Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Lesní víla z kolekce Madmanova galerie
Autor: Madman (Občasný) - publikováno 1.11.2001 (00:05:38)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
boboh (Občasný) - 26.11.2002 > Toto je kvalitka
Body: 5
<reagovat 
čtenář arkovic - 13.12.2002 > Krásný. Ja si i takhle víly představovala, pravda, ře zahalený v rouše mlhy, ale to už je detail, moc vám to oběma jde..
Body: 5
<reagovat 
Elektrik (Občasný) - 19.1.2003 > Hmm...hmmm....hmmm. Ty růžky jsou fakt..Ale i tak príííma dílko man.
Body: 3
<reagovat 
vod (Občasný) - 3.12.2003 > spíš by víla lesoparku uprostřed metropole
ale vzhledem k hledem (a mohutným kmenům) se mi nechce věřit, že by byla dočistá víla (technicky bez chyby, ale přesah mi tu trochu naráží)
Body: 3
<reagovat 
Madman (Občasný) - 4.12.2003 > nemuzes tu svou poznamku prelozit do cestiny vubec ti nerozumim. je to focene ve smrkovem pralese ... tak nevim co ma znamenat ten lesopark a i zbytek tve poznamky marne lustim
<reagovat 
zuu (Občasný) - 7.9.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 3.11.2000 > Ty barvy jsou nějaké zvláštní, myslím tím ty výrazné červené, žluté a zelené oblasti u nohou...celek na mě působí trošku Saudkovsky, např. i to zbarvení kůže...Tím nechci říct, že se mi to nelíbí, naopak i ta mlha nahoře má něco do sebe...prostě zvláštní :)
<reagovat 
alaskan (Občasný) - 7.11.2000 > Chci se zeptat jestli jsi dobarvoval,pozadi vypada jako cernobila fotka,takze jsi pouzil dobarveni v komore nebo v nekterim z grafickych programu?
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 7.11.2000 > kolorování bylo čistě ruční práce modelky, žádné programy. To já neuznávám. Myslím, že jí to holce jde.
....skoro jak mně focení...:)))))))))
<reagovat 
Nathalie () - 10.11.2000 > Mně se to vybarvení líbí dost, ale nějak mi nesedí ty zelený vlasy. Jinak by mě ovšem dost zajímalo, jak to ta holka vybarvovala.
Body: 3
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 10.11.2000 > Nathalie: díky za pochvalu:) Vlasy jsem zeleně nekolorovala, ale možná to tak trochu působí. Jinak pokud jde o samotné kolorování, tak to můžeš klidně zkusit i ty na jakékoliv černobílé fotce, kterou doma najdeš. Abych se přiznala, tohle je jeden z mých prvních pokusů... Fotka se navlhčí a pak se koloruje. Já jsem k tomu použila obyčejné anilinové barvičky. Barvy na větší plochy nanáším a roztírám kouskem hadříku, menší detaily dobarvuju štětcem. Důležité je míchat barvy do zajímavých odstínů, které na fotce příliš "nekřičí" (hlavně pokud jde o odstín těla), dávat si pozor, aby na fotce nevznikaly "fleky" a mít spooouuustu trpělivosti:))
<reagovat 
Nathalie () - 13.11.2000 > Dík za vysvětlení. Možná někdy zkusim. Nemůžu uvěřit, že takto se dá vytvořit něco takového.
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 14.11.2000 > Supér :o)

Malinko ruší horní nekolorované růžky...

Jinak skfělé !
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 28.1.2001 > Holčino krásná, Ty jsi opravdu krásná....
RENA.
Body: 5
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 3.2.2001 > Perfektní.
Body: 5
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 19.2.2001 > Krásné, poetické, jste moji lidičkové. Řečeno verši nonsensové poezie "...Aaaaaccccchhhhhh..."
Body: 5
<reagovat 
adammo (Občasný) - 8.3.2001 > to kolorovani je xkrat lepsi nez tvoje fotografie,nadherny barvy,hrozne citlivy,perfektni,mas muj obdiv,
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 8.3.2001 > takovou chválu na moje kolorování??? to jsem od tebe nečekala... patrně zkolabuju
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 9.3.2001 > Marjánko nekolabuj, kdo by se s tebou z toho lesa vláčel... ;)
Má to moc hezkou atmosféru, takovou podobnou jako Parkinsonovo obrázky, ty jsou ovšem kreslený. Saudka sice z celýho srdce nemám rád, ale tohle mi barevně sedlo.
Body: 5
<reagovat 
Hodinář (Občasný) - 5.4.2001 > Pěkné. Nevím, co tu má kdo proti těm barvám. Podle mého dodávají obrázku velmi příjemnou atmosféru.
Body: 5
<reagovat 
lindgren (Občasný) - 7.4.2001 > Pan lindgren a pan Tolkien se jednomyslně shodli na tomto hodnocení: vynikající.
Děkujeme.
Body: 5
<reagovat 
čtenář Mirek z Děčína - 28.8.2001 > Patřím možná k menší skupině fotografů, ale holka patří do přírody. A je už jedno, zda má vlasy žluté, nebo zelené. Symbioza se Zemí je nádherná, obzvláště u ženy. Jen tak dále.
<reagovat 
motormouth (Občasný) - 29.8.2001 > miluju tyhle věcičky,ala 20-tá léta
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 12 (14) 14 15 16 17 18 19 20 21 22 25 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter