Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<zpátky Královny vědí, kdy odejít. z kolekce Fejetonky
Autor: Majka (Občasný) - publikováno 19.11.2000 (00:26:27), v časopise 21.11.2000
"Není na Valentýnské přáníčko moc stará? Není. Co je čtvrt století?": Šibalsky se usmála.
Zajímavé vyznání "Jen královny vědí, kdy mají odejít, teď už to vím, odpusť mi, prosím,...Stále Tvůj Libor."
Tak Libor, její láska - to ale bylo před několika lety, na střední škole. Znali se spolu od malička, moc si rozuměli, jezdili s partou na vodu...a tam to vlastně také jednou všechno skončilo. Při noční procházce, když se vzdalovali od hlučně zpívající party, ji Libor požádal o něco, na co nebyla připravená. I když bylo moc těžké odolat jeho něžnostem, cítila, že by něco předběhla - a to nechtěla. Nepochopil to. Pak dotíral způsobem, který ji překvapil. Nevydržela jeho chování a beze slova se vrátila k táboráku - netušila,že to nebude odchod jen pro tento den. Ješte tu noc dostal Libor od její kamarádky Zuzany to, co mu ona,Míša,odmítla dát. Ostatně Zuzka ji Libora vždy záviděla a také ji ho už nevrátila. A měsíc před maturitou Zuzka zjistila, že je těhotná. Tady se Libor ukázal a neutekl. Dokonce si chtěl Zuzku, přes všechny problémy, vzít. Snad se i na mimčo těšil. Ale Zuzka měla jiné plány, ještě se nechtěla vzdát studentského života. Šla na potrat. Za několik týdnů se spolu rozešli.
Víc o něm už Míša nevěděla, šla studovat do Prahy a po škole se vrátila zpátky do rodného města. A teď v ruce drží dopis od něj, pracuje stále v jejich městě - prosí ji,aby mu odpustila, prý se změnil, vyspěl, není už tak mladicky prchlivý, váží si jí...Zavřela oči, neví co má udělat. I královny občas nevědí...



Poznámky k tomuto příspěvku
igor_indruch (Občasný) - 14.4.2004 > No - je to stará věc - tak možná nemá cenu se k tomu vyjadřovat. Ale když už jsem to nakous - není to dobře napsané. Je to naopak velice špatně napsané. Je to jen námět, myšlenka. Zpracování veškeré žádné. Ale to všechno už asi víš. :o))
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 19.11.2000 > To je Majko zivotni situace hodna diskuse ... dost by mne zajimalo, jak se ta Misa pak zachovala ... moc pekne napsane.
Body: 5
<reagovat 
Paula (Občasný) - 22.11.2000 > Moc hezky napsane, v jednoduchosti je krasa!! Cte se to jedna basen..cekas na radu jak zakoncit svou povidku? Drzim palecky, abys ji nasla...ja sama bych potrebovala tolikrat poradit...Odpustit a uverit, ci zanevrit a nenavidet, oboji boli a ani do jednoho se nam nechce...Pekne!!!!
Body: 5
<reagovat 
Mišpule (Občasný) - 24.11.2000 > Zajímavý příběh, způsobená rána v rsdíčku se hojí špatně a někdy se může znovu otevřít, ale každý se někdy mýlí a odpuštění přináší úlevu většinou oběma stranám... Chybovat je lidské, odpouštět asi královské.... Moc pěkné.
Body: 5
<reagovat 
Black (Občasný) - 26.11.2000 >
Body: 5
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 27.11.2000 > je to dobry, dobre napsany, ale jako fejeton bych to nevidel. KAZDOPADNE SE NA TEBE HODNE USMEJU
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 2.12.2000 > Mě se to zase tolik nelíbí
Body: 3
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 26.12.2000 > hezky jsi to napsal...to mě se to zase líbí...co porad máte s tím feejetonem, jestli je nebo není, pokud já vím, neexistuje definice fejetonu, aby uspokojila vsechny...koneckonců co na tom zaleží co to je, jestli uvaha nebo fejeton nebo sloupek nebo glosa...myšlenka je důležitější, ale pokud myšlenku někdo nevidí, pak používá rádoby literární rozumy...
Body: 5
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 16.2.2001 > Kdybych byl ženská a nějakej chlap (navíc s takovýmhle škraloupem) mi v daný situaci napsal "Stále Tvůj", tak bych ho hnal potěhem. Jinak je to napsaný hezky, sevřeně, i když tomu tak trochu chybí nějaká ta katarze... na druhou stranu otevřenejch historek jako je tahle bylo vždycky poskrovnu. Tahle povídka nutí P.T. čtenářstvo k myšlenkám a dokončování na vlastní způsob, což je prakticky to nejlepší, co se může autorovi povýst. Dobře napsaný.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 (2)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter