Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci olej poprvé z kolekce olejomalba
Autor: Pavlína (Občasný) - publikováno 14.8.2003 (19:28:17)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
maxicka (Občasný) - 14.8.2003 > .. nejsem malir, neni to urcite spatne, ale vaza (krom toho ze je hezky vystinovana) je ponekud beztvara a posunuje cely obrazek do leveho horniho rohu - vpravo je pak zbytecne prilis mnoho mista, kdezto vlevo se kvetina (tulipan?) macka.. co znamena "poprve" v nazvu? pokud jsi zkousela malovat olejem poprve, je to super :) take skoda tech "nebarevnych" mist mezi kvetinami, ve kterych vystupuje pouze podkladova barva/barva ctvrtky. kvetiny samotne ok, volba barev taky.. ale rikam, nejsem malir, takze me neber vazne :) jen dal do dila! :)
Body: 3
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 15.8.2003 > Na první olej to je docela pěkný!
Trochu se Ti bortí váza i s květinama a je to celkově moc useknutý. Chtělo to situovat víc do středu a zmenšit tu malbu - nebo zvětšit plochu :o) Držím pěsti - pokračuj...
<reagovat 
čtenář karel - 1.9.2003 > Hezký, máš cit pro barvy. To celkové zjednodušení se mi líbí připomíná mi to nějakýho Nabistu. Jenom bych trochu zmírnil tu černou na váze. Dost tluče do očí. Snad by se dala zmírnit příměsí nějaké teplejší barvy -třeba červené.
<reagovat 
clovrdik (Občasný) - 5.9.2003 > mně se to zátiší líbí; jak říkám, obdivuju lidi, kteří něco namalujou a je poznat, co tam je :-); pravda je, že to utíká trochu do leva ... to je tak schválně ?
Body: 4
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 12.11.2003 > ..pěkné..
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 2 (3) 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter