Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Oslavy 50. výročí Státního Gymnázia v Říčanech
Autor: Geraldine (Občasný) - publikováno 14.10.2000 (19:42:42), v časopise 16.10.2000
V pátek 13.10. bylo 50. výročí Státního Gymnázia v Říčanech.Ten den měl být také průvod studentů městem.Začínat to mělo asi od půl jedenácté a tak jsme se já a moje kamarádka Líza rozhodly, že si necháme napsat omluvenku a půjdeme se na ten průvod podívat, protože já tam mám bráchu a Líza plno kamarádek.
Průvod žáků městem byl nekonečně dlouhý a všichni byli v převlecích.-Na začátku šla septima A, kde bylo několik kluků převlečených za holky a ostatní byli tak porůznu.-Za bezdomovce, nebo někteří byli jako partneři těch kluků – holek.
A potom už to bylo pěkně na střídačku – v průvodu šla skupina převlečená za mafiány, měli dokonce přesvědčivé makety pistolí, za nimi šlo asi deset párů jako ohromná svatba, potom jedna třída si zahrála na pohřeb a nesli rakev, další byli převlečeni za broučky, červené Karkulky, pohádkové postavy, Hippies, mentálně postižené z nadace Duha, někteří naši kamarádi byli převlečení za komunisty a nesli transparenty 'Socialistická Brigáda Práce', několik lidí bylo také za kopáče a jako poslední šla skupina anarchistů.
Bylo tam hodně lidí, co se šli podívat na svoje děti, ale taky tam bylo pár vyjevených (většinou těch starších) lidí, co se nás ptalo co se to tam děje.-Měli z toho menší šok.
Když se všichni nashromáždili na náměstí, utvořili kruh, ve kterém se předváděli.Jako první byla svatba – bohužel svatební pochod co měli na kazeťáku se jim jaksi nevyvedl, protože došly baterky a tak to šlo live.Nějací kluci tam hráli na saxofon a na trubku a další nástroje.Potom se tam objevil jeden kluk z biblí a řekl : "Vážení, sešli jsme se tady....no to je moc dlouhý, to přeskočíme.Takže ptám se vás...." Potom začal vyjmenovávat jména všech kluků a zeptal se, jestli si nevěsty berou dobrovolně a totéž udělal s nevěstami.No a pak přišla výměna prstenů, první manželské políbení a na plac šli kluci ze septimy a tančili tam na písničku 'Škoda lásky'.
Hned poté tam přišel pohřeb za Chopinova smutečního pochodu, kdy jeden kvartán šel jako první s kosou a ti další za ním nesli rakev.-Mimochodem, vypadalo to skvěle.
Po pohřbu tam zase nastoupili kluci ze septimy a tančili kankán.Jeden kluk co dělal že čeká mimino si pořád musel přidržovat balónek co měl pod šaty, protože mu pořád padal.
A pak nastupovali další a další.Všechny skupiny se tam takhle postupně předvedly.Bohužel jsem tam s Lízou moc dlouho nemohla být, protože další hodinu jsme psaly písemku a musely jsme se vrátit do školy, i tak to ale byla docela zábava.
Kluci nám potom odpoledne v hospodě říkali, že když už byly převlečení za holky, tak si ve škole asi dvakrát došli na holčičí WC.A když jsem potom já, Líza ještě nějací kluci a holky šli domů, tak to byla docela legrace.-Plno lidí nevědělo, co se ten den dělo a tak se na nás všichni divně koukali a smáli se.No, pohled to byl opravdu humorný....Kluci v šatech, nalíčení, s parukami na hlavách....Největší potíž měli s botama, protože je z nich docela dost bolely nohy.No, prej by holkou nechtěli bejt ani omylem....
Tak z tohohle budeme s Lízou ještě hodně dlouho vysmátý!Už aby bylo další výročí!



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter