Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Anarela a jiní pochopí:-)
Autor: BlueSky (Občasný) - publikováno 24.10.2003 (00:50:00)
Foceno stařičkou Směnou, do níž proniká světlo, ale nic jiného v tu chvíli nebylo po ruce:-) Pozor - copyright na barvu země:-)


Poznámky k tomuto příspěvku
BlueSky (Občasný) - 24.10.2003 > Tušíte dobře, pane inž:-))Vo tom není žádná...:-)) Nebo jo?
<reagovat 
inž. Prase Antonín (Občasný) - 24.10.2003 > Dušičky jsou tuším až v listopadu.
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.10.2003 > inž_Prase_Antonín> Nicméně si beru ponaučení a zříkám se ihned a pro příště podobných slov  jako jsou dušičky, spousta lidí je na to háklivá, na zdrobněliny atd.:-)
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 24.10.2003 >

Jo, dušičky zmizely? To je, jako bys zahnala Lucku Bílou, která nám, človíčkům, posílá pusinky do obýváčků. :-(

 

 

Tohle je tedy slabý odvar Anarely, ale toho seš si jistě vědoma. Příbuznost snad jen stařičkým aparátem, ty Smenu, Anarela kamerku. :-)


<reagovat 
 Čtenář - 24.10.2003 > ouvej> Uaaa, zemřu nepochopena, ale to už se tak, nám géniům, stává:-)))

<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.10.2003 > ouvej> 

Je to odvar, páč nemám praxi jako A. , ale doufám, že to časem napravím a tudíž i moje fotodokumentace bude lépe naznačovat, vypovídat, atd.:-)))

A navíc, to není fotka ala Anarela, jen jsem myslela, že ač technicky nedokonalá, má aspoň malé kouzlo

 

Dušičky zmizely, začala jsem se bát, že mě nedušičky začnou za to věnování pronásledovat S nedušičkama neumím jednat, bojovat apod...tak jsem to vzdala


<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.10.2003 > čtenář> Já, čtenář génius, Bluesky....nebyla jsem přihlášená:-))
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 24.10.2003 > neco jako VioletGround...soustredil bych se spis na oblohu a delal cest svemu(tvemu) nicku :) jinak pekny zakouti...ohen, burty, vinko...nebo neco jako osidleni raje :)
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.10.2003 > peetea> 

Aha, dobře, poslechnu..a bude hůř:-)

 

Zákoutí je pěkný, ale je to spíš o vysídlení duše:-))

Znám křišťálovou ......teda spíš pěkné zákoutí,

 tam chlapci, dívky choděj...hulit:-)))

 

Pozor, já tamtudy chodím JEN na psí vycházky:-)))


<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 24.10.2003 > BlueSky> ach tak...no, ale peknou basenku slozilas
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.10.2003 > peetea> Já to tajím, ale veršování je také moje silná stránka Znám křišťálové zákoutí, tam dobře joint se ukroutí:-))
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 24.10.2003 > rozervané jako sama duše autorky......zvláštní půvab všednosti, magie zatuchlého koutku plného použitých prezervativů, mám rád tuhle surovost okamžiku:o)))
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.10.2003 > quentinbubakoff> 

Šmarjá, jaká surovost, jaký prezervativy? Takovej idylickej  (potud jsem ochotná souhlasit s tou duší autorky) obrázek....a prezervativy jsem tam nikdy neviděla!!

Ale asi o tom všem víš víc než já, Quentine...že ty jsi jeden z těch, co tam choděj?


<reagovat 
Skafloc (Občasný) - 24.10.2003 > No, v dobe antikoncepce kterou neni nutno po pouziti zanechavat v lese, aby strasila dalsich 60 generaci, bych rekl spis: nadherne zakouti, kde se po zapadu slunce jednomu zda jakoby slysel slastne vzdychani milencu... nebot to zakouti je proste dokolane... nejem pro THC. :o)
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.10.2003 > Skafloc> 

Hurá,  konečně náznak pochopení pro zneuznaného fotogénia 

 

Akorát, že mám poznámku úplně mimo, ty prezervativy co tam nejsou a ví o ních jen Quentinbubakoff, nejsou jen o ochraně proti početí, leč i vlastního zdraví:) Takže i tak  tahle vymoženost nás a další generace asi bude strašit dlouho, antikoncepce, neantikoncepce:-)


<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.10.2003 > quentinbubakoff> 

Osvěty není nikdy dost


<reagovat 
stanislav (Občasný) - 24.10.2003 > nic nechápu, ale fotka mě upřímně dojala....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.10.2003 > stanislav> 

Jsem upřímně dojata z tvého upřímného dojetí 

Cokoliv dalšího bych dodala, vyznělo by asi příliš pateticky a toho není třeba:-)


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 24.10.2003 > BlueSky> zrovna jsem se vrátil z hostince a připomínka této fotografie mi udělala velice dobře. je třeba zveřejňovat podobné kousky, z večerního monitoru člověk může vykoukat mnohé, je to tak a nejinak.
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 24.10.2003 >

Ono se všechno zdá jinak v různou hodinu a pod vlivem alka už vůbec:-)) Vycházíme  při hodnocení z vlastních zkušeností a znalostí, proto jistě v každém tento snímeček vyvolá něco jiného, dokonce v leckom i ..nic:-) Ale když nic, není nutné si proto ubližovat...uááá, patos je tady, zdrhám:-))

Chichi, jsem vlastně chtěla říct, že mám radost, když "moje optika" najde lidi s podobnou optikou:-))


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.10.2003 > BlueSky> 

nejde tak o alko, ale řádně uvolněný bloky, načasovaný miny a různý jiný rozjitření zneškodněný bez ztráty končetin...

a tahle fotka je dobrej doplněk pohody... :o)


<reagovat 
Anarela (Občasný) - 24.10.2003 > Krásné zátiší. Sem bych si chodívala posedět. A tedy spíše za denního světla. Já se stejně po nocích necourám venku.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.10.2003 > Anarela> 

Krásné je, ale já se tam odvažuju jen za dne a se psem:-) V noci to tam určitě tak idylicky nevypadá. A v noci je tam stejně narváno:-) Teda...v tomhle mrazu už asi ne:-)

 


<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 25.10.2003 > BlueSky> No já bych si tam troufla sice jen ve dne ale i bez Baryka. A mrazy by mi nevadily.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 28.10.2003 >

Moc krásná diskuzička, o čem to vlastně bylo ? Aha, lavička v jasmínu... vlastně dvě lavičky. Pro každýho jedna. Kdybys měla stativ, mohla ses na jednu z nic posadit, třeba bys tam ještě stihla doběhnout, než cvakne samospoušť...



Já ani nevím, zda vůbec měla Smena samospoušť. Měl jsem jen stařičkýho Ljubitěla, ale ten ji měl.
V každým případě je to pěkná náladovka.


Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 21.4.2004 > Taky honem ukládám :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 22.4.2004 > Neměla si tu něco podobného před tím? Napsal sem, že nic moc a Bubák mě strašlivjánsky dořval. Nebo si to s něčím pletu?
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 22.4.2004 > Jé já sem blbej, teď koukam na datum. Checht.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter