Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ze světa tmy
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 18.8.2003 (01:01:56)

     V noci ze dne 15. na 16.8.2003 zůstal široký pás od kanadského Toronta po Ne York bez přívodu elektrické energie. Nefunkční se stala infrastruktura, obchody zůstaly zavřené, lidé doma se nemohli dívat na televizi. Na jedněch nejmenovaných amerických internetových stránkách se ocitli tyto bizardní informace, které se udály v noci za naprosté tmy.

 

     V malé vesničce Dreamsweet jihozápadně od Clevlandu ztratil nervy John Dumpton a umlátil svoji manželku holícím strojkem, protože nabyl vědomí, že se jej žena (jakou už kolikrát) snaží dostat z domu, k čemuž používá všemožné prostředky. Když se večer (notně opilý) holil, vypadl proud a strojek mu v posledním záchvěvu energie pořezal půlku obličeje.

     Ráno, při světle, se zjistilo, že zabitou nebyla Johnova manželka, ale kráva Lili, která se z nepochopitelných důvodů nacházela v době vraždy ve vaně koupelny.

 

     V restauraci v západní části Toronta se šíleně rozzuřený severoameričan pokusil okrást postupně dvanáct lidí (všechny v prostorách restaurace, pod rouškou tmy). Důvodem bylo, že při své objednávce dvojitého toastu nastal kolaps energie a jeho (natolik milované) jídlo mu nemohlo být vydáno.

     Všech dvanáct lidí, které se snažil okrást – svítil si svým mobilním telefonem s extra silným jasem – právě konzumovalo „jeho“ dvojitý toast.

     Poté co byl zneškodněn obsluhou restaurace, křičel po dobu 12 minut a 46 vteřin:

     „Teroristé nám berou jídlo!“

     Umlčen byl až trojitou bagetou (bez sýra či salámu), kterou mu osobně sám vedoucí restaurace nacpal do chřtánu.

 

     Na dálnici mezi Detroitem a Toledem nastala největší automobilová bouračka za posledních dvanáct let. Strůjcem tohoto neštěstí byl čerstvý absolvent řidičských zkoušek Irvin Young (17 let, bezdětný, svobodný). Při cestě do rodného Detroitu si uvědomil závažnost situace (výpadek proudu) a při vjezdu do města vypnul motor a zhasl světla (v prostředním pruhu pěti proudové dálnice).

     Poté, co zázračně přežil náraz šedesáti osobních a dvanácti nákladních vozů, vypověděl:

     „Myslel jsem si, že bude lepší nevybočovat z davu a když bylo celé město zhasnuté… (větu nedokončil, jelikož byl inzultován několika řidiči, kteří v havárii přišli o svá auta)“

 

     Na ostrově (znám pod názvem Kuba) začaly po hodině tmy nad New Yorkem velkolepé oslavy. Krátce po půlnoci vystoupil před lid sám Fidel Kastro (vezen na invalidním vozíku) a slavnostně prohlásil:

     „Americký lid byl stižen boží rukou. Jejich pevnina bude již navždy zahalena do potupné temnoty.“

     A nařídil týdenní oslavy na počest vítězství.    

     Po východu slunce bylo kubánskou policií zatčeno a popraveno několik stovek oslavujících Kubánců, kteří si nevšimli, že temnota k ránu záhadně zmizela.

    

     Téže noci byl odposlechnut rozhovor mezi americkým prezidentem a vysokým českým státníkem.

 

BUSH: „Potřebujeme pomoct. Tma nás zahalila. Volal jsem už všem, ale nikdo s tím nic nesvede.“

GREBENIČEK: „Soudruhu, poručíme větru, dešti, ale světlo máme na plánu až příští rok. Je mi líto…“

 

A tak museli Američané počkat až na potupný, obyčejný, přírodní východ slunce…



Poznámky k tomuto příspěvku
mefisto (Občasný) - 18.8.2003 >

...se ocitli tyto bizardní informace......... raději ocitly :-)

asi by to chtělo spíš ..při jeho dodávce, nikoli při své... a nebo jinou formulaci, protože "jeho" tam máš beztak 2x po sobě...

 

oceňuji dychapřítomnost vedoucího, řešení závažné situace pobavilo :-))

 


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 18.8.2003 >

technická: překlep - New York... a správně se píše bizarní... a samozřejmě ocitly

nabyl vědomí, že se jej žena... to je nesmysl, vědomí nabyde někdo, kdo ho ztratil, protože předtím upadl do bezvědomí :o))) chtěl jsi asi napsat nabyl dojmu nebo nabyl pocitu...

Důvodem bylo, že při své objednávce dvojitého toastu nastal kolaps energie a jeho (natolik milované) jídlo mu nemohlo být vydáno. Poněkud zmatek v přivlastňovacích zájmenech - píšeš své objednávce, ale z gramatické logiky věty to vypadá, že se to zájmeno vztahuje ke kolapsu energie .o))) takže místo své mělo být jeho

Poté co byl zneškodněn obsluhou restaurace, chybí čárka před co

pěti proudové dálnice pětiproudové

Myslel jsem si, že bude lepší nevybočovat z davu a když bylo celé město zhasnuté… chybí čárka před a když

Po východu slunce bylo kubánskou policií zatčeno a popraveno několik stovek oslavujících Kubánců, kteří si nevšimli, že temnota k ránu záhadně zmizela. Nechápu, za co byli poraveni - že si nevšimli, že temnota zmizela, a pokračovali v oslavách? Vždyť měli nařízený týden oslav ;o)))

 

shrnutí - není to bez vtipu, ti Amíci jsou vážně takoví... ale drobné neobratnůstky kazí celkový dojem, dílko tak působí poněkud školácky ;o)))) 


Body: 3
<reagovat 
ms_ (Občasný) - 18.8.2003 > Kelly už toho hodně napsala... osobně musím říct, že mi to vtipný nepřijde. Nemusíš z toho být nervózní - smysl pro humor může být hodně subjektivní...

Ale ani nevím, jak to hodnotit. Jako něco, co chtělo rozesmát, nebo jako něco jinýho?

Asi bych z toho spíš udělal glosu a zkrátil to. A ohledně toho vtipu - těžko radit - ale asi bych ten výpadek proudu zkusil dát do souvislosti s něčím konkrétním, co se v US událo, ap. No, třeba blbost.
Body: 1
<reagovat 
Lian (Občasný) - 19.8.2003 > Jo jo, chyby a překlepy to dost kazej. Dobrej nápad, zpracování mohlo být lepší........
Body: 2
<reagovat 
barlach (Občasný) - 31.8.2003 >

Nápad výbornej. Vezměme američanům na týden elektriku a stane se z nich nejprimitivnější národ na světe.

 

...ale zpracování mi nesedí, omlouvám se, ale fakt ne!


Body: 2
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 20.9.2003 > ten konec je hodně, hodně laciný.....:o(
Body: 1
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 20.9.2003 > quentinbubakoff> já bych naopak řekl, že to je excelentní kousek s podivuhodně vybroušeným finále, které celý opus završuje tak jaksi - no jak to říct - tak jaksi mile a žertovně... dýchá z toho pohoda a dobrá nálada... autor se s textem dozajista velmi pomazlil, než ho sem umístil... bravurní dílko! 
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 21.9.2003 > stanislav> žejo?!!!!
<reagovat 
Akimek (Občasný) - 29.9.2003 > ech... zrovna jdu od jednoho Stanislavova dílka, ve kterým mu vyčítáš jakýsi gramatický chyby, aniž bys objasnil jaký... ty budeš vážně asi nějakej srandista :o) esi nemáte doma koště, tak se stav... páč by sis měl dost pozametat před prahem, hochu... :o)

jinak co se týče těch tvých minipříběhů, je to popsaný hodně lacině a mizerně... jak po jazykový, tak po logický stránce...
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter