Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 4.6.
Dalibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 20.2. >




V tomto ohledu je nejšílenější, že liberální úchylové od satanistů chtějí takto zprznit i arabské země. Muslimy. Evropa už je špinavá satanistická díra, jak si Jáhl pochvaluje, no je fakt, nemáme děti, je to tady samej buzerant, tak hurá, super, fakt výborný. Děti si odhodlají mít jenom nacisti, kteří uvěřili, že budoucnost je jejich, naše slovanský děti chtějí usmažit psychotronickým terorem.
Naše generace už velice trpěla a ti, co jdou po nás, už kolikrát neumí ani mluvit.
Fakt "COOL", úplně je nenávidím a doufám, že naopak, arabové, mulsimové, zničí satanistickou Evropu, že ji dostanou úplně na kolena.
Že se ta morbidní degenerace nerozleze dál, ale naopak, bude zastavena. Ze strany arabů, peršanů, muslimů obecně. Tisíckrát raději budu chodit ofáčovaná od hlavy až k patě a mlátit hubou o koberec, než abych nadále musela trpět "satanizovaný západ". Doufám, že v tomto ohledu zvítězí džihád a že muslimové jsou reálná budoucnost Evropy, že vyženou a populací nahradí tu příšernou satanistickou bělošskou chátru.

A že sami, jako jejich populace, nenechají tyto zvrhlé procesy u nich probíhat.

Doufám, že Evropani vymřou na očkování a pak je zaleje moře.

Jestli jsme se dopracovali do stavu, že tady nějaký úchylný blbeček s vykroucenou držkou může radostně hejkat, že jsme satanizovaná kultura a že otevírá brány do pekla a není možné ho legálně zastřelit, tak velice doufám v mačety, samopaly, šaríu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter