Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Anglické evenings
Autor: redakce (Občasný,Redaktor) - publikováno 9.12.2003 (17:45:08), v časopise 9.12.2003

Anglické evenings

 

Vzhledem ke stálým občasným dotazům zahraničních nadšenců, kde jsou v Praze příjemná literární posezení, rozhodli se uvedení zločinní Totem.cz, Čítárna U čerta s knihou, British Council a časopis katedry angličtiny Hope sa heysa Pedagogické fakulty UK spojit a pokusit se společně vytvořit pravidelné literární anglické večery. Ponesou název Anglické evenings, tedy česky po česku počínaje a konče jazykem, ve kterém bude čteno a rozpravováno:-)

 

Večery se budou konat v Čítárně U čerta s knihou v Linhartské ulici čp.6 v Praze - tedy uprostřed té uličky, která spojuje Mariánské náměstí a Dům u Rotta.

 

Cílem tematicky zaměřených večerů bude udělat příjemné jazykově naučné posezení zaměřené na anglickou literaturu, problémy překladatelství, život ve světě a různá zajímavá témata.

 

Proto v tomto ohledu si dovolujeme vyzvat všechny, kdo by rádi v tomto duchu přispěli svými či jinými dílky do programu večera a všechny, kdo se nejen učí anglicky, ale také se rádi něco dozvědí o okolním světě a literatuře, aby přišli posedět.

 

První taková akce se bude konat ve středu 9.prosince 2003 od 19 hodin ve výše uvedené čítárně.

 

Program akcí bude podporovat Růžová čajovna z Růžové ulice v Praze dobrým anglickým čajem.

 

                                                          Vaše redakce časopisu Totem



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter