Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Povodeň z kolekce Ptákoviny
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 23.5.2003 (05:17:34)
následující v kolekci>

Žena se na mě vrhla,

řekla, že jsem mizera.
Vtom do vesnice vtrhla
rozvodněná Jizera.
 

Zatímco Máňa lála,

hleděl jsem na tu slotu:
půl domu řeka vzala
a ukradla kus plotu.
 

I když bylo škod hodně

a přepadl mne smutek,
čekal jsem od povodně
i pozitivní skutek.
 

Měl jsem vize mlhavé,

že hbitě, jako štika,
s povodní pryč uplave
ta moje semetrika.
 

Řeka mě však těžce ťala,

zlomyslná zdá se:
moji Máňu zanechala,
zato šlohla prase...


Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 23.5.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 23.5.2003 > ten konec...
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 23.5.2003 > SUPER, zvláště v pátek po ránu...
Body: 5
<reagovat 
čtenář Jára - 23.5.2003 > Ten konec mě taky dostal! :-)))
Body: 5
<reagovat 
stefan (Občasný) - 23.5.2003 > Tentokrat ti to rymovani tak dobre neklape..( vcetne rytmiky..
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 23.5.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Jonáš (Stálý) - 23.5.2003 > Jo, viz Naty.
Jinak pardon. Nezdá se mi vhodné bagatelizovat taková témata.
Jako vtip, možná, tedy ano, dobrý. Rozhodně pointa.
Body: 3
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 26.5.2003 > Jonáš Hájek> Z té mrchy povodně si legraci dělat můžu, protože mne na tři týdny vyhnala z domova a šlohla mi i pár věcí... :o) Navíc nám v loděnici jednu stavbu zbořila, novou klubovnu zdevastovala...
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 23.5.2003 > Malé prohřešky tam jsou, viz stefan.
Samozřejmě, pobavilo. Taky si ráda sem tam odskočím k nějaké legrácce, ale vnucuje se mi otázka (nemusíš odpovídat), není škoda toho talentu? Věnuješ se někdy i vážnější tématům, nebo sis dala legrácky jako celoživotní program?
Body: 3
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 26.5.2003 > Naty> Naty, Tvoje otázka mne trošku překvapuje. Zda se věnuji i vážnějším tématům? Samozřejmě! Stačí se podívat na přehled mých "děl" tady (legrácky versus vážnosti jsou zhruba ve stejném poměru). Netušila jsem, že básničky z kolekce "Nedokončená" považuješ za legrácky... ;o)

Avšak přiznávám, že za dob svého tvůrčího mládí jsem psala seriózní věci, ve dvaceti zvítězily blbůstky a až ke stáru jsem opět začala brnkat ve vážnější tónině. :o)
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 26.5.2003 > Yfča> Omlouvám se, já si prostě nepamatuju jména. Přečtu si báseň a na konci, když píšu poznámku, si už kolikrát nepamatuju, kdo ji napsal. Má to tu výhodu, že nemohu být obviňována, že hodnotím podle jmen.
Prostě mi utkvělo v paměti těch pár posleních z Ptákovin.
Schválně jsem si tvoji Nedokončenou prošla a uklidnilo mě, že kromě asi dvou jsem všude hodnotila a připojovala jedničky.
Takže ještě jednou, promiň. I tak jsem to myslela spíš jako pochvalu, než jako výtku.
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 26.5.2003 > Naty> Co blázníš? Proč se omlouváš? :o)
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 26.5.2003 > Yfča> To bude tím, že jsem tak trochu cvok. Ale vážně, měla jsem strach, abysis nemyslela, že si myslím, že si můžu myslet, a tak vůbec...
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 26.5.2003 > Naty> Člověk je od toho, aby myslel... :o) Ovšem pakliže sis myslela to, co si myslím, že sis nemyslela a nemyslela sis to, co si nemyslím, že sis myslela... ;o)
<reagovat 
 Naty (Stálý,Redaktor) - 26.5.2003 > Yfča> Hele, pojď už toho nechat, nebo se do toho zamotáme tak, že už to nikdo nerozmotá.
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 26.5.2003 > Naty> Já si myslím, že už se v tom stejně nikdo dávno nevyzná... :o))
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 24.6.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 9.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Unge (Občasný) - 25.10.2003 > Od téhle ženské se mi líbí všechno (co napíše)...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 5 7 8 9 (10) 13 14 15 16 16 17 18 19 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter