Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 6.5.
Radoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
exorcista
Autor: farišta (Občasný) - publikováno 29.9.2003 (10:17:30)
Když ulicí prošel indiánskej pohřeb, dozněly všechny ty hrdelní písně, zatáh‘ jsem závěs a sednul k topení. Myslím, že bych brečel, kdyby topili, ale nerad loupu z ksichtu zamrzlý slzy, tak jsem se ubránil. Od teď je jasný, řekl jsem nahlas a chvíli opravdu litoval, že nemám mikrofon, je jasný, že se něco děje. Ale pak se rok a dva dny nic nedělo a já si zvyk‘, normálně jsem otupěl. Když jsem se pak chystal jednoho rána na procházku se svým přítelem, ze skříně místo kabátu jsem ho vytáh‘. Nebo vlastně asi vyšel sám, tak nějak spíš ale napůl. Na hlavě měl čelenku z nabarvenýho peří, v ruce ňáký chrastítko, na sobě vyšívaný pyžamo, imitace kůže. Zazubil se na mě, jako bychom se znali, ahoj, deklamoval, jsem Jáchym Topol, momentálně vyhánim duchy mrtvejch bojovníků z tvýho šatníku, což je dost velká psychická zátěž! Říkal to skoro radostně a já v tu chvíli už věděl, je to tady. Jak tak chodil po mý ložnici, zjistil jsem, že to není Topol, že je to Tomáš Hanák, který v nějakým blbým skeči hraje Jáchyma Topola, kterej zase hraje indiánskýho vyháněče duchů. Osobně jsem si nikdy nemyslel, že takový věci se dějou. Ale dějou. Hanák mi normálně našlapal po celý ložnici, ale aspoň tam nebudu mít žádnýho vinnetoua po spotřební lhůtě.


Poznámky k tomuto příspěvku
druhej hlas (Občasný) - 29.9.2003 > zvláštní....
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 29.9.2003 > se tady směju jako pako :o))))
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 29.9.2003 > Bydlíš na Plzeňský, nebo co to je...? ;)
<reagovat 
 farišta (Občasný) - 30.9.2003 > čmelák> ty mě chceš dostat do nějaký schýzy, ne?
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 1.10.2003 > ne?
<reagovat 
 farišta (Občasný) - 1.10.2003 > čmelák> jo... je nutná otázka, nebo víš, na co se chci zeptat?
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 1.10.2003 > hmm... myslím, že ta otázka stejně zůstane bez odpovědi. haha
<reagovat 
tři (Občasný) - 21.10.2004 > já myslel, že to bude Halík ... tak holt jindy
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter