Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Rovnost - [Ne]volnost - Bratrství ?
Autor: Montrealer (Občasný) - publikováno 7.12.2003 (07:57:39)


 Montrealer (Občasný) - 7.12.2003 > Naty> 


Byli kdysi dnové, že i praotec Noe se bál.

Byl kdysi dnové, kdy O-L Editor se mi smál...   pokud používáš k zobrazování www-stránek zobrazovač jménem Internet Explorer, pak je On-Line editor skutečně vhodným protředkem pro TOTEM - pro opravu textu již publikovaných příspěvků. Já ho aspoň používám rád. Ovládá se podobně jako Word, ale nemá zdaleka tolik příkazů.
Pokud ale používáš jiný druh www-zobrazovače,  On-Line editor prý na něm nechodí. Tak mi nejdřív odpověz, zda Internet Explorer ANO či NE. Pak se terpve můžeme bavit o čemkoliv dalším.


V tomhle komentáři HTML-příkazy používám - text je až sem modrý a navíc řádkuji.


Modrý text skončil. Úplně nakonec zkusím vložit obrázek do komentáře... měla by to být školní budova. Obrázek vkládám přesně stejným příkazem, jaký je uveden v mém hlavním textu, tedy img src="C:/Dokumenty/Obrázky/škola.gif" samozřejmě v šipkových závorkách. Navíc musím mít tento obrázek přpraven jako soubor ve svém soukromém podadresáři Obrázky
Teď je to červené... Podadresář Obrázky (může se jmenovat jakkoliv, ne zrovna Obrázky) naplním tak, že si obrázky stáhnu z vhodného serveru. Na jednom serveru bývá aspoň 100 obrázků... takže je to práce na několik hodin. Proto jsem byl tak nepříjemně překvapen, když jsem najednou nemohl používat obrázky (a HTML-příkazy) tam, kde to dříve šlo...
Teď je to zase modré - to je moje oblíbená barvička...
Přitom když jsem s TOTEM-em začínal, vůbec jsem nevěděl, že nějaké HTML-příkazy vůbec existují. Přitom se právě jimi dají napsat webové stránky. Takže kdo má soukromou www-stránku, tak buď on sám HTML-příkazy perfektně ovládá nebo si musí nechat celou www-stránku napsat od nějakýho profíka. Samozřejmě, že ne zadarmo. Špičkoví designéři www-stránek jsou hodně drazí... ale už dost povídání. Informace se mají podávat po lžičkách, asi jako se děti ve škole učí abecedu. Také je vhodné předem vědět, co je vhodné se naučit, jak to použít a co je naopak zbytečné. Já například pro HTML-příkazy používám taháky - samozřejmě v souboru, protože těch příkazů používám jen několik druhů. Soukromou www-stránku totiž nepotřebuji a nemusím tedy znát celý HTML-jazyk. Mám však na disku jeho dost dobrou učebnici. Taky staženou - odněkud.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Montrealer
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter