Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Vizionáři z kolekce I-ťing
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 25.11.2003 (00:51:33)
další>

 

Na displayi hodinek bylo 22:22, když jsem vstal z postele, šel zapálit svíčky a připravit si stůl k večernímu I-ťingu.

*

Než jsem si začal hrát s dřívky, zaznamenal jsem si na papír zážitek, který nám těsně předtím přichystal synek.

*

Byli jsme už všichni tři v posteli, Jana se marně snažila Stáníka uspat. Pokolikáté si stoupnul, ale tentokrát přitom rozpřáhnul své malé ruce. Vypadalo to téměř jako takové věštecké gesto. Oči doširoka otevřené, chvilku stál a pozoroval cosi za oknem nebo kdesi jinde tím směrem. Trošku pokyvoval hlavou a mumlal jakési „PpPé, Tá ty Tjá“. Přišlo nám skoro, že rozmlouvá s nějakou nadpřirozenou bytostí. Na závěr své seance, ještě vestoje, si zatleskal.

*

Než se pustil do téhle produkce, docela řádil. Víc než má normálně ve zvyku. Jak pominutý se do nás zakusoval, do všech možných míst po těle. Janě dokonce prokousnul prst do krve, já měl otisky jeho zubů hlavně na rukách. Přišlo mi v té chvíli, jakoby se snažil k člověku prokousnout až dovnitř. Měl neobyčejnou sílu, skoro vůbec ho nešlo odtrhnout. Vypadal přitom jak mládě nějaké dravé šelmy.

*

Po tom podivuhodném „obřadu“ jeho výraz úplně změknul, lehnul si a něco si potichu broukal. Tak jsem si řekl, že toho démona zkrotil. Pak vypil láhev nutrilonu a usnul.

*

Jana zapnula počítač a dala se do své noční práce, já zůstal v posteli. Když jsem se chystal vstát, začalo mě bolet za spánky. Ten tlak mě přinutil čekat, co uvidím za zavřenýma očima.

*

Čtyři světélka se dovádivě přibližovala, až se v krátkém, ale velmi jasném záblesku spojila. V hlavě mi zazářil obraz zlatého džbánu. Jeho obrys mizel velmi pomalu.

*

Docela mě potěšilo, že mi potom v I-ťingu vyšel osmý hexagram Pi, Spojení, Soudržnost. Voda nad zemí. Mistr Liu I-ming v komentáři k tomuto hexagramu také uvádí, že voda tekoucí po povrchu země umožní výhonkům životadárné síly vyrazit a rozrůst se. Rozkvetou zlaté květy.

*

Hezky se mi nad tím obrazem koumalo. Jana seděla u počítače a psala, Stáník spal a měl zase svůj roztomile nevinný výraz.

*    

 

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
maxicka (Občasný) - 25.11.2003 > .. :) mas krasnou janu a krasneho stanika.. :) obzvlaste ted po ranu tohle tvoje dilko pusobi az provokativne emocne, vybuzuje aktivitu.. :) dekuji..
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 25.11.2003 > Nádherně optimistické a naděje plné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 25.11.2003 > Hezky je u vás.
Body: 5
<reagovat 
.......... (Občasný) - 25.11.2003 > .
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 25.11.2003 > Rád tě čtu.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.11.2003 > Flegmatik> 

to je proto, že píšu velkejma písmenama a ty máš slabý brejle. ech. 


<reagovat 
 Flegmatik (Občasný) - 25.11.2003 > stanislav> A víš, že máš pravdu?
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 25.11.2003 > Moc krásný, Stando.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Pescatore (Občasný) - 25.11.2003 >
<reagovat 
Lian (Občasný) - 25.11.2003 > Stáník je zvíře  Líbilo.
Body: 5
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 25.11.2003 > Standova díla tak působí nejen po ránu,....autorůff prostor je vůbec moc pěkné místo na zamyšlení....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.11.2003 > quentinbubakoff> líbí se mi na tobě, jakej jsi upřímnej! :o))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.11.2003 > quentinbubakoff> sem to poopravil, by ses nehněval.
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 25.11.2003 > stanislav> no tos tomu teda pomoh:o))))))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.11.2003 > quentinbubakoff> dneska mám den, ech, všecko mrvim.
<reagovat 
Monty (Občasný) - 25.11.2003 >

Lepší malý vizionář než revizionář...:o)

Hezky jsi to sepsal. :o)


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 25.11.2003 > Monty> nejsem ani tak moc revizionář, jen trošku malinko reviduju levicové postoje na ještě levější. :o))
<reagovat 
noa (Občasný) - 25.11.2003 > dítě krotí démony v sobě. komunikace s tisíciletou věšteckou knihou. sakra! co všechno bublá pod povrchem světa.... kdovi co všechno bublá v našich blízkých a přece bez nich to nejde... píšeš to skvěle
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 25.11.2003 > Jako tradičně zdařilé.
Body: 5
<reagovat 
svůj (Občasný) - 25.11.2003 > hm, dobře se to čte
Body: 5
<reagovat 
Perchta (Občasný) - 25.11.2003 > unavená prací, ale spokojená jsem šla z autobusu ke stromu, svítil oranžově, jako už párkrát, oranžová je ve vzduchu
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.11.2003 > Perchta> 

taky bych si dal pomeranč. už jsem ho dlouho nejed. asi nějaký dneska koupim.


<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 27.11.2003 > Jak tak na to koukám, tak příprava k tvým příspěvkům je stejně zajímavá, jako příspěvky samy.
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.11.2003 > Naty> tuto metodu jsem aplikoval i dneska, když jsem sepisoval úvahu na téma Výchova, fakt I-ťing se mi stává milým přítelem.  
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 27.11.2003 > Dobrej deníček.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 28.11.2003 > Moc hezky sepsaný... Takový.. teplý, lický....
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 30.11.2003 > :o)
Body: 5
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 2.12.2003 > Jé, koukám, že jsi v zajetí  kouzla I-ťingu!  Já ho taky nedávno vytáhla, ale použila jsem rychlejší metodu s mincemi, která zdaleka není tak zajímavá. Kousavé dítě mě pobavilo, bůhví co vidělo, někdo říká, že děti jsou extrémně vnímavé a pak se ta schopnost vytrácí.....
Body: 5
<reagovat 
Cum-ley (Občasný) - 2.12.2003 > Jé, koukám, že jsi v zajetí  kouzla I-ťingu!  Já ho taky nedávno vytáhla, ale použila jsem rychlejší metodu s mincemi, která zdaleka není tak zajímavá. Kousavé dítě mě pobavilo, bůhví co vidělo, někdo říká, že děti jsou extrémně vnímavé a pak se ta schopnost vytrácí.....
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
8 14 48 49 50 51 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 (70) 71 73 74 75 76 78 88 287 381
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter