Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Myška z kolekce Ptákoviny
Autor: Yfča (Občasný) - publikováno 24.11.2003 (11:23:32)
následující v kolekci>
Měl jsem doma malou myšku,
rum a dvoje lyže,
přes den vždycky poslouchal jsem,
jak myš kredenc hryže.

V noci potom do spíže zas
pro změnu si sedla.
Teď už onu myšku nemám -
- babička ji snědla.
 
 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
Flegmatik (Občasný) - 24.11.2003 > Chudák myš!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 24.11.2003 >

...doufám, že jsi měl pouze toto jedno zvířátko...a ne nějakou větší skupinu


Body: 5
<reagovat 
Silona (Občasný) - 24.11.2003 > Zajímavý jídelníček. :))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
.......... (Občasný) - 24.11.2003 > :)))
Body: 5
<reagovat 
HáDé! (Občasný) - 24.11.2003 > Myška, rum a dvoje lyže! Pěkné zátiší!
Body: 5
<reagovat 
Jonáš (Občasný) - 24.11.2003 > Roztomilý nonsens:-)
<reagovat 
Adina (Občasný) - 24.11.2003 >
<reagovat 
hajka (Občasný) - 24.11.2003 > Hele, co máš proti ubohým myškám? :o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Unge (Občasný) - 24.11.2003 > Velice libozvučné...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Unge (Občasný) - 24.11.2003 >
<reagovat 
Kačaba (Občasný) - 24.11.2003 > Hustý. Tu mám ráda.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 25.11.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Juta (Občasný) - 25.11.2003 >
Body: 5
<reagovat 
Naty (Občasný,Redaktor) - 25.11.2003 > Čekala jsem sice zápletku s lyžema a rumem, ale i tak pobavilo!
Body: 5
<reagovat 
probably (Občasný) - 24.11.2003 > To mi tu chybělo. Kdybys moc chtěla, zapůjčím na pár dní Emilku - sdílí se mnou společnou stěnu několik let, ale jen za příslibu, že mi ji babička neposnídá
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 26.11.2003 > Super!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rickenharp (Občasný) - 26.11.2003 > výborný :o) neslyšel někdo morbidního básníka Supa Koláře, po jeho čteních se tlemím stejně zvrhle jako po přečtení tohoto :o)
Body: 5
<reagovat 
eusika (Občasný) - 26.11.2003 > libi se mi ten obrazek :) (basnicka slabsi mohla byt brutalnejsi treba ze uz neni babicka)
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 27.11.2003 >
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 26.11.2003 > No mám takový pocit,že jakmile se objeví COKOLI pod jménem Yfča,tak se k tomu automaticky dává pět bobků a doporučení.Trochu mi to připomíná gympl,tam taky kolikrát stačilo oslnit při prvním zkoušení a pak už byla kdykoli jindy jednička skoro jistá,stačilo se šikovně tvářit.Ale takových lidí je tu více,povětšinou jde o redaktory (a bosse).Ne že by se tam člověk nejdříve nemusel umět vypracovat a rozhodně si nemyslím,že bych já psal lépe,ale přesto mi taková záplava chvály u normálních či lehce nadprůměrných věcí přijde zvláštní..
Body: 4
<reagovat 
 Bobísek (Občasný) - 27.11.2003 > Emmet_RAY> 

Jsi kapku vedle. Nikdo bobky automaticky nedává, doporučením musíš šetřit (máš buď jedno nebo dvě). A že ty body a doporučení dávají redaktoři? Že vyberou její věc do časopisu? Asi to bude tím, že Yfča opravdu umí. Tohle je skvělá ptákovina, bůra si zaslouží.

Takových lidí, který tady mají u skoro každýho díla mraky bodů a doporučení je víc, například Ouvej, Stanislav, Naty, Vever, Pescatore, Egil, nin-ex a další... Prostě uměj, proto jsou taky jejich věci v časopise. Není to tím, že by se šikovně tvářili. :-)

Já dávám body a doporučení věcem, který jsou dobrý a ne nějakýmu jménu. Mně osobně záplava bodů u dobrýho díla nevadí. Akorát je fakt, že si radši přečtu jméno, u kterýho vím, že psát umí a může mi tak utéct nějakej šikovnej nováček.


Body: 5
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 27.11.2003 > Bobísek> s těmi redaktory jsem to myslel trošku jinak,vlastně poněkud opačně,ale nerad bych se zapletl do nějaké diskuze,takže.. :-)
<reagovat 
Catherine (Občasný) - 27.11.2003 >

Přidávám se k Emmet Rayovi taky mi to připadá,že se tu málo připomíná a u takových ptákovin se dává za pět...no nic, samozřejmě mluvím za sebe,někdo to může cítit jinak.


<reagovat 
Catherine (Občasný) - 27.11.2003 > P.S. Ale ten obrázek je dost dobrý :-))
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 28.11.2003 >
<reagovat 
Hester (Občasný) - 1.12.2003 >
Body: 5
<reagovat 
lakali (Občasný) - 8.12.2003 > Ja souhlasím s Catherine i Emmet Rayem.Je fakt,že já sem své věci dávám z čistého potěšení a neočekávám nic velkého,snad spíš čekám na poznámky než na body...tohle mi přijde opravdu bodování dle jmenování.Též jen můj názor,nemusí pravdu dít.
<reagovat 
 Yfča (Občasný) - 8.12.2003 > lakali> 

Já také neočekávám nic velkého, o žádné body nejde, body jsou na nic a navíc přece mezi sebou nesoutěšíme. Jde spíš o to potěšit svými výtvory pár lidí. Osobně si víc vážím svých "vážností", které jsou daleko méně čteny. Nejspíš to bude tím, že spousta lidí zhltne spíš legrácky než vážné věci...  

Je tu hodně dobrých věcí, kterých si moc čtenářů nevšimne, v tom máš pravdu.


<reagovat 
T.B.Š. (Občasný) - 21.12.2003 >  To je moc roztomilá ptákovina.
Body: 5
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 28.1.2004 > babička je gurmán mňam mňam
Body: 5
<reagovat 
čtenář kecal - 14.2.2006 > To já mám doma dvě myšky: jednu s konečkem PS/2, druhou s konečkem USB. Doufal jsem, že se mi pomnoží, ale nějak k sobě nepasují!

Co mám dělat?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 5 7 8 9 10 13 14 (15) 16 16 17 18 19 21
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter