Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<Zpátky 02 - 03 z kolekce Několik dní historie
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 30.6.2003 (00:17:15), v časopise 12.7.2003
Pokračování>

     Američané a Britové verbují do armády, protože jsou bílí a chtějí jet do Iráku a tam se opalovat a slunit. Ale když tam přijedou, tak na ně někdo z projíždějícího autobusu hodí granát a střelí je do zadku. A pak jedou zase domů a jsou bílí a jedou v černých skřínkách a nic neříkají.

     Nic neříkala ani trojčata, která se nedávno narodila. Jedno dítě bylo normální a brečelo a kopalo nohama. Ale dvě zbylá byla srostlá a nekopala nohama a nebrečela, protože se mezi sebou nemohla domluvit, jestli chtějí kopat nebo plakat.

     A plakalo mnoho odborářů, protože jejich stávka byla slabá a malá a nic se nevyřešilo. A tak se křičelo a máchalo vidlemi a lopatami a trubkami.

      Trubky byly ukradeny z ropovodu v Nigérii a kvůli tomu vše udělalo bum a sto lidí umřelo a nic neřeklo. A nic neřekl ani ten, kdo měl ropovod na starosti, kromě toho, že je to veliká tragédie, a dal se do počítání peněz, které vydělal.

     Peníze počítají i u nás a zjistilo se, že když propustíme šestnáct tisíc lidí, tak si budou moci pohlavárové koupit dvě nová auta. A tak se bude propouštět a plakat a jezdit v nových autech a prodávat kradené trubky dovezené ze zahraničí a koukat na televizi.

     V televizi se volí nový šéf. A už čtyři adepti vypadli a to proto, že neuměli vyplnit dotazníky. Ti zbylí nechali vyplnit dotazníky své sekretářky a pak jim přidali více peněz.

     Více peněz dostanou policisté a soudci a méně lékaři a učitelé. Policisté mohou poslance zatýkat a soudci soudit, a proto dostanou přidáno, aby se nezlobili. Lékaři jsou nepotřební a navíc má každý poslanec svého lékaře za hranicemi. Učitele nikdo nepotřebuje, kromě toho, že vychovávají budoucí soudce a lékaře a politiky a policisty.

     A policisté dostali malé tresty a nikdo neví proč. Vzali Roma do lesa a tam ho kopali a mlátili a šikanovali, a to všechno ze závisti. Rom byl opálený a policisté bílí. Možná až moc bílí. Ale poslat takovéhle, kteří se tolik chtějí opálit, do Iráku místo Američanů a Britů, nikoho nenapadne.      



Poznámky k tomuto příspěvku
Lechai (Občasný) - 30.6.2003 > Člověče tobě dát pusu. Pravidelný čtenář, zdá se. No nic jiného si nezasloužíš než...
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 30.6.2003 >
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 30.6.2003 > Hmmm. Tak to je trefně napsané!!
Body: 5
<reagovat 
maxicka (Občasný) - 30.6.2003 > joj clovece, to je vychytane!
Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 1.7.2003 > Pořádně nahuštěný... a nutí k přemýšlení... líbí!
<reagovat 
barlach (Občasný) - 6.7.2003 > Opět si dovolím podotknout, že poslední 3 odstavce jsou výborné. To předtím je jen dobré. Ale je to ucelenější a kompletnější než to předtím. A ten rámec o tom opálení působí velmi nenuceně, což je umění. Takže tentokrát bez dlouhého mluvení...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dáreios (Občasný) - 15.7.2003 > moje slova....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Akimek (Občasný) - 29.9.2003 > konečně něco, o čem můžu říct, že se ti to opravdu povedlo :o) todle se mi fakt líbí a říkám jo! :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 (2) 3 4 5
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter