Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<Zpátky Kyklop
Autor: Max Bubakoff (Občasný) - publikováno 2.9.2003 (00:03:12), v časopise 6.9.2003
Pokračování>

   Max Bubakoff           

  

Okolnosti smrti Sylvie Horské        

 

 

www.netopejr.cz

 



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 2.9.2003 >

jo, pokračování je to setsakra vymakaný, neztrácíš na síle, fakt jsem to sloup jak malinu...

nikdy jsem detektivky a podobný džouky nelouskal, ale tys mi opravil můj světanázor...

tvý kousky prostě hltám...

 


Body: 5
<reagovat 
Kolben (Občasný) - 2.9.2003 > Docela hustě napsaný. Takovej správnej surovej realismus.
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 2.9.2003 > Nezklamals. Mě tam trošku nesedí přechody mezi spisovnou a nespisovnou řečí. Ale nevim, co s tím.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 2.9.2003 > Fakt dobře napsaný.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 2.9.2003 > Moc pěkné!
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 2.9.2003 >

Jo velmi zdařilé!


Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 2.9.2003 > super!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 2.9.2003 > má to spád!!!
Body: 5
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 2.9.2003 > a to déčko tomu taky ještě lípnu :o)
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 2.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 2.9.2003 >

Jo jo, spisovná versus nespisovná, ujednoť si to, ruší to četbu. Jináč super a těším se na pokračování.

Do časopisu.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Lian (Občasný) - 2.9.2003 > Delight> já si to nemyslím, to ať prozradí autor.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.9.2003 > Delight> si myslim to samý co Ty...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.9.2003 > Lian> 

já souhlasím s autorem, který ještě nic neřek....

ty přechody ze slengovýho do spisovnýho slova jsou u každýho jinak, někerý takhle fakt mluvěj...


<reagovat 
Monty (Občasný) - 4.9.2003 > Je to vskutku vypečené a vyrožněné dílko. Lahůdka. Už se těším na další dílek.
Body: 5
<reagovat 
afro (Občasný) - 5.9.2003 > Čtivé... líbilo.
<reagovat 
Danny23 (Občasný) - 6.9.2003 > zajímavý...uvidíme dál...
Body: 5
<reagovat 
Minehava (Občasný) - 14.9.2003 > Móóc vyvedený :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nin-ex (Občasný) - 15.9.2003 >

já bych tam teda taky třeba místo kteří mrskla který

ale jinak je to přesně kousek, na kterej jsem čekala a kterej vyvrací tvoji hlášku, že už nenapíšeš nic tak dobrýho jako ten první...


Body: 5
<reagovat 
delikt (Občasný) - 18.11.2003 >

Jojo, přechody mezi spisovnou a nespisovnou češtinou jsou naprosto přirozená věc!

A autor to určitě schválně myslel, i když pořád nic neřek, neřád! :))


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 4.1.2004 > Další postava, to se nám to rozrůstá :) Mno, síla no...
Body: 5
<reagovat 
kamae (Občasný) - 6.1.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
noa (Občasný) - 13.1.2004 > neklamný slang psího nadšence...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 19.1.2004 >

Tahle část se mi zdála zatím úplně nejlepší! S tím "přechodem" zatím problémy nemám, co ty? Ostatní to nějak řeší ;-)

Nikdo by neuvěřil, co dokáže udělat natřepaná sodovka stříknutá do nosu !


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 27.1.2004 > Tenhle je můj oblíbenej..:))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 29.1.2004 >
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 15.4.2004 >

Dobře napsané, ale ve čtenářské obci si to bude hledat čtenáře... /nemyslím Totem..) Tohle se bude líbit jen někomu, nemysli, že tě za to bude keždej chválit. I když to je dobře napsaný, nemyslím, že by to patřilo v normálním světě k nejvyhledávanějším dílkům. Je to pro užší vrstvu čtenářů. Moc specifické. Hodí se pro Totem, ale obecně s tím můžeš narazit. Ještě se ti to nestalo? Fakt jenom ty slova chvály? Hm.. jak říkám.. specifičtí čtenáři..


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.4.2004 > toyenka> odpovím svojí oblíbenou replikou ze Švejka....."mám blít krev?".....:o)
<reagovat 
toyenka (Občasný) - 15.4.2004 >

Proč pořád se schovávat za klasiku.. zkus být třeba sebou..  :-) Mám utkvělou představu, že v každým textu je kus autora.. Otázka: jsi ve svých textech?


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.4.2004 > toyenka> podivej bejby...já tyhle sračky píšu pro pobavení specifickýho okruhu lidí.....pokud do něj nepatříš, nečti to a neřeš....moje psaní není nějaká podělaná terapie.....kapišto?
<reagovat 
Elyn (Občasný) - 27.6.2004 > Chtěl jsi to, máš to mít :)))

výzkum k ničemu k ničemu přešel - tady je asi jedno "k ničemu" navíc..;)

jinak.. jo, sílu to má i napětí. Jen mi přišlo, že ta postava dokáže být na jednu stranu až přemrštěně civilizovaná ve svým uvažování (konec kapitoly) a na druhou stranu naprosto "barbarská", když jde o "vnitřní i venkovní" sebedefinici (těžkej frája, se slovníkem nejhrubšího kalibru - začátek a prostředek kapitoly (povídky)). Což je pro mě trochu nesrozumitelný a asi se mi zatím trochu plete povahově Renek a tenhle člověk.. Uvidím dál..:)

<reagovat 
Elyn (Občasný) - 27.6.2004 >
Body: 5
<reagovat 
čtenář marta - 26.11.2004 > Copak jste se všichni zláznili? Tohle má bejt dnešní kultura? Je to hnusný, sprostý a brutální. Tohle má bejt ,,kladnej hrdina" nebo co? Kdybych nehledala heslo ,,kavkazani" asi bych to nenašla, takže sem nepatřím a jsem ráda, protože se mi z toho chce zvracet.
Psát mi nikdo nemusíte, nechci už o tom mluvit.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 27.12.2004 > čtenář> díky marto...vím, že sem už nikdy nezajdeš.....ale to je nejkrásnější pochvala, kterou jsem tady dostal......chce se mi z toho zvracet...to je třešnička....:))
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 4.1.2005 > Max Bubakoff> 

nádhera. v gůglu je to až asi šestadvacátej odkaz, ale dostanou se k tobě...

 

kupodivu diskuse na literře je o kus vejš...

 

http://www.literra.cz/moduly/diskuze/php/tema.php?tema_id=6

 

 


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter