Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Gornja Brela
Autor: Madman (Občasný) - publikováno 13.10.2003 (00:45:16)

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
toono (Stálý) - 13.10.2003 > aale madmane, to snad ne..
<reagovat 
Cedrik (Občasný) - 13.10.2003 > hmmm - viz. Toono
<reagovat 
toono (Stálý) - 13.10.2003 > nicmene jsem nevedel ze marihuanka se navleka do neceho tak komercniho..
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 13.10.2003 > noo.. byl to muj napad, a porad si jeste myslim, ze ne zas az tak spatny, takze budiz mi odpusteno, ac podhled Leni Riefenstahlove je fajn:) jen nevim, jak se poznavaji komercni hadry... nosi je reporterky na nove?
<reagovat 
 toono (Stálý) - 13.10.2003 > marjanka> komercni neznamena nevkusny..:-]]
<reagovat 
karfik (Občasný) - 13.10.2003 > Když už teda kritika tak... vlevo mi nesedí ta linka dotýkající se okraje obrazu. a ta dívka se kouká přesně na opačnou stranu než by se mi asi líbilo... kouká pryč, nikam... měla by dle mého kokat do fotky. nebo bych volil obrácenou kompozici a dívku dal doprava dolu a okno doleva nahoru. No ale co už teď, že jo ?
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 13.10.2003 > Tu znám:-))
<reagovat 
jak (Občasný) - 13.10.2003 > mě se to líbí z neznámého důvodu-asi ten úsměv a obleček
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
Madman (Občasný) - 13.10.2003 > Tak to schrneme .... světlo špatné .... ženská krásná a moje ... dům zřícený ... nepoužil jsem klišé pohledu do zbrazeného prostoru . protože pohled do neznáma mi připadal u zříceniny logický .... opačná kompozice byla vyloučená podmínkami a mů maličkostí .... to snad ne není konstruktivní připomínka, ta mě ve focení dál neposune .... komerční hadry .. no to už se asi ani nedá komentovat ... nebe kýčovité ... no prostě díky karfikovi za jediný náznak konstruktivní kritiky .... joo málem bych zapoměl ... martine já ji taky od někud znám ....
<reagovat 
bigjohn (Občasný) - 14.10.2003 > za m.
Body: 4
<reagovat 
kkkk (Občasný) - 15.10.2003 > Obleceni, opacna kompozice ... a vubec vetsina pripominek, jsou tu dosti bezpredmetne. Pokud uz bych vubec chtel tuto fotografii nejak upravit (jakkoliv to neni treba), tak snad jen to, ze bych divcinu presunul kousicek doprava, abych mohl v klidu oriznout levy okraj te zriceniny. A mozna bych mereni exposice nastavil na jeji tricko, kvuli te bile. Uhel pohledu je absolutne v poradku, v souladu s klesajici hranou zriceniny.  
Body: 5
<reagovat 
čtenář podzim - 17.10.2003 > Co třeba vyretušovat tu dívku?
Pak by mi ten levý okraj nevadil, naopak.
Asi bych se ptal, co je za tím oknem, vytvářelo by to větší napětí.
<reagovat 
čtenář podzim - 17.10.2003 > Je fakt, že pak už by to nebyl portrét.
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 25.10.2003 > Tož si měla vylézt do toho okna a nemoselo byt tolik blbých keců!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter