Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Pamír: Východ slunce ve výšce 6000 m z kolekce Hory
Autor: _Tom (Občasný) - publikováno 26.5.2003 (00:56:52)
další v kolekci>

 

 

 

Pamír: východ slunce ve výšce 6000 m

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vidíte na tom kopci stany třetího výškového tábora?



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář xxx - 26.5.2003 > Docela dobry, ale takovych fotek jsem uz videl 1149
Body: 3
<reagovat 
Lian (Občasný) - 26.5.2003 > Tý jo, fakt mě to vzalo
Body: 5
<reagovat 
MZF (Občasný) - 26.5.2003 > Moc pěkné.
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 25.5.2003 > Tý brďo! Ty stany jsou ty malý černevý tečičky na kopci?
Body: 5
<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 26.5.2003 > rabako> Ano, ty body jsou stany. Pro bližší info - stany stojí ve výšce asi 6150 metrů, ten zpola osvětlený hřeben klesá do sedla o něco víc než sto metrů, pak se teprv zase začíná stoupat k místu, odkud jsem to fotografoval.
<reagovat 
afro (Občasný) - 26.5.2003 > Ano, ano, ano...jeď _Tome! :-) Koukám, už jen tři dny Pamírovského potěšeníčka. Dostal jsem sice avízo, že si je mohu prohlédnout všechny už teď, ale vydržím. Jsem pevnej! :-)
<reagovat 
VOLDY (Občasný) - 26.5.2003 > ...uz jen za to ze ses tam "vyskrabal"...:-)
<reagovat 
centaur (Občasný) - 26.5.2003 > hm, takhle to vypadá jako choďák, skoro jako Blanc ;)) no, asi zálěží na tom, kudy jste to lezli, já se v tom nijak nevyznám...
<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 27.5.2003 > centaur> Máš pravdu, je to choďák, když to srovnám s normálkou na Mt. Blanc, je to technicky ještě snazší, protože tam chybí ten úsek po skalách na chatu Gouter. tady je ovšem výška, to je hlavní potíž.
<reagovat 
toono (Stálý) - 27.5.2003 > ..vypada to jak mesicek..je to pekny..
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 27.5.2003 > já šel normálkou na Blanc a žádnej skalnatej úsek jsem nešel, zato jsem přelejzal rozpraskanej Bosson, šli jsme to z Chamonix na Vallotku, Blanc a Midi... a taky naopak, dalo se to. Jak dlouho jste se aklimatizovali? Každopádně to musí bejt moc pěknej "choďák" :))
<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 27.5.2003 > centaur> 

Podle mých informací i zkušeností je neběžnější cesta na Mt. Blanc zubačkou k ledovci Bionasay, pak na Tete Rouse, po skalách na Gouter a přes Dome de Gouter a Valotku nahoru. Chodí tam denně stovky lidí. Ty ostatní cesty se taky chodí, ale podstatně méně. Tuhle cestu jsem měl na mysli tou normálkou.

Pokud jde o aklimatizaci na Pamíru, podívej se na tenhle odkaz, tam jsem to zpracoval graficky.


<reagovat 
Mari (Občasný) - 27.5.2003 > Opravdu pěkné, jak dlouho se tam leze?
Body: 5
<reagovat 
 _Tom (Občasný) - 29.5.2003 > Mari> Tohle foto jsem pořídil asi dva týdny po začátku aklimatizace. Šlo by to pořídit i dřív, ale mířil jsem ještě výš, takže jsem nespěchal... Kdybych chtěl dojít jen na tohle místo, dalo by se to možná o pět, šest dnů urychlit.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 (2) 3 4 5 6 8 9
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter