Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nemocnice na kraji města po 40 letech
Autor: Monty (Občasný) - publikováno 28.10.2003 (10:21:46)

Z Německa přijíždí na oslavu stých narozenin bývalého primáře Sovy jeho syn Karl s manželkou Katy a vnukem Holgerem. Během cesty dojde mezi manželi k ostré slovní přestřelce, neboť oba trpí Alzheimerovou chorobou a nejsou schopni se shodnout na tom, kde se vlastně oslava koná - zda na Sovím hradě nebo v borském domově důchodců. Holger je jejich vzrušeným dialogem znervózněn, neboť nerozumí česky. Poté, co na něj Karl vyštěkne: "Maul halten und weiter fahren", narazí Holger se svým BMW do svodidel.
Doktorka Čeňková potkává v čekárně geriatrie svou dávnou lásku, hokejistu Přemysla Rezka. Přemysl bohužel také trpí Alzheimerovou chorobou a tak Alžbětu nepoznává. Alžběta nemůže najít v kabelce svůj nitroglycerín a obviní Přemysla z krádeže.
Bývalý primář Blažej tráví stále více času na hrobě doktora Štrosmajera. Jeho žena Ina je tím zneklidněna, neboť Arnošt se při odchodu na hřbitov zapomíná přezout a postává u hrobu v pantoflích, což nedělá dobře jeho pokročilé artróze.
Arnoštovy děti z prvního manželství, právnička Veronika a doktor Arnošt, žijí trvale v zahraničí. Syn Jan z druhého manželství hraje v rockové kapele "Šlem", žije se svou družkou a malým synem Robertem v hlavním městě. S otcem se prakticky nestýká.
Václav Pěnkava je po operaci prostaty. Jeho žena, bývalá vrchní sestra Pěnkavová, se o něj obětavě stará, stejně jako o svého nejstaršího vnuka Lacka, kterému pravidelně posílá do vězení balíčky s jídlem a cigaretami. Mladí Pěnkavovi, Matěj a Kamila, se dostávají do ekonomických potíží a jsou jako neplatiči vystěhováni i se svými šesti dalšími dětmi do holobytu.

undefined


Doktorka Králová žije se svou rozvedenou dcerou Eliškou a jejími dvěma dcerami. Starší Lucie se neúspěšně potýká s drogovou závislostí. Mladší Marie se na open air festivalu seznámí s mladším vnukem Pěnkavových Kamilem, kterého přistihne při krádeži autorádia z vozu, který si tajně půjčila od své matky. Kamil je zaskočen laskavostí dívky, která mu slíbí, že se o jeho nekalých záměrech nezmíní ani doma, ani na policii, a pozve ji na oplátku do multikina na Terminátora IX. Marie, okouzlená tmavýma očima snědého hocha, jeho pozvání přijímá.
Roman Jáchym, někdejší starosta Boru, trpí pokročilou stařeckou demencí a žije v domě s pečovatelskou službou. S okolním světem se nestýká, pouze neustále koresponduje s prezidentem Stanislavem Grossem a premiérem Miroslavem Grebeníčkem, aniž by se mu ovšem dostávalo odpovědi.
Doktor Cvach se zotavuje na prestižní pražské klinice po transplantaci jater. V průběhu rekonvalescence ho navštíví bývalý ředitel nemocnice Pekař a předloží mu fotokopie důkazů o jeho spolupráci s StB.
Tolik k obsahu prvního dílu nové série, který jste, vážení diváci, měli možnost sledovat před týdnem. Jak se bude děj vyvíjet dále uvidíte již za okamžik ve druhém pokračování.



Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 28.10.2003 >

televize je kamarád. seriál je přítel z nejvěrnějších. ech.

základ je - vyvíjející se děj. 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Unge (Občasný) - 28.10.2003 > Nááádhera !!! K uchechtání (aspoň pro mě).
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 28.10.2003 > Jo tohle zfilmovat, tak to má úspěch!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
probably (Občasný) - 28.10.2003 > paráda
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 28.10.2003 > ahhahaha :-)))
Body: 5
<reagovat 
čtenář Jarda - 28.10.2003 > Skvely - je to daleko lepsi nez ty novy dily. Ty si z toho delas srandu, ale na ct1 to bohuzel myslej vazne.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 28.10.2003 > Maul halten und weiter fahren = drž hubu a jeď dál (doufám, že to překládám dobře). Parodie pablbiny prostě precizně perfektní !!!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 28.10.2003 >
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 28.10.2003 > Tohle měli natočit!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Leora (Občasný) - 28.10.2003 > NATOČIT, ať se je opravdu čemu smát!!!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 28.10.2003 > ))))))))))))))))))))))))))))))
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 29.10.2003 > jo good, na open éru určitě vystoupili Rolling Stones:o)))vystoupení v rámci turné "Na invalidním vozíku":o)))
Body: 5
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 29.10.2003 >

 :-)

 

Nejhorší je, že je skutečně možné, že by něco takového mohlo vzniknout.

 

Nechceš nabídnout scénář?


Body: 5
<reagovat 
Lian (Občasný) - 29.10.2003 >  líbilo.
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 29.10.2003 > Dík za pobavení!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Ychtil (Občasný) - 29.10.2003 > Tohle se ti povedlo. Řval jsem smíchy!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 29.10.2003 > asi se začnu dívat na "Nemocnici"
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 29.10.2003 >

Jo jo jo to je vidět ručka. Móóóóc pěkný. Jen mi ztuhl úsměv na tváři při zmínce o opisu premiérovi. To by bylo na emigraci...


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Přeslička (Občasný) - 30.10.2003 > tak tohle je první parodie, která se mi fakt líbí...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
DiBlu (Občasný) - 31.10.2003 > hahaha...to je dost dobrý....
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 31.10.2003 >
<reagovat 
Silona (Občasný) - 31.10.2003 > Výborné :)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
eirene (Občasný) - 1.11.2003 > tak ještě hjednou ....skvěle :-)*
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 29.10.2003 > Hodně hustý a lepší nežli originál.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 1.11.2003 > Yfča> Když Yfča tvrdí, že je něco hustý, tak je to pochvala jak barák...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 31.10.2003 > hihň chicht muehehehe
Body: 5
<reagovat 
 Unge (Občasný) - 1.11.2003 > Kelly> A máme slovní náhradu za smajlíky, na které si beztak musím brát lupu !
<reagovat 
pida (Občasný) - 2.11.2003 > MONTY caves pidofi jen tleska, tlesky, tlesky tlesk!!!!!!!!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 3.11.2003 > Neco takoveho ted bezi v TV jenom se tomu rika Nemocnice ... po dvaceti letech. Tohle je prece jenom o krapet nudnejsi. :o))
Body: 1
<reagovat 
scloran (Občasný) - 3.11.2003 > lol:))
<reagovat 
scloran (Občasný) - 3.11.2003 > lol:))
Body: 5
<reagovat 
Prokletí (Občasný) - 3.11.2003 > A co takhle zpracovat to formou animovanou - něco jako Potkali se u Kolína - že by se starý Sova měnil ve starou sovu nebo tak...
Díky, bavil jsem se ;o)
m.
Body: 5
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 3.11.2003 > Co dodat! Kam se hrabe Hynek B. , jinak než dělat si z toho prdel ani nejde, protože je to tragédie :o)
Body: 5
<reagovat 
čtenář felicitae - 4.11.2003 > parááááda
<reagovat 
Čtenář - 4.11.2003 > no nevím, mělo mě to pobavit???

<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 4.11.2003 > tomu já nerozumím:o)
<reagovat 
iluzka (Občasný) - 2.11.2003 > Ano, každý správný intelektuál seriály kritizuje, ale přitom je dobře zná... mně ta jména nic neříkají (a nepokládám to za nedostatek vzdělání) 
Body: 1
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 4.11.2003 > iluzka> Nevím jak jsou na tom intelektuálové, ale já ty postavy opsala z minulého čísla časopisu Instinkt...
<reagovat 
 iluzka (Občasný) - 4.11.2003 > Monty> aspoň, že se k plagiátu přiznáváš
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 7.11.2003 >

Jsi neodolatelná!!! Přísahám, že se ani  na jeden díl nepodívám! Pohřbila jsem komanče i jejich seriály!!! .....Grebeníček premiérem! Neděs!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Alba - 25.11.2003 > Tohle by měli zfilmovat spíš, je to legrace. U posledního dílu Nemocnice jsem málem omdlela hrůzou, co za kraviny je možný do toho dát. Na tom už se snad vážně víc ani zkazit nedá.
<reagovat 
ziggy (Občasný) - 27.11.2003 > i když je to místy vtipný máš i lepší vjeci
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 28.11.2003 > ziggy> To je enem takový džouk, Ziggy. :o)
<reagovat 
Helen (Občasný) - 10.12.2003 > :-)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 16.1.2004 > genialni!
<reagovat 
Čtenář - 19.1.2004 > Dost dobry! :)))))))
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 23.2.2004 > no..dvakrát jsem se uchechtnul,tak za to..
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter