Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí ve sbírce IV.1. z kolekce DEGENERÁTOR TEXTŮ
Autor: g morr (Občasný) - publikováno 6.11.2003 (09:26:22)
další ve sbírce>

IV.1.

 

Vítr

 

Ještě nikdy mě žádné další svítání tak neděsilo

jako každé další svítání: mraky zastaví —

na nebi čluny

 

Ještě nikdy jsem nebyl tak blízko úplnému šílenství

než každý další den

vítr  

 

ohnul stromy až jim třísky v hřbetech zapraskaly ohnutých

vítr  

 

stromy řvaly hrůzou každý další den je víc bílá

hlavová kost oči černé spát

jděte spát

vítr  

 





Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 6.11.2003 > to je nějaké zmatené
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 6.11.2003 > jo, tohleto...
Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 6.11.2003 > Ano, některé pasáže jsou srozumitelné a ještě nikdy jsem nebyl tak blízko úplnému šílenství. Černé oči jděte spát...
Body: 4
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 6.11.2003 > Montrealer> tohle, snad nějakou shodou okolností, dává smysl úplně celé. jako že se kurděje jmenuju.
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 6.11.2003 > g_morr> Kurděje se jmenují Scorbut  a vitamin C je Acidum ascorbicum !
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 6.11.2003 > Montrealer> Ano, ale Acidum ascorbicum pouze na levou stranu ;)
Jdu shánět erd apfel –
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 6.11.2003 > g_morr> erd äpfel jsou podle mě erteple, čili takzvané brambory...
Nechme si to na jindy, já už jdu spát.
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 6.11.2003 > g_morr> 

Tím chceš tvrdit, že pravotočivé Acidum ascorbicum je neúčinné nebo mě jen tak zkoušíš ? Co když je účinné právě to levotočivé ? Nemám tu nic, v čem bych si to vyhledal - a možná že Acidum ascorbicum vůbec nemá spirálovou strukturu. Jó, mít takhle strukturní vzorec...  já jsem tenhle chyták napoprvé nepochopil - prostě nevím. Je však pravda, že brambory proti kurdějím pomáhají... a je 5 hodin ráno.


<reagovat 
 g morr (Občasný) - 6.11.2003 > Montrealer> jasné. zemčata, zemský jabka, zemáky, bandory a kdoví jak jinak. to je na ty kurděje... kurděje jsem já, jdu se zahnat bramborou. do hajan.
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 6.11.2003 > g_morr> Čoveče sme tedy pěkně naprd, sem se těšil na tvý slibovaný věci s těma supermarketama - a vono něco jinýho, zároveňs mě ale potěěěěšil. Ty tvý popisy jakoby zvenku, pomocí něčehocvo s tím jako nesouvisí. To žeru...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 g morr (Občasný) - 7.11.2003 > Luk Malér> pridou, supermarkety... v petce...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 7.11.2003 > g_morr> Já myslel v III.5 a on v V.
<reagovat 
Lei (Občasný) - 20.1.2004 > Za tohle jsem zapomněl dát D.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
whispermoonlite (Občasný) - 17.8.2009 > rád jsem si tvůj styl po letech připomněl. nejvíc mě na něm vždycky zajímalo, jak tvý texty dokážou lehce zpracovávat hmotu, aniž bych přitom měl pocit, že mě tíží nějaké nezbytné jádro. to mě bavilo vyhledávat, ty místa na hraně mezi prázdnotou a ještě stále něčím.to se mi ostatně líbí u citizena. já tak jemně psát neumím. A potom takový ty odbočky, jejichž tvar je nepředpověditelnej a při nichž mám pocit, že sem ve světě, kterej mi je neznámej. umíš dobře rytmizovat opakování motivů. tohle v tvých textech stále prosvěcuje. taková zvláštní pošahanost, nebo vycentrovanost, to je lepší srovnání. A samozřejmě ten stále přítomnej, i když hodně taky zmírněnej škleb za textem. to mě vždycky štve, když vidím, že někdo umí vymyslet věci, který sou mi nedosažitelný. sem děsnej.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14 15 16 17 18 20
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter