Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Před zrcadlem z kolekce Staroba
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 28.10.2003 (00:41:55)
následující v kolekci>

Moje tělo, zdá se,

lusku podobá se.

Jsem už (jak to bývá)

zelená a křivá...



Poznámky k tomuto příspěvku
Jaromír Řepa (Občasný) - 22.10.2003 > Super...
Body: 5
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 28.10.2003 > Jo, jo. A to se říká, že s humorem jde všechno líp.
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 28.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 28.10.2003 >  By mi teda ZAJÍMALO, JAK TO ŽE ZELENÁ, KDYŽ JSEŠ TEN ABSTINENT :O)))
Body: 5
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 28.10.2003 > hajka> Asi právě kvůli tomu...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.10.2003 > hajka>  Yfča není zelená, toto je nadsázka až nadliterární...
<reagovat 
 hajka (Občasný) - 28.10.2003 > Yfča> Já si to hned myslela, že kdo je líný se napít, tak špatně skončí :o))) Když už mám být zelená, tak si předtím alespoň něco užiju :o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.10.2003 > hajka> užívat si a alkohol? ech! a co klidné radosti: kontemplace nad listím na pasece, kolouškem v oboře etc.?
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 28.10.2003 > Neviděl bych to tak tragicky.
Body: 5
<reagovat 
.......... (Občasný) - 28.10.2003 > :))
Body: 5
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 28.10.2003 >
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 28.10.2003 > Yfčo, jsem tě včera přeci potkal ve Vodičkovej a svým leskem jsi úplně smetala ostatní chodce z chodníku, pročež s tímto dílkem nesouhlasím... fabulace je hezká věc, ale takhle lhát?  ECH!!!!
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 28.10.2003 > stanislav> Chtěl bych vidět Yfču, ana smetá chodce z chodníku... 
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 28.10.2003 > Unge> Jako Anna Proletářka ?
Body: 5
<reagovat 
Silona (Občasný) - 29.10.2003 > Vtipné. :)
Body: 5
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 28.10.2003 > nějak mi to přirovnání k lusku nesedí....možná proto že lusk není křivej ale trochu zahnutej :))) mno prostě si myslím že by se našla lepší zelenina nebo ovoce vystihující stáří :-) promiň že rejpu ;-)
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 28.10.2003 > Dommi> 

Taky si rejpnu, ale do Tebe, žertovně :o))

To je přeci starej "jakožežert": Holka jako lusk... Zelená a křivá...

A nebo: holka krev a kroupy... úplný jelito... :o))

 


<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 28.10.2003 > Delight> jelito nebo lusk...mě se nelíbí ani jedno, nemůžu si pomoct. přece se to nemůže každýmu líbit! a já jsem ta černá ovce, těší mě
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 29.10.2003 > Delight> Jasně. Je vidět, že máš přehled.  Na tohle téma je toho přehršel. Holka jako obrázek... jen ji pověsit... atd. atd.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 28.10.2003 > Dommi> 

Jasněže ne, já ti to vůbec neberu!

Jen jsem se pokusila o vysvětlení tohohle slovního spojení, jakože je to starý a známý :o)


<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 28.10.2003 > Delight> Tak asi nejsem tak stará abych to znala :))))))
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 29.10.2003 > Dommi> 

To teda fakt nejsi :o) Proto ti to objasňuju :o)

A pro samý učitelování sem zapomněla na body, já hlupák, hlava děravá!! :o))


Body: 5
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 29.10.2003 > Hezky ses popsala.  Přesně takhle ráno vypadáš, když vylezeš z postele.
Body: 5
<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 31.10.2003 > Tak to je hezký
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pavel Šavel (Občasný) - 28.10.2003 >

pěkná...

 

 

...kravina.


Body: 1
<reagovat 
 čtenář Jarda - 28.10.2003 > Pavel Šavel> Ty neznas rceni - byla to holka jako lusk - zelena a kriva? To teda nejsi zrovna moc sectelej. Tohle uz rikala moje babicka.
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 1.11.2003 > Pavel Šavel> Plně s tebou souhlasím - až na ten malý detail, že se přitom někteří človíčci zasmějou.
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 26.11.2003 > Super!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
2 3 4 5 (6) 7
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter