Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sarkofág separovaných
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 6.10.2003 (00:12:45)

 

Sarkofág separovaných.

 

Sezení spichoterapie. Sedmnáctý sjezd sezvaných slaboduchých (scenérie). Sedící sklerotické siluety splašenců se splihle skláněly se svých sofa. Senzuální seance spouští sebeprznící samotoky slov. Skličující společenstvo slézá signatární skutky. Soužití spáčů splétá stupidní spečeninu smyšlenek.

 

Svobodně smýšlející somatolog Sutter, suverénní svalovec, stehoval sdrátovaný stetoskop. Sám saturován Speedem, spatřil svými skly stafáž smutečního shromáždění. Spopelněný samaritán Sádlo skrápěl skla svých soudruhů se Sanopsu. Sebevražda ! Strychnin !

 

Somnambulní slabozraký saniťák Sauer, silně sťatý, schlíple supěl studícím slejvákem slimáčím spěchem se skromností skrčka. Sekret semeníku schváceného Sauera smáčel safiánové slípy, sťa semafor svítil Stůj. Servilní sekretářka Sylva, sexuálním svíráním schoulená, sadisticky semkla seznam sloužících sester: „Sežerte se, smyslné semetriky !“

 

Sinalý sbor separovaných schýleně spočíval. Sporadicky stupidní stelivo smyšlenek skrytě sžíralo slzy scestí. Skučící sedlina slzavého shromáždění skomírala, stávajíc se seřadištěm skalpované sebranky. Sklízíme slibný skřipec slepýšů se souzněním soužení. Steeplechase spiritizmu slunečního stmění spolehlivě splozující splašky.

 

Soaré. Spolkneme si stehýnko se strdím ? Sicher ! Strašák stolice století !!!

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Flegmatik (Občasný) - 6.10.2003 >

Máš tady pár slov, která mají být na začátku se z a ne se s - zpopelněný, ze Sanopsu, atd.

Yfča tady svým rozhovorem se sexuologem nasadila hodně vysokou laťku, za snahu ti dávám trojku.  Přečti si to povídání od Yfči, je o hodně lepší.


Body: 3
<reagovat 
Akimek (Občasný) - 6.10.2003 > hmmm... takový o ničom to je...
Body: 2
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 6.10.2003 >

Povídání od Yfči jsem samozřejmě četl - i během psaní. Mám to staženo na svůj disk (ostatně od ní všechno). Už mám ale připraven příspěvěk s písmenem, které Yfča nezkusila. >M<


<reagovat 
 Bobísek (Občasný) - 6.10.2003 > Montrealer> Asi toho od Yfči moc staženýho nemáš, protože M tady asi před 14 dny měla. Mord - morální melodrama, 10 doporučení, jak koukám...  Ale třeba budeš s tím M tentokrát lepší než ona.
Body: 3
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 6.10.2003 > Bobísek: Na Mord jsem se podíval odpoledne. Lepší než Yfča určitě nebudu, ale o to snad ani nejde. Ono to možná vlastně vůbec nejde.
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 6.10.2003 > Montrealer> 

Správně, o žádné závody tady nejde!  

Tahle legrácka by potřebovala trošičku vyladit, ale za snahu ti posílám sardel (tedy pět bodů)... a to povídání od písmene em si vyčíhám! 


Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 6.10.2003 > Yfča: Už je to tady a zase horror. Tentokrát jinde než ve zblázinci. Pokusil jsem se "děj" trochu rozveselit. Snad se mi to povedlo. Akorát, že se mně písmeno >M< poněkud zprotivilo - aspoň dvacetkrát prohledávat slovník z roku 1963 (nic novšeho nemám a i tenhle je z knihovny, kde taky nejsou žádné novinky). Takhle slovník na počítači - jenže jak jsem zjistil, musím mít potřebnou zásobu slov aspoň chvíli v hlavě. Jinak bych asi skončil v sarkofágu separovaných... jó, obézní šmajlíci, to je moje !
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 7.10.2003 > Montrealer> Mohu-li ti radit, slovník moc nepoužívej, spíš se spoléhej na vlastní slovní zásobu a po slovníku hmátni jen v nouzi největší.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 8.10.2003 >

Yfča: Vlastní slovní zásoba ? V matematice s tomu říká prázdná množina (chceš-li, tak makovice). Jenže i prázdné makovice jsou cennou surovinou pro výrobu opia. Prý musejí být nezralé...


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter