Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
V pojízdném bordelu z kolekce Jak se žije...
Autor: punčový řez (Občasný) - publikováno 16.6.2003 (11:01:30), v časopise 9.7.2003
další ve sbírce>

 

 

V podpaží mostu z kamene

Šourají se ránem znavené

A stehna se jim těžce klíží

Jak nateklá břicha leklých ryb

 

Když snídají... 

tak stráně s žlutou hořčicí

a celozrnné štrůdly z prachu cest

 

S polednem pak svíce knotek

Vdechne přítmí maringotek

A hlavy zakoření v dlaních

S víčky pod křídly nočních ptáků

 

Když spí...

s půlměsíci nehtů ve vlasech

šupinky loupou se z leklých ryb



Poznámky k tomuto příspěvku
Kelly (Občasný) - 16.6.2003 > povedená :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 punčový řez (Občasný) - 16.6.2003 > Kelly> Hurá, jsi moje první 1, můžu pro tebe něco udělat, splnit ti nějaké přání ?
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 16.6.2003 > dala bych si punčáček, miluju ho ;o))) jsem se těšila, co tak pěkný nick vyplodí ;o))))
<reagovat 
 punčový řez (Občasný) - 16.6.2003 > Kelly> Jsem tvůj :-) Co bych vyplodil, pěknej bordel ! :-) A nevadí ti taková ta hnusná cukrová poleva ?
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 16.6.2003 > a můžu si kousnout??? ;o)))
nééé, ta poleva k tomu patří... a nejlepší je ten oranžovej kus :-))))
<reagovat 
probably (Občasný) - 16.6.2003 > jo
Body: 5
<reagovat 
Adina (Občasný) - 16.6.2003 > Jo fakt dobrý
Body: 5
<reagovat 
Tanein (Občasný) - 16.6.2003 > Zajímavé :)
Body: 3
<reagovat 
afro (Občasný) - 16.6.2003 > Slušné.
<reagovat 
nana (Občasný) - 16.6.2003 > teda punčáku...nádhera!
Body: 5
<reagovat 
mefisto (Občasný) - 16.6.2003 >

Když spí...

s půlměsíci nehtů ve vlasech

šupinky loupou se z leklých ryb

 

dobrý, na zákusek fakt jo :-)

netušila jsem, že cukroví mívá takovéto nápady


Body: 5
<reagovat 
 punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > mefisto> I zákusky mají své chvilky :-) Děkuju.
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 16.6.2003 > Moc dobrá, vážně moc dobrá, i když musím souhlasit s Rawenem, že druhá část je o tenounkou vrstvičku slabší, ale to spíš jen proto, ře ta první půlka je maxi...
Body: 5
<reagovat 
 punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Naty> Přiznám se, že jsem se s druhou částí příšerně trápil, nemohl jsem tomu dát tvar a zároveň zachovat to, co bych chtěl říct. Nakonec jsem to publikoval, i když jsem nebyl úplně spokojený a je vidět, že nespokojenost byla na místě. Moc děkuju, potěšilo mě to.
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 16.6.2003 >

Ke konci už to trošku "pobolívá" - první půlka je super...


Body: 5
<reagovat 
 punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Rawen> viz Naty...děkuju !
<reagovat 
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > A všem ostatním taky děkuju za pozornost a hodnocení, které mě opravdu překvapilo !
<reagovat 
rabako (Občasný) - 16.6.2003 > líbí! (mimochodem, co si tam vy dva s kelly tak soukromničíte... musíme udělat pořádnej punčovej hod! :o))))
Body: 5
<reagovat 
 punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > rabako> Co takhle horký punč...na zákusky mě moc neužije, ale hrníčková orgie s horkým punčem...uuuu, to je něco jinýho :-)
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.6.2003 > punčový řez> v neděli jsme zkoušeli svařák a bylo to docela zajímavý, v tom vedru... takže horkej punč? proč ne??? :-)))
<reagovat 
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Teď jsi mi připmněla, jak jsme s kamaradem svařovali naše domácí víno, mělo něco přes 20 procent obsahu alkoholu a na plotne chytlo mohutným plamenem :-)) Jak jsme vypadali po jeho konzumaci snad nemusím rozebírat :-))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.6.2003 > máš ho ještě???? víno, ne kamaráda ;o)))))
<reagovat 
 punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Kelly> To jsme vychlandili, ale máme v plánu rybízák :-) Kdybych se někdy dostal na nějakou tu vaši totemáckou akci, donesu lahvinku :-)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.6.2003 > beru!!! v červenci plánujem nějakou dekovku, tak třeba... :o))))
<reagovat 
 punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Kelly> Domluveno :-) Ta "dekovka" to má být válenda na dekách ? Aspoň mi to tak přijde logický...v létě :-) To by mohlo být fajn !
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.6.2003 > Clever boy ;o)))
deky, láhvinky, sendviče - a možná i nějaká ta literatura... to celé ve Stromovce... dáme vědět!!!
<reagovat 
rabako (Občasný) - 17.6.2003 > jeeee, další dekový povaleč je na světě! :o))) fááájn... v tom případě tam klidně přitáhni i hrnečky s punčem....! :o)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.6.2003 > rabako> joo, už se rýsuje slibná sestavička!!! ;))))))
<reagovat 
rabako (Občasný) - 17.6.2003 > Kelly> pozveme všechny, možná i druhýho hlase, ne? :o))))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.6.2003 > rabako> No jasně, střihnem si s ním ňákej trojhlas, ne??? ;o)))
<reagovat 
punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Co mi to děvčata děláte :-) Já myslel, že se strhla bouřlivá polemika nad mou básní a vy tu zatím probíráte válení na dekách, požírání senvičů a vyprazdňování láhvinek :-)) No, je fakt, že je to podstatně zajímavější théma ;-))
<reagovat 
rabako (Občasný) - 17.6.2003 >

řez> my (teda raději budu mluvit jen za sebe :o)) Ti nic neděláme! :o))) Rozhodně je to daleko lepší než Ti tady vychvalovat báseň ;o)

Ale aspoň jsi měl radost, že máš hooodně komentářu, ne? ;o))


<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.6.2003 > rabako> holt punčáčku - to je tady takovej blbej zvyk, vybavovat se pod cizími příspěvky :O))))
a báseň máš fakt pěknou, abys neřek...
<reagovat 
 punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > rabako> No jasně :-) že mám radost...hlavně z toho jak pěkně jste mě přivítali na Totem :-)
<reagovat 
 punčový řez (Občasný) - 17.6.2003 > Kelly> No dobře, už jsem se uklidnil :-) Aspoň se nebudu žinýrovat rozepisovat se pod příspěvky o blbostech :-))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 17.6.2003 > Tak sláva!!! Pusť se do toho... :-))))
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 17.6.2003 > super věc punčáku :-)) (mimochodem, dobrej nick ;-))
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 17.6.2003 > kelly> jóóóóóóó´!!!! to mě nenapadlo!!!! to stačí vyladit hlásky a je to! :o))
<reagovat 
 Naty (Občasný,Redaktor) - 17.6.2003 > rabako> Hele, vy dekový povalečky, doufám, že mě z toho nevynecháte. Zrovna jsem si tuhle říkala, že jsem Stromovku od povodní neviděla. A to jsem nad ní jeden čas bydlela.
Mimohodem, nechtěly byste se někdy poválet na dece kousek za Mělníkem. Je tu fakt krásně a na válení máte na zahradě zhruba 2000 m2. Někdy se mi i podaří je posekat.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 17.6.2003 > Naty> Válení bude 19.7. - viz Akce, srazy ;o)))
A válet k Naty? Chci chci chci!!!! Vezmem chlapy, posekají!!!
<reagovat 
rabako (Občasný) - 18.6.2003 > Naty> Jasně že válení u Mělníka jen tak nikdo nenabídne! :o) Beru to!!! :o)))
<reagovat 
punčový řez (Občasný) - 18.6.2003 > Sakra ženský, děte si už remcat někam jinam :))) Si sem snad vrazim nějakej reklamní banner s takovou návštěvností :)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 18.6.2003 > Nech nás tadyyy... my si budeme hezky hrát, my nebudem zlobiiiit.... :o))))
<reagovat 
punčový řez (Občasný) - 18.6.2003 > Herdek, ty tak přesvědčivě mňoukáš...brá, máte mé svolení...a teď se vsadim, že už jste doremcaly :-)))
<reagovat 
rabako (Občasný) - 18.6.2003 > mňouk... přidávám se taky... vždyt se budeš moct chlubit množstvím poznámek, neblázni, nevyhazuj nás!!!! :o)))))) Super že přijdeš, ráda uvidím někoho tak pěkně pruhovaného!!! :o))) Buseš mít i polevu? Bacha na vosy, přeci jen bude parné léto... :o)))
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 18.6.2003 > jo, nech nás tady s rabakočkou dovádět! "hrající si koťata" bývala za komanče úžasná reklama!!! :p
<reagovat 
kink (Občasný) - 18.6.2003 > 1
Body: 5
<reagovat 
zirael (Občasný) - 22.6.2003 > *****
Body: 5
<reagovat 
podiwýnskáreegea (Občasný) - 25.6.2003 > pání a dámýý!, to je fakticky dost vděčný témando..další čék na kterýho budu zírat s hlavou vytočenou vzhůru:)...neznámkuju je to blbůstka." svíčky pod křídly ptáků" hmm.)
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 20.9.2003 >
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter