Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 4.6.
Dalibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Celosvětový mimozemský exorcismus, démonologie a mystérium Krista
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 5.2. (17:06:04)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.2. > PřilítliMimozemšťani> 



Kdyby byla populace plošně vystavena útokům, které jsem zažila, tak do 14 dnů na této planetě nezbude živáčka. Byly to extrémní útoky, které plně paralyzovaly, uvrhávaly do chaosu, ovládaly tělo, v hlavě duněl výhrůžný a nenávistný hlas nácka.
Já byla chráněna GF + jsem navíc začala operovat s vyššími silami, s kosmickými vlivy a pracovala jsem skrze časoprostorové technologie a přírodní zemské vlivy, které ovlivňují základní rozhraní frekvenčních světů, které to tu utváří. Byla jsem pochopitelně vedena Galaktickou federací, míra svévůle byla u mě vždy minimální. Protože musím ladit s vyššími silami přes stvořitelské jádro.

Myslím si, že tato míra útoku už nemůže plošně přijít, ta by mohla přijít, kdyby se NWO podařilo odpráskat šamany, čaroděje, mystiky, duchovní. Já jsem se kupř. ubránila, jsou další s různými mírami těchto útoků, kteří se ubránili. To znamená, že nezmizela ochranná vrstva, nebyla stažena kůže, nebo jak to říct.

Ale je možné, že nějaká míra těchto útoků stejně přijde, protože se musí otevřít oči.

Obecně platí, že komu je na tomto světě skvěle, daří se mu lehce, vše mu připadá zábavné, není nijak věřící, prostě pluje sladce a povolně systémem a nemá žádné zvláštní problémy, ten patří do dolních frekvenčních rovin a světů.
Komu je na tomto světě zle, nechápe to tady, neustále trpí, neustále do něj jebou malý kurvy, má problém se uchytit, protože má spoustu etických "ale", jde spíš proti atd. - ten patří do horních frekvenčních světů.

Tzn. daří se tu pekelníkům a trpí tady andělé.

Cílem je tento svět dostat do opačného stavu - aby se tu dařilo andělům a pro pekelníky to tu bylo nesnesitelné a neprůchodné.

Je to příběh naší planety, kdy byl jako andělský svět stažena do nízkých pekelných rovin a naskákaly sem zločinné bandy a inkarnovaly se tu nízké zločinné duše. Nyní se zvedáme a jdeme zpátky do nebe a první nápory tohoto zdvihu bývají nejnáročnější a nejvíc vysilující.
Všemu hodně ulevuje pochopení - kupř. fungování satanistických vlivů ve společnosti, přičemž k takovému chápání slouží třeba Jáhl, z vyššího kosmického principu. Učme se na blbečkovi, liberálním satanistovi.

Takto budou muset proběhnout ještě další a další poučovací akce. VK má na aeronetu článek, že prý se Obama dal do filmování a natočil nějakou programovací dystopii, kde lidem vypadávají zuby pod vlivem frekvenčních zbraní, pak všichni lidi zmizí atd.
No co by ne, že?
Když jsou lidi tak slepí a hluší a blbí a pekelní, tak asi něco takového přijde, do určité míry, už nyní to běží a jedinou obranou je čerpat vyšší formy sil skrze své srdce, planetární jádro, čisté přírodní síly a vyšší kosmickou milost a vitální podporu.

Nejzajímavější je ten efekt, jak tedy všichni zmizí. Naturální proces je nechutný a je v tom znát apokalypsa, doby absolutní hrůzy, kdy živí závidí mrtvým.

Ale já mám od GF fantastickou vizi, kterou mi průběžně připomínají a kéž by to tak byla pravda.
Podle nich jede výukový a třídící proces. Lidstvo se de facto vytřídilo během minulých let.
Pekelně blbá hovada s režimní oddaností, 3 dávkami, materialistickým mozečkem atd. jsou prý už nahrazeni klony/hologramy. Vše se odehrává, aby vytřídění, co mají jít do nového věku, pochopili, co se tady děje. Proto se nám s úžasně ohavným rozměrem neustále vyjevuje hnus společnosti a politika.
Frekvence stoupají, planeta se non-stop uzdravuje, nyní došlo i na hlubinné, s člověkem nesouvisející vrstvy.
Pak přijde frekvenční skok nahoru, tah do nebe získá sílu, budeme ve výtahu nahoru.
Tam najednou zmizí všechny klony a hologramy a zůstaneme jenom poučení lidé. Asi se to bude maskovat, případně to skutečně bude, ten sluneční záblesk s evolučními, ducha podporujícími kvalitami.

Kéž by to tak bylo.
Pak by se apokalypsa nemusela odehrávat tak naturálně.



To se mi líbí, kéž by to tak bylo.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter