Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Bílá stěna
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 11.8.2003 (23:34:09)

     Kouřil cigaretu a opíral se o černé BMW zaparkované na chodníku. Obláčky vyfukovat s elegancí čtyřicátníka a přitom mu nebylo ani dvacet. Zanedlouho (asi po třetí cigaretě) se u něho ocitla dívka, mladá, sklíčená.

     „Nasedat a jedem,“ řekl mladík a otevřel jí dveře – centrálním zamykáním, samozřejmě.

     Rozjezd se nemohl obejít bez pořádného zahrabání a zvuku motoru vyhnaného na maximum. Dopravní předpisy při jejich jízdě vzaly za své. Jako už kolikrát.

     Vyjeli z města a napojili se na dálnici. Nemluvili. Ani slovo.

     Po zhruba dvouhodinové jízdě auto odbočilo na vedlejší silnici. Nyní se cestovatelům naskytl pohled na zalesněnou přírodu. Po levé straně protékala malá říčka, napravo se táhlo dlouhé stromořadí.

    

     „Pojď ke mně, miluju tě.“

     „Taky tě miluju.“

 

     Stále nepadlo ani slovo. Mladík mechanicky kroutil volantem, ona se začala malovat. Dívala se do zpětného zrcátka a upravovala si kruhy pod očima. Chtěla vypadat dobře.

     Odbočili a octli se na starém betonovém letišti, které se užívalo už jen velmi zřídka.

 

     „Mám to.“

     Beze slova se na něho usmála a připravila kahan. Začali nad ním ohřívat své štěstí. Krásně se rozplývalo. Přinesla jehlu a stříkačku. Píchli si oba.

 

      Auto se zastavilo. Koukali do dáli. Dali si pusu a mladík šlápl zplna na plyn. Setrvačností se zarazili zpět do sedaček. Rychlost narůstala. Oba dva už viděli rychle se přibližující letištní budovu, bílou stěnu.

 

     Poté co přistáli zpět na zemi a vzpamatovali se z opojení, kterým se uspokojovali, zeptal se jí:

     „Přemýšlela jsi, jak bys chtěla umřít?“

     „Ne. Ty jo?“

     „Rozjel bych se autem proti zdi. Jela bys se mnou?“

     „Ano, ráda.“



Poznámky k tomuto příspěvku
Pierre Bosquet (Občasný) - 12.8.2003 > no ja nevim...nejak me to neoslovilo...je to dost kratky :) tezko neco kritizovat...
Body: 2
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.8.2003 > líbí se mi nápad
Body: 3
<reagovat 
cirrat (Občasný) - 13.8.2003 >  Nápad klasika, ale trochu s příliš mnoha bílými místy a bez návodu k použití tohoto dílka. ALe poslední dialog byl fajn
Body: 3
<reagovat 
barlach (Občasný) - 31.8.2003 > V dialugu bez uvozovacích vět je vždycky síla... Jinak průměr.
Body: 3
<reagovat 
Akimek (Občasný) - 29.9.2003 > hluboká kritika? je to hluboce o ničom :o)
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter