Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 3.6.
Tamara
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.2. > PřilítliMimozemšťani> 







S těmi Alláhy a Ježíši Kristy v Galaktické federaci se to má tak, to už jsem taky X krát napsala, že nejde o jednu osobu.
Jde o to, že vesmír má mnoho sfér a ty sféry si vytváří po celém vesmíru svoje bytosti se svým elementem. Tzn. hvězdy, planety, mimozemšťany, zvířata, rostliny, minerály. Třeba světelná sféra "Krista" se rozpíná stejně tak po celém vesmíru a proto existuje duchovní absolutní dokonalý Krist i mimozemšťan Krist, který už není tak dokonalý, ale přesto má tutéž kvalitu a element. Stejně tak Alláh. Jsou to osoby, které v sobě nesou kvalitu sféry v podobě nezaměnitelného elementu. A když jsou mimozemšťani GF, tak jsou to dokonalé osoby v našem světě, tak dokonalé, že nemá smysl se tu rodit.
Také není jeden Alláh, nebo Kristus v Galaktické federaci, protože je to spíše aprobace, než identita. Tzn. jedná se spíše o kruhy strážců konkrétních spirituálních konstelací a kvalit. Alláh je tedy spíš něco jako titul, než skutečné jméno. Kruh božstev, které spadají pod "Alláh", tzn. patří k Islámu, nesestává z jedné osoby, jedná se o skupinu mimozemšťanů s různými identitami, někdo je modrý džin, někdo kočičí božstvo, někdo má inteligenci víc jako perský šáh, někdo víc patří k arabskému elementu, nebo egyptskému. Jde o veškeré inteligence a vlivy, které byly na těch územích ještě před Islámem. Stejně tak jako Kristus – těch může být taky fůra. Ten, kterého vnímám já, může odpovídat nějakému slovanskému božstvu, ale protože nejsem zatížená na všelijaké mytologické ptákoviny, tak bych nějakého „Peruna“, či podobného chytráka asi poslala do háje, tak mu říkám „Ježíšek“. Je fajn. Takže dalo by se říci, že „Kristus“ pokrývá celou severní polokouli bělošských oblastí, včetně všech kultických vlivů, které tam byly před křesťanstvím. A je vysoko pravděpodobné, že všelijací ti Ježíšové, co lidi vnímají, jsou prakticky třeba slovanští bohové – mimozemšťané. „Alláh“ jsou spíš džinové, „Kristus“ jsou spíš elfové a kočičky a jejich bojová pohotovost se prolínají oběmi kulturami, alespoň v GF to tak je, že kočičí božstva patří k muslimským i slovanským kulturám. Jinak tradičně to je záležitost spíš perská a egyptská, asyrská atd.
Třeba ten Alláh, kterého znám v GF, když by byl zbaven své mimozemské podstaty a tady zasazen do lidské společnosti, tak by byl něco jako indický Gautama v zahradě. Měl by safír na čele a byl by laskavé indické princátko a trochu by svítil. Nebo by případně mohl dělat faraona v Egyptě. Ale jinak by tu byl poněkud zbytečný, ve smyslu, co by tu jako dělal, mezi tolika idioty – je tak vysokokapacitní, že by to pro něj byla nepřiměřená inkarnace, byla by to snaha narvat moc velkého džina do moc malé lampy, to by byla škoda. Tak dělá v GF policii. A dohlíží na tuto planetu, tam je víc platný.

Jinak nábožensky nevyznávají mimozemšťané GF nic, co my tady. Oni moc dobře vědí, že všechny naše pozemské náboženské formy jsou nedokonalé a že už pomalu, ale jistě dosluhují a všechno to potřebuje změnu.
Ta změna je v tom, čemu se říká „Zákon Jednoty“. Tzn. princip kontaktu se Stvořitelem, důvěra v kosmické vědomí, v podstatě spirituální praxe propojování se s jednotou, s absolutnem Buddhy, je to mystérium lásky a jednoty, skrze srdce, skrze udržování duše čisté, aby neztrácela kontakt se Stvořitelem.
Opakem tohoto je samovůle a kyborgizace, odpor ke Stvořiteli a nahrazování inkarnačního vývoje technokratickým přeposíláním vědomí ze stroje do stroje.

Vznikne něco jako globální náboženství, nespatřuju na tom nic špatného. Myslím si, že hlavní materiál bude Islám, do toho se zakomponuje reinkarnace a Kristovský princip vyšší lásky, skrze Jednotu. To je budoucnost náboženství. Bude více gnóze a méně dogma. Pochopitelně se budou muset znovu hledat kosmologie a vyjasňovat různé postoje a principy atd.
Technokrati si to samozřejmě představují jinak, že nás všechny duchovní znásilní svými strojovými vizemi a že budeme muset zavřít hubu, chcípnout, když se nám to nebude líbit a náckové si zařídí svoji dystopii.
No, tak toho se nebojím. Skončí náckové a taky vymře dost velká část lidstva. Vyšší zákon neustoupí.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter