Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce Nezadaná z kolekce Kolem
Autor: helene (Občasný) - publikováno 31.7.2003 (09:09:28)

Nezadaná

 

Večerům když zazvoní hrana

a den se končí mlčením

připadám si tak nezadaná

k ničemu opět nepozvána

s vědomím, že nic nezměním..

 

Smutná bývají po nich rána

jak prasklé duše od kola

za dalším snem se zavře brána

a místo másla, zas jen SANA

k snídani vůní zavolá..

 

Snad rodná sestra Abraháma

jak strouha sestra Botiče

za Judase ač neprovdána

jak Máří Magdalena známá

do nových nocí modlí se.

 

Když kostka padne věc to známá

že hra se končí bez ceny

hymna všech proher, nedohraná

i kostka cukru v kávě slaná

klíč od komnaty

ztracený………..

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Přáníčková víla (Občasný) - 31.7.2003 > Tak mé sympatie máš, ač věršům také příliš neholduji, ale Ty jsi jim dala nový směr..neotřelý..Nemusíš se bát rýmovat...Pokud budeš rýmovat tímto vyspělým způsobem.
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 31.7.2003 >

Jsem trochu rozpačitá. Ještě se k tomu vrátím. Zajímalo mě,  co píšeš. Mhmm, takže tohle. Mhmm, nějak nevím, co k tomu napsat. Rýmovaná poezie je krásná, když je krásná. Tohle tedy, no, nevím.


<reagovat 
Přáníčková víla (Občasný) - 31.7.2003 > Jen ještě bacha na chyby v úvodníku:o). Jo a první sloka by si zasloužila více pozornosti a snahy. .o)
<reagovat 
helene (Občasný) - 31.7.2003 > PV/ dik, podivam se na ten uvodnik
ouvej/ doufam,em neurazila..-) predtim. asi ten komentar radeji zmenim.-) a tohle, vim, neni Seifert..-) mozna spis rymovany Seinfeld (Jerry) .. uznavam.-)
<reagovat 
 ouvej (Občasný) - 31.7.2003 > helene> Prosím, nic neměň. Je to tvůj názor, tvé chápání poezie, pokud tomu tak skutečně je, pokud to tak skutečně vnímáš. Je to legitimní, a není to nic k naštvání. Prostě, když dojde k takové kontroverzi, k takovému totálnímu odmítnutí, mě zajímá, co píše ten člověk, jaké je jeho vnímání poezie. No a: většinou zjistím, jako v tomto případě, že se zřejmě ani střetnout nemůžeme. Mi nevoní tvoje poezie, tobě nevoní moje. OK. Je to tak v pořádku? Je. Takže si prosím stůj za svým názorem.
<reagovat 
like.woodoo (Občasný) - 31.7.2003 > je to průměr ale nenjni to tak zlý..
Body: 3
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 31.7.2003 > SANA, to je něco jako Rama, na každém stole doma???
<reagovat 
Adina (Občasný) - 31.7.2003 > Zdařilé
Body: 5
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 31.7.2003 > nezáleží na tom, jestli rýmy jsou či ne, ale na melodii výsledku, tady se sem tam něco blýsklo, ale celek by potřeboval vybrousit.
Body: 3
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 31.7.2003 > Rozhodně se nevzdávej rýmů.
Svádějí sice k jakési jednoduchosti výrazu a občas i ke krkolomnosti (jak tam sakra ten rým dostat), ale když se to opravdu povede, není nad klasickou pevnou formu.
Alespoň co se mě týče.
Tady se mi zdá být velmi, velmi dobrá poslení sloka.
Trochu pokulhávající zbytek básně svádí k doměnce, že byl napsán jen jako doplněk.
Body: 3
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 2.8.2003 > Úplně přesně viz Přeslička...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 (16)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter