Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Běh na dlouhou trať
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.9.2023 (11:19:44)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 5.10.2023 >



Jinak je tedy otázka, jestli ještě vůbec můžu nějak dále "valit" cokoliv o mimozemšťanech, když dospívám k takovým docela nemilým závěrům.
Nevím, asi nevydržím psát denně do té doby, než se konečně něco stane, že.
A dobrá víra v dobrá východiska mě doopravdy pustila, protože všude vidím jen zlo a nacismus a debilitu a nepochopení a jsem svědkem, jak se věci řeší naprosto bez nás, bez lidské rasy a to je zlé znamení, že se s námi prostě nepočítá.
Takže kdybych psala méně, nebo vůbec, je to snad pochopitelné, můžu se opakovaně jedině rozčilovat nad děsivým stavem zombies davů a tohoto světa, který je podle mě určen k likvidaci.
Nějak tento svět skutečně nechápu, asi jsem skutečně mimozemšťanka. Upřímně nechápu, jak někdo může doopravdy věřit v křesťanství, nebo materialistická ateismus a jsem vyloženě šokovaná a opařená úrovní lidí, jak se ukázala minulé dva roky a skutečně jako jediné řešení vidím to tady zlikvidovat, na 20% a vzít tomu technologie a GF to tak říká a já jim rozumím.

Ocenila bych, kdyby se to stalo zítra, ale ono se to stane třeba až za 10 let, myslím si, že to asi nezvládnu tu denně něco spát, když jsem ztratila víru.

Ostatně, jsem jediná, kdo toto říká, na rozdíl od těch cukrářských sviní s růžovým práškem od Aštara, ale taky bych chtěla zdůraznit, že jsem narozdíl od nich s autentickým kontaktem, i je vidím na nebi a mám aspoň tu mizernou fotku, zatímco tito prolhanci nemají sebemenší důkaz a žádný vlastní kontakt.

Takže ti budou lhát o vzestupu do 5D, i kdyby aktuálně padaly na hlavu jaderné bomby.

No a další "transformační" ezoterické scény mám tak akorát po krk, prolhaných sviní na prachy, všelijakých héreček, rozesmátých kačen, všechny zajímají jenom peníze, prostě vše je to odraz této tak prohnilé a nízké společnosti, že je odhalení této jejich úrovně nekonečným šokem.

Doopravdy i hledám motivaci kupř. i k výtvarné tvorbě, můj sen bylo malovat pohádkové ilustrace pro děti, skutečně dnes nechci ani to, ty hnusný nacistický zkurvený haranti mi za to nestojí, stejně z nich vyrostou zrůdy jako z jejich rodičů a mají přece PC fialovo puntíkované grafiky.

Možná moje šance přijde, až se všechna ta hnusná verbež svrhne na technickou úroveň r. 1913, pak možná bych se chytala :-)
Prostě nechuť, hnus, už aby to bylo nějak vyřešené.

Nejvíc se samozřejmě bojím toho, že ta dementní nafoukaná, pyšná cháska s technologiemi mimozemského původu, které jim nepatří do jejich stupidních zaostalých prasečích pracek, nebude zvnějšku řešena a že to skončí naturálně.
To je nejhorší horor.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter