Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Jednou tě dostanu...
Autor: Nicole (Občasný) - publikováno 22.5.2003 (08:18:25)
 

Když svlékáš se mi pod víčky,

patříš mi celá, k é ž

svážu tě polibky, jen klidně lež!

 

Dechem zvlhčená plátna zdí

na nichž jednou, s n a d

budou se naše stíny proplétat.

 

Z nitek citů usnovu past

padnu v tvůj klín, m o ž n á

nejsou to pouze má přání zbožná.

 

Svolíš-li něžným dotykům

necháš se unést, a s i

zprvu jen pohladím zlehka tvé vlasy.

 

Až stečeš do mé náruče

omyješ vůní mé břehy, u r č i t ě

z područí nebudu chtít pustit tě.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Dawinea (Občasný) - 22.5.2003 > Tak Ty si TO dáváš..... Je to překrásný.... Víc osobně.....
Body: 5
<reagovat 
Nicole (Občasný) - 22.5.2003 > Ellenno: Těší mě, že žena Tvého formátu je mým harašením nadšená. Však my ženy víme své, co? Těším se na privátní kritiku.
<reagovat 
čtenář Jára - 22.5.2003 > Zajímavé...
Body: 5
<reagovat 
Dawinea (Občasný) - 22.5.2003 > Ještě mi tak došlo - že ne všemu dost dobře rozumím ... třeba: "...svážu tě polibky, jen klidně lež!..."... asi bych to potřebovala vysvětlit, možná ukázat... nějak mi stávkuje fantazie ...
<reagovat 
Nicole (Občasný) - 22.5.2003 > Ellenno: Hele nech si ty provokatérský poznámky, jo? Dobře víš, jak jsem to myslela. O tvé představivosti nemám vůbec pochyb. Je to obraz, kterému porozumí každý. O ukazování si ještě promluvíme, neboj.
<reagovat 
čtenář Káčka - 22.5.2003 > Jasně, člověk musí zkusit všechno, jen do toho.
JO, jo, děvčátka... básnicky bych k tomu měla asi dost
připomínek, ale jinak... prostě tak ...
Body: 5
<reagovat 
Nicole (Občasný) - 22.5.2003 > A ty už jsi to někdy zkoušela? Znáš ten pocit...toužit po ženě a snažit se jí zmocnit? Pokud je to příliš osobní, tak mi napiš na mail. Zajímá mě tvá odpověď.
<reagovat 
Dawinea (Občasný) - 22.5.2003 > ►Nicol► Na koho byla ta otázka s tím zkoušením? Předpokládám, že na čtenářku Kačku, protože u mě je ten dotaz "lehce bezpředmětný".....
<reagovat 
AliciA (Občasný) - 22.5.2003 > Hééééézkýýýýý, líbí ... a moc ... jen tak dál (nejen v těch básničkách ;)).
Body: 5
<reagovat 
Nicole (Občasný) - 22.5.2003 > Také se připojíš do dámského klubu? Nebojíš se vlka nic jako my? Tak to se mi líbí. Díky za povzbuzení.
<reagovat 
Nicole (Občasný) - 22.5.2003 > Elleno - o Tobě absolutně nepochybuji. O tom už vím své a tiše závidím
<reagovat 
Franta Lopata (Občasný) - 22.5.2003 > Já chci jen dodat, že přesně chápu, jaké je to toužit po ženě  a pokud nahrajete video tak mi ho pošlete
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 22.5.2003 > Je to velmi hezky a citlivě napsané.
Ten nápad se zvýrazněnými částicemi se mi taky moc líbí.
Body: 5
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 23.5.2003 > Dost dobrý... viz Naty.
A pardón, že ruším dámskou seanci.
Body: 5
<reagovat 
Nicole (Občasný) - 23.5.2003 > Neboj Jonáši, nás tady nerušíš, rádi mezi sebe bereme i zástupce mužského pohlaví. Pokud jim ovšem nevadí, že je tu až dost dámské společnosti. Ti, co mají pro strach uděláno, ti jsou tu vždy vítáni.:)
<reagovat 
Nicole (Občasný) - 23.5.2003 > Franto, Franto, ty se nezdáš. Video ti pošlu, jen napiš kam?
<reagovat 
 Franta Lopata (Občasný) - 23.5.2003 > Nicole> 

 Tak jo...

Franta Lopata

STS Za humny 1023

Chvojkovice Brod

 69701


<reagovat 
mefisto (Občasný) - 23.5.2003 > moc hezká, vytanulo mi na mysli jedno podmračené odpoledne, kdy jsme (ač obě hetero) s kamarádkou jiskřily tak dlouho... díky za připomenutí té chvíle
Body: 5
<reagovat 
 Nicole (Občasný) - 23.5.2003 > mefisto> Ráda lidem připomínám hezké chvilky. Jinak mě těší, že ač heterosexuálky, nebráníte se ničemu krásnému. Já mám také teď před sebou svatbu a moc se na ni těším. Ovšem láska dvou žen je něco úplně jiného, ale to ti nemusím vysvětlovat. Jsi naše.:)
<reagovat 
Hellen (Občasný) - 23.5.2003 > já teda bohužel vaše nejsu Nicole, ale přesto se mi moc líbí, jak jsi to napsala a vygradovala, vnímám to jako dvě paralelní roviny ...Zůstávám svoje, ale tohle si přečtu ještě určitě několikrát :-) Přeju krásné poslední dny svobody!:-)
Body: 5
<reagovat 
 Nicole (Občasný) - 26.5.2003 > Hellen> 

Děkuji za přání, jsem ráda, že se ti báseň líbí, a že to téma neodsuzuješ, jako někteří. Nevadí, že naše nejsi, i já tvrdím, že pořádnech chlap je pořádnej chlap.:) Ale někdy je dobré prozkoumat i cizí vody. Víš, jen tak pro nasbírání nových zkušeností. To už je ale pouze pro odvážlivé plavce, co se jen tak něčeho neleknou. Pokud si někdo není jistý, ať se do žádných riskantních záležitostí raději nepouští.

Až to budeš číst po několikáté, tak přiitom tu a tam zavři oči a uvidíš, kam tě fantazie zavede.:) 


<reagovat 
Aredhel (Občasný) - 25.5.2003 > Moc se mi to líbí... my dvě určité věci asi vnímáme hodně podobně... :-)
Body: 5
<reagovat 
 Nicole (Občasný) - 26.5.2003 > Aredhel> Jsem ráda, že se najdou tací, kteří mi rozumí. Díky za podporu.:)
<reagovat 
Nicole (Občasný) - 23.5.2003 >

Naty: Díky za názor a VÍTEJ V KLUBU!:)

Jinak ta slova jsou schválně zvýrazněná a jsou součástí řádku, na kterém leží a současně patří i k řádku následujícímu. Navíc jsou vystupňovaná poslouchej: kéž, snad, možná, asi, určitě. Je to od touhy až po uskutečněnou realitu (určitě). To byl můj záměr. (Kromě toho hlavního - svést jednu ze svých dobrých přítelkyň, které básnička náleží ).


<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 23.5.2003 > Nicole> S tím klubem bych počkala. Pořád si ještě mylím, že přádnej mužskej, je pořádnej mužskej.
A poslouchám. Proč asi myslíš, že jsem napsala, že se mi to líbí? Kvůli těm tlustejm písmenkům?
<reagovat 
 Nicole (Občasný) - 26.5.2003 > Naty> Rozhodně jsem se nijak nechtěla dotknout tvé osoby a jestli se tak stalo, tak mi to odpusť, ano? Pokud na tyhle věci nejsi, tak to je taky fajn. Básnička se ti asi líbila, když jsi mi dala jedničku a její grafika tě přinejmenším upoutala. Jinak jsem asi byla myšlenkama jinde, když jsem na tvé hodnocení reagovala, jak jsem reagovala. Takže příště už to bude lepší...slibuji.:)
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 26.5.2003 > Nicole> A jéje, to ta moje ironie byla zase zbytečně moc ostrá, co? Neber to moc vážně, všechno je O.K.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter