Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Perličky ze studií
Autor: petr kurka (Občasný) - publikováno 23.9.2003 (01:22:21)

Perličky ze studií

 

— Medicina, postřehy objevné
Hlavní příčinou elektroforesy je to, že bílkovina je složena z albuminů a globulinů, které se navzájem honí.

— Medicina, obrázky ze života
Čas se udává v Kelvinech. A teplota v sekundách. Přijdu za 3 Kelviny.
Kojenci se skládají z 60 až 100% vody.
Mýdlo je směs glycerolu, různých mastných kyselin a dalších přídavků, na které si nevzpomínám. A vlastně jsem se ještě nesetkal s tím, co vlastně to mýdlo je ...

 

— Holkám z naší školky

(Příklady z nižších škol či školních tříd á la Směje se mi za zády drze do očí.)

 

Hodil mokrou houbu po učitelce, která po dopadu na zem udělala loužičku.

 

Váš syn nevhodně dokazuje svou sílu při pracovní výchově tím, že utahuje svěráky děvčatům.

 

Dává pořád pozor, jestli na něj dávám pozor a když si myslí, že nedávám pozor, tak záměrně nedává pozor.

 

Bez vyzvání vyndala při hodině tělesné výchovy kozu a celá třída přes ni skákala.

 

Navádí spolužáka cikánského původu, aby se svléknul a ukazoval přirození. Za odměnu nabízel samolepky západní výroby. Naléhavě doporučuji vyšetření psychologa !

 

Zavřel spolužáka nahoře do digestoře.

 

Zlomil nástěnnou mapu spřáteleného státu (SSSR) o hlavu spolužáka. Plátno vydrželo, je však nutné opravit rám.

 

Bije spolužačku deštníkem, ač není jeho.

 

Kousl učitele do ruky, když jsem jej káral.

 

Vysmívá se kázeňskému řádu a řediteli školy zejména.

 

Stahuje spolužákovi trenýrky před spolužačkami, čímž vzbuzuje jejich velký zájem.

 

Bez mého dovolení ukradl na chodbě plivátko.

 

Smrká mi do výkladu.

 

Při hodině chemie fyzicky napadl spolužáka.

 

Matějka Jiří nemá žákovskou knížku. Byl pro ni poslán domů a dosud se nevrátil.

 

Je stále zasněný. Pořád myslí na něco jiného, než právě ve škole děláme. Na otázky reaguje roztržitě. Navíc má výborný prospěch. Z uvedených důvodů naléhavě doporučuji vyšetření dětského lékaře.

 

Při hodině zoologie občas kouše spolužáky, vydávaje se přitom za černou vdovu (Latrodectus mactans). O mně tvrdí, že jsem stará zmije (Vipera berus).

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lian (Občasný) - 23.9.2003 >  Krásný.....mně jednou jeden řekl: Tejnecká, neválej se s Jančářovou......... Jako by mu do toho něco bylo Na vysvětlenou, válely jsme se po lavici,páč byl strašně nudnej a smrděl.
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 23.9.2003 > pohoda...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter