náhled, jak celou tuto věc chápu.
Pokud probíhá skutečně nějaká dimenzionální transformace, jde to zcela mimo mě, nic s tím nemám společného, nestarám se o to.

Mohu poskytnout pouze to, co jsem zažila.

Myslím si, že vše odpovídá tomu, že v letech cca kolem r. 2000 jsme procházeli zvláštním kosmickým úkazem, nějakou osou, nebo prostorem, kde se velice intenzivně projevují vesmírné a kosmické síly, příležitost, která je málokdy.
A Galaktická federace toho využila jako poslední platné možnosti, kdy je možné tuto planetu dostat ze spáru Drakoniánů, protože jim budou kosmické síly nadprůměrně přát.
Což se taky stalo a vznikla nějaká ta mimozemská mise, které jsem součástí, tedy mimozemšťani uspaní na lodi, inkarnovaní do lidských těl. Kvůli této zvláštní příležitosti "kosmické čistky", kterou jsme využili k obrození a osvobození planety od Drakoniánů, kteří měli tuto planetu v zajetí od pádu Atlantidy.

To se skutečně povedlo, skutečně Drakoniáni byli poraženi a Galaktická federace nyní tuto planetu již kontroluje.

Při této příležitosti, kdyby se podařila válka proti Drakoniánům, tu byla hypotetická příležitost pro rasu, která obývá tuto planetu, že už bude dostatečně evolučně vyvinutá a pochopí, co se děje, když se rozšíří informace, oni se přidají ke GF, potom dojde ke kontaktu a rozvinutí té tzv. galaktické éry, tedy nového věku.

Drakoniáni však chtěli tomuto scénáři za každou cenu zabránit a zdá se, že se jim to podařilo.
Kontakt s Galaktickou federací je už za svým zenitem, nebylo to zrealizováno.
Já se ale nedivím, vidím tu neschopnost ezotericko-ufologické komunity dlouhodobě, nejvíc mě asi dostal ten zmařený projekt GF na podzim 2021, všude jsou jen aštarové a podobné koniny, o věcech mluví lidi, kteří o tom ví totální hovno, je to obrovská příležitost na vydělávání peněz atd.
Prostě lidi se chovají extrémně neschopně, zato drakoniánský projekt běžel velice precizně, viz. Křešová, prostě lidi jsou bezbranní, nedokážou odlišit dobro od zla, lež od pravdy, špatné hodnoty od těch dobrých.
Ta tupost obyvatelstva je skutečně extrémní a drakoniánské tlaky, když mají pod palcem veškerý mediální prostor, skutečně obrovsky efektivní.

Proto se dlouhodobě nedaří ničemu dobrému, nakonec ve veřejnosti převládl nacismus, matně chápající alternativa je slaboučká a prostě, je rozhodnuto, že na galaktickou éru nemáme.

"Nový věk" by byl prostě sladká odměna, kdybychom se ukázali jako dostatečně vyspělá rasa, ale bohužel, tou nejsme.

Na druhou stranu tu došlo k obrození této planety od Drakoniánských sil a planeta je nyní již v moci Galaktické federace, která odsud odvezla veškeré nebezpečné a ničivé dimenzionální technologie, které způsobují hrubou nestabilitu a ohrožovaly život planety a dále jsou neustále léčena kultická vřídla, čakry planety a její zdravotní stav se neustále zlepšuje.
Drakoniánské síly ve volném vesmírném a dimenzionálním prostoru našeho světa, naší planety, velice oslábly, až dokonce úplně zmizely.
Lidstvo také získalo kosmologickou povolenku k další existenci, protože kupř. skrze mě, ale jistě ne jen skrze mě, bylo dokázáno, ža tato rasa má latentní potenciál k dalšímu vyššímu vývoji a chápání složitějších reálií dimenzionálního charakteru.

To jsou všechno dobré věci.

Teď to zlé - jsme přemnožená hloupá rasa bez evoluční možnosti okamžitého vzestupu, zkrátka se projevujeme tak brutálně neschopně, že už to nelze svést na nic, v tomto případě i alternativa se chová jak nekňuba, co neumí počítat.

Protože jsme přemnožení a zároveň jsme Drakoniány uměle vyhnaní do technologického rozpoložení, které daleko přesahuje náš skutečný duševní evoluční vývoj, stáváme se největším nebezpečím pro tuto planetu a budeme zredukováni početně, i technologicky, tak, aby nás byl počet do dvou miliard kusů a neoplývali jsme žádnými nebezpečnými technologiemi, včetně jaderných.

V tomto stavu budeme ponecháni svému dalšímu přirozenému vývoji, což by pro nás mělo být dobré, protože planetu již kontroluje Galaktická federace a do našeho vývoje tedy nebudou zasahovat Drakoniáni.
Tím bychom se měli srovnat a jako rasa vyléčit z toho drakoniánského nacismu, kterým většina oplývá.
Těžko říci, jak je na tom zbytek světa, tady mluvíme o toxickém prostředí Evropy, ale jsem si jistá, že na středoevropský prostor GF spoléhala nejvíc, kvůli slovanské příslušnosti, relativní svobodě i materiálnímu blahobytu a dostupnosti vědeckých objevů.
Ale tady se docela hajluje, tento národ se zbláznil a stal se nacistickým.
Celý ten plán selhal, zkrátka žádný zázrak se nekoná.

Takže to je naše budoucnost, budeme vráceni početně i technologicky, nebudeme kontaktováni, žádná transformace, ani nový věk se nekoná.
Lidi jsou bezvěrci a jako rasa se chováme neschopně a naše hodnoty jsou příšerné, nedokážeme rozeznávat dobro od zla, nic z toho.
Prostě na to nemáme, na ten evoluční skok do galaktické éry.

Ale popravdě, ač se to proklamuje jako jistota, ve skutečnosti to byla pouze potencialita, že se to stane, když věci při osvobozování planety půjdou dobře.
No a ony dlouhodobě nejdou dobře, ač se GF snaží nám pomáhat, viz. akce Putina, která zastavila covid násilné očkování.
Ale Drakoniáni řvou proti tomu, pochopitelně a strhli příliš velkou část davu a ti, co toto nechtějí, jsou slabí a nemají kontakt na GF, ani v ní nevěří, tedy jsou slabí, zastrašení a bez tahu na bránu.

Takže proto se nic takového zřejmě neuskuteční, je třeba se s tím smířit.
Prostě lidstvo půjde početně a technologicky dolů a něco velkého se tu stane, až lidstvo evolučně dospěje.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter