Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Mord (morální melodrama) z kolekce Slovní hříčky
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 18.9.2003 (09:55:24)
následující v kolekci>

                                                          M O R D 

       (morální melodrama - muzika: Mozartův melancholický menuet, mluví: Munzar)

 

Míjel mrazivý měsíc máj. Mocně mrholilo, mírný mistrál mlátil malými, mšicemi mučenými muškáty. Malé myšky mrzly mrazem. Málomluvný masér mírně masíroval Magdu, macatou milenku ministra Mertlíka. Magistra míchala měchačkou měsíčkovou mast. Mutující mladík mašíroval městskou magistrálou. Měl malé množství marihuany. Marnotratnými muži milovaná Machálková mlčky míjela Mánesův most. Moderní malíř maloval malebné mostecké muldy, marnivá manekýnka měla muňky, mladí movití manažeři mastili mariáš. Mračivý mlynář mlel mouku. Majitelka masny měla maximálně možné manko (měla moc malé množství mortadely). Mafiáni maskovali mrtvolu mělnického manažera Motokovu mohylou molitanu. Myslivec Macháček musel měnit motor mazdě. Mládě mývala mylo mrkev, ministrant myl monstranci. Miss Morava mluvila miniaturním mobilem (motorolou). Mandlíková měla moc marodný meniskus. Musela mlsat morfium.

 

Mrzutá Menclová mrštně makala. Měla melouch. Máchala manželovi moderní modrý motýlek. Mydlila motýlek mazlavým mýdlem, malátně mačkala markantně mastný manšestr malými malíčky. Motýlek měl místy mastné mapy. Muzeální magnetofon (měl mizerné monočlánky) mručel Mozartův melancholický menuet. Milá muzika! Menclová mentorovala: "Miláčku, musíš mít motýlek mastný?" Mlsný Mencl mohutně mlaskal. Mlsal. Měl mísu mandlového marcipánu, mazaného meruňkovou marmeládou. Mazlivě míchal milovaný mok. Meltu. "Musím!" muknul. Menclová měla málem mozkovou mrtvici. "Muži, musíš mne mučit?" "Musím," mlel mužný manžel monotónně. Mlčela. Měla migrénu. Malý mžik. Minula minuta. Menclová mátožně mrskla motýlkem. Mohutně mlátí manželovu mozkovnu mosazným mlýnkem. Mencl mrtvolně modrá. Mře. Mimořádně mistrný mord! Mohutný masakr! Mrzký motiv! Městská mordparta musí makat.



Poznámky k tomuto příspěvku
mefisto (Občasný) - 18.9.2003 > mimořádně morbidní melodrama :-)))))
Body: 5
<reagovat 
Akimek (Občasný) - 18.9.2003 > :o))))))) akorát si nejsem úplně jistej, esi Mazda dělá i motorky... :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
RadimP (Občasný) - 18.9.2003 > :o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 18.9.2003 > Mistrné melodrama! :-))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 18.9.2003 > Teda Ifčo, jsi tak krásně morbidní!!! Dík, zase jsem se od plic zasmála!
Body: 5
<reagovat 
farišta (Občasný) - 18.9.2003 > super, výborná hra se slovy, doporučuji.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 18.9.2003 > Mře! :-)))))))
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 18.9.2003 > Tohle ti jde skvěle.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lef (Občasný) - 18.9.2003 > :-))) Perfektní!
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 18.9.2003 >  Chces mne emkama zamordovat?  Ale kdyz jsem prelouskala, tak perfektni
Body: 5
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 19.9.2003 > Paráda! Akorát by se mi nelíbilo, kdyby to namluvil Munzar, ale to je detail ;-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
asi (Občasný) - 19.9.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 19.9.2003 > hustýýýýýýýýýýýýýýýý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 20.9.2003 > pěkné věru...
Body: 5
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 22.9.2003 > zupa!
Body: 5
<reagovat 
rabako (Občasný) - 22.9.2003 > chicht! :o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Unge (Občasný) - 23.9.2003 > Standa Stárek shlížel se severní strany staré slaměné střechy svou starší sestru Sylvu, sbírající se státní silnice, spojující severozápad se severovýchodem, snopy sluncem silně seschlého sena.
Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 23.9.2003 > Unge> Shlédni slátaninu "Se svým strádáním se svěř Sally" - slinty slovenského sexuologa Stana Slnka.
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 23.9.2003 > yfčo výborné, jako koneckonců vždy:o)))stále čekám na ypsilon:o)))
Body: 5
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 24.9.2003 > Tohle máma napsala když jsem chodila do první třídy. Naše učitelka se totiž jmenovala Menclová. Díky tomu sem asi prolezla. :o))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 24.9.2003 > Kačaba> 

To jsem nepsala kvůli tomu, abys prolezla. Kvůli tomu jsem pí učitelce nosila jablka z naší zahrádky.

 

P.S.

Se divím, žes prolezla, když jsi to učitelce dala přečíst...


<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 25.9.2003 > S chutí...
Body: 5
<reagovat 
Augustus (Občasný) - 25.9.2003 > Skvělé!!!
Body: 5
<reagovat 
Kvičislava Doudová (Občasný) - 3.10.2003 >

Milé děvče, není to špatné, jenže... Už mne nebaví pořád dokola opakovat, že je tam málo mrtvol, abychom to mohli my metaláci ocenit. Lepší a vhodnější by bylo:


Mordování - metalový melodrama

Muzika: metalový Morion

 

Mraky mrzce mrholí

Mencl mrštně mrtvolí

Menclová mírně milá

Mohylu mrtvol myla

 

Mrzké mrtvol megafláky

Motivují metaláky


<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 7.10.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Silona (Občasný) - 14.10.2003 > :))
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (3) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter