Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Comics
 > Comics
 > Big dýl
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí obrázek Dopis z kolekce Drobnosti
Autor: _Tom (Občasný) - publikováno 9.6.2003 (09:06:24)
další obrázek>


Poznámky k tomuto příspěvku
_Tom (Občasný) - 8.6.2003 > Nevím, kam to zařadit, spíš snad do vtipů? Nebo je to dokument? nebo dokument-vtip?
<reagovat 
čtenář Cedrik - 9.6.2003 > Tak Tobě se nechce uklízet, jo? :o) Zkus paní ještě trochu popíchnout, třeba se předvede víc :o)
Body: 5
<reagovat 
jelen (Občasný) - 9.6.2003 > Dyť je slušná, jsou horší.
<reagovat 
toono (Stálý) - 9.6.2003 >

taky si myslim.. nejvic me pobavila ta jmenovka..

 

a jinak bys mel uklidit.. slusnost to vyzaduje.. a taky se pani omluvit..


<reagovat 
Vanili (Občasný) - 9.6.2003 > Jestli je to realita, tak pani napsala moc hezky dopis.
Uklizet se ma, to je jasny. Kdo neuklizi, at plati.

Trosku komicky se vyjadrila o te jmenovce, ale jinak v pohode.

Super dopis. Davam te pani jednicku.
Body: 5
<reagovat 
boboh (Občasný) - 9.6.2003 > 100 bodová je tá menovka.......
Body: 5
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 9.6.2003 > myslim ze ta pani ma pravdu a mozna je jeste jednou z tech prijemnych domovnic ci majitelek domu.. znam takove, kteri by vam kostetem nafackovaly.. myslim, ze si ta pani opravdu zaslouzi jedna s hvezdou.. uz za tu zminku o civilizovanych lidech.. vzdyt je to pravda..
Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 10.6.2003 > Ta jmenovka...hááárd cóóóre!!! :-)
<reagovat 
moonlight (Občasný) - 10.6.2003 > Že se schováváš před věřiteli za pani Knifflovou je tvá věc, ale uklízet by si měl, to má paní svatou pravdu nebo alespoň úklid zaplatit.
<reagovat 
čtenář Endor - 11.7.2003 > Měl bys být můj soused. Od nevidim do nevidim bych tě mořil Moravankou na plný pecky. Akorát bych musel sehnat dělostřelecký špunty... :)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 23.7.2003 > jmenovka
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 3 4 5 (6) 7 8 9 10 11
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter