Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Útrapy romantického hrdiny
Autor: MZF (Občasný) - publikováno 9.11.2003 (00:26:29)

      Romantický hrdina se snaží najít lásku, protože jen v ní vidí spasení své duše. Hledá všude. Pod postelí, v šuplíkách, dokonce i v bytě sousedky, která ho poté udá policii. A tak hledá pod výslechovým stolkem, pod který se svalí pod tíhou tvrdých kopanců a ran od policistů.

     Když pochopí, že mu není souzeno poznat krásu zamilování, jako správný romantik utíká. Do lesa na maliny. Po dlouhém hledání však zjišťuje, že znečištěné ovzduší už většinu malin pohřbilo. Zvláště zdrcující je toto zjištění pro romantiky severských zemí, kteří až po letech hledání zjistí, že sníh jim žádné maliny nevydá a sní je všechny sobecky sám.

     Romantik si postaví chatrč a začne žít životem poustevníka. Jednoho dne se opravdicky zamiluje. Krásné dlouhé nohy, ladné pohyby, bělostný chrup. To vše mu jedním pohledem učaruje. Svého milovaného zajíce však nikdy nedohoní, a tak mu nemůže vyjádřit své city.

     Když na dveře chýše romantika po desítkách let zaklepe cizí člověk a oznámí mu, že se bude muset vystěhovat, nechápe.

     „Bude se tady stavět dálnice, pane,“ vysvětluje muž trpělivě romantikovi.

     Ten však ani trochu nerozumí jak slovu dálnice, tak slovu pane. Následujíc věta cizího člověka mu však zlomí srdce:

     „Podívejte se, pane. Doba je zlá a chápu, že je to pro vás nepříjemné, ale buďte realista…“



Poznámky k tomuto příspěvku
HACKMAN (Občasný) - 9.11.2003 > dobry tema
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 9.11.2003 > Hm. Rozhodně zajímavé. Líbí.
Body: 4
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 10.11.2003 > chudáci romantici:o))ale ta zoofilie se zajícem.....hmmm to by bylo nosné:o)))
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 11.11.2003 >
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 11.11.2003 > Bezva kousek!
Body: 5
<reagovat 
 MZF (Občasný) - 12.11.2003 > stanislav> Spíš jen "kousíček"...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.11.2003 > MZF> mně to přijde dlouhý tak akorát. nic mi tam neschází.
<reagovat 
barlach (Občasný) - 13.11.2003 > Délka akorát, téma vynikající, vtip to má.... Tak co teď víc? Možná bych to brousil a ještě to trochu poupravoval... Ale to je jen můj názor.
Body: 5
<reagovat 
medii (Občasný) - 18.3.2005 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter