Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
4500 policistů
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 14.10.2003 (21:31:53)

4500 policistů zatklo při razii 8 kuplířů.

4218 policistů bylo naštvaných, že je náhlý rozkaz vyrušil z nočního rozjímaní.

2189 policistů zapochybovalo, proč se dalo v minulosti k policii.

412 policistů mělo jiné zbraně než pistole.

175 policistů bylo zkorumpovaných a mařilo razii.

61 policistů by při dechové zkoušce nadýchalo zbytkový alkohol.

35 policistů se otevřeně hlásilo k nacistickému hnutí (před vstupem do policie).

26 policistů si zapomnělo nějakou část povinného vybavení doma.

14 policistů před vstupem do objektů zakoplo o práh.

7 policistů jelo do akce rovnou z hospody.

3 policisté by nadýchali více než 3,00 promile.

1 policista měl žloutenku typu C, kterou již dva týdny tajil.

 

 

…ale jen několik jedinců si na této akci pořádně namastilo kapsu (a z toho nebyl ani jeden řadový policista).



Poznámky k tomuto příspěvku
Skafloc (Občasný) - 15.10.2003 > No, asi jo. Na druhou stranu... jsou to taky lide a je logice ze kdyz si vymysis nahlou razii, polovina sedi v hospode nebo se z hospody vyspava doma, ne?
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 15.10.2003 > trochu to připomíná titulek z včerejších nebo jakých lidovek: čtyři tisíce hežble hežble policistů zatklo dvacet jedna lidí, nebo tak nějak...
<reagovat 
 Silona (Občasný) - 15.10.2003 > stanislav> Oni ty titulky byly ve všech novinách v podstatě všude stejné... :)
<reagovat 
barlach (Občasný) - 30.10.2003 > V určitých pasážích jsem se zasmál. Nejsem přítelem neustálého zesměšňování a pranýřování policistů, ačkoliv i já s nimi nemám jen dobré zkušenosti, takže v lecčems nesouhlkasím. Ale v lecčems také ano... A ta věta s 14 policisty mě rozchechtala...
Body: 4
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 30.10.2003 > :-)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter